כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

הסעות, מגזין הסעות

בקריית שמונה

הסעות – זול או יקר?

החלטתם לארגן טיול לצפון היפה ולבקר במספר מקומות, אך אין מקום ברכב לכל הנוסעים? יש פתרון. הסעה שתענה על הצרכים שלכם ותתאים לכם את האוטובוס על פי מספר אנשים, את הנהג שלכם ואת הצעת המחיר הכי אטרקטיבית שיש. הפתרון הוא הסעות קריית שמונה שמאפשר להגיע מכל מקום ולכל מקום בארץ ולו כדי לחסוך בדלק, בלאי ונסיעה ממושכת של אחד הנהגים שבחבורה. נהג מקצועי ייקח אתכם למחוז חפצכם עם עצירות קטנות בצד לקפה, לחילוץ איברים ולגיבוש של הנוסעים בזמן הנסיעה.

מהם סוגי רכבי הסעות?

ישנם לא מעט סיבות להזמנת הסעות קריית שמונה, כך שישנו סוג רכבים מסוים המתאים לכמות האנשים ואשר פותר כל בעיה ואף מקל על האנשים את ההגעה למקום בזמן ובצורה נוחה ונעימה. כשם שהאוטובוס יותר גדול וכמות האנשים בהתאם, כך גם המחיר ונכון גם הפוך. הראשון שבהם הוא אוטובוס שיכול להכיל 60 איש מקסימום, השני שבהם הוא מיניבוס שיכול להכיל 20 איש מקסימום והשלישי והאחרון שבהם הוא מידיבוס שיכול להכיל 40 איש מקסימום. כל אחד מבין הסוגים הללו פותר את בעיית כמות האנשים ומאפשר נסיעה בטוחה ואינטימית לכל מרחק קצר או ארוך בצורה הנוחה ביותר.

נסיעה ארוכה – יקרה יותר 

הצעת המחיר כוללת בתוכה את המרחק שהוא פרמטר חשוב לא פחות מגודלו של האוטובוס ומכמות האנשים שכן, השכרת רכב הסעות קרית שמונה כרוכה בדלק, בלאי, תחזוקה שוטפת וכמובן נהג שיהיה זמין הן לנסיעה הקצרה והן לנסיעה הארוכה. נסיעות ארוכות מעל 10 שעות בממוצע במהלך היום, כאשר הזמן כולל בתוכו את הנסיעה ואת השהות במקום אליו תכננתם להגיע וכמובן את הנסיעה חזרה הביתה, יהיו בעלות מחיר גבוה יותר מנסיעות לכיוון אחד כי אתם בעצם "משריינים" לכם את הנהג שמלווה אתכם לאורך כל אותו היום. 

מחפשים הסעות באזור קריית שמונה? פנו אלינו עכשיו ונחזור עם כל הפרטים ותיאום נסיעה >>> 

קרוב או רחוק

הזמנת הסעה קרית שמונה מתבצעת מכל מיני סיבות. אם בעבור אירוע או טיול או בעבור יציאה לבילוי או חלילה הלוויה וכדו'. למרחק מהיעד יש משמעות בהצעת המחיר שכן, נסיעה לתל אביב מעיר סמוכה היא לא נסיעה לעין גדי מאותה נקודת מוצא לכן, המחיר בהתאם. עדיף לכם לבחור הסעה בקריית שמונה או בעיר ממנה אתם יוצאים אל אותה נסיעה ואליה חוזרים מכיוון שהדרך שאותה חברת הסעות עושה כדי להגיע אליכם, יהיה קצר יחסית ולא יוסיף על הצעת המחיר עול נוסף.

נסיעת לילה

הסעות בקריית שמונה עונות לצרכים גם לאלו המעוניינים בנסיעות לילה בדומה למוניות אך בכמות גדולה יותר של אנשים, כאשר לכל אחד הצרכים שלו. חברת ההסעות עושה הכול כדי שהלקוחות יהיו מרוצים בכל רגע ובכל שעה ביום. נסיעות לילה יעלו יותר מנסיעות בשעות היום וזאת לאור העובדה שנהג צריך לנהוג בשעות לא שגרתיות כדי להסיע אנשים מנקודה אחת לנקודה אחרת אם למרחק קצר או למרחק ארוך.

הנהג שלנו חברמן

נהגי הסעות בקרית שמונה נהנים בעבודתם מהנופים היפים של המדינה שלנו, מאנשים מגוונים שעולים אליו  להסעות ומעולמות שונים של תרבויות מגוונות, אירועים וחוויות. לנהג יש חשיבות מאוד גדולה והוא שם תמיד כדי להיות קשוב לנוסעים, אם בבקשה לעצור באמצע הדרך בגלל מקרה כזה או אחר או במקרה בו הוא צריך לשמור על הסדר אם בנסיעה עצמה או כשישנה הפסקה וכולם צריכים לחזור בשעה שנקבעה כדי לעמוד בזמנים של הטיול אך הנהג בחברת ההסעות בקרית שמונה יודע גם לתת לנוסעים את הזמן שלהם ואת המקום שלהם לעשות חיים במהלך הנסיעה. בכל חברת הסעות קריית שמונה, ישנם נהגים מסורים ואחראיים שאוהבים את העבודה שלהם ומחויבים לה ויודעים להבחין ברצונותיהם של נוסעיהם ולהגשים אותם. 

תקופת הגאות והשפל

ישנן תקופות בהן הביקוש להסעות קרית שמונה גבוה יותר וישנן תקופות בהן הביקוש להסעות נמוך יותר, כך שהמחיר בהתאם במידה ומדובר בתקופות עמוסות כמו באביב ובקיץ. פניות הרכבים הנמצאים לרשות חברת ההסעות לא תמיד יכולה לתת מענה לאלו המעוניינים להזמין בתאריכים מסוימים בהם הרכבים כבר תפוסים. כל חברת הסעות תעשה את הכול כדי לא לפספס אף לקוח ולכן, היא תמצא את הדרך לספק ללקוח את מבוקשו אך במחיר גבוה מן הרגיל זאת לאור הביקוש הגדול. לכן במידה ואתם מתכננים נסיעה, כדאי לכם כמה שיותר מהר ליצור קשר עם הסעות קריית שמונה וכך תוכלו להבטיח הסעה איכותית ונעימה גם בתקופות הלחוצות יותר.

סוג הרכב לבקשתך

לקוחות מבקשים הסעה בקריית שמונה כשלכל אחד יש את המטרה שלו. אם לנסוע ברכב הסעה מפואר ומרשים לאירוע או כנס יוקרתי או אם לנסוע בכלי תחבורה מרווח שיכול להכיל הרבה אנשים בבטיחות גבוהה, סוג הרכב משפיע ישירות על המחיר שכן, רכב מפואר או רכב קלאסי הם רכבים שונים מבחינת האחזקה היומיומית שלהם וכן מבחינת עלות הנזקים בהם והביטוח הנדרש לכל נסיעה.

כביש 6 

לקוחות לעיתים מוכנים לשלם קצת יותר כדי שהנהג בחברת ההסעות קרית שמונה ייסע בכבישי אגרה ולו כדי לחסוך בזמן ולהגיע ליעד ולשאר היעדים שבדרך בדיוק בזמן. במעמד סגירת עסקה הלקוחות מחויבים לציין זאת כדי למנוע אי נעימות, זאת מאחר וחברת ההסעות בוחרת שלא לנסוע בכבישי אגרה אלא במסלולים הרגילים שמובילים לאותה נקודה רק בזמן ארוך יותר יחסית לכביש אגרה בהרבה מהמקרים. 

לסיכום

הבחירה בחברת הסעות קרית שמונה אינה נמדדת ב-האם היא זולה או יקרה, אלא בפתרון שיכול להעניק שקט נפשי ונסיעה בטוחה ורגועה לכל יעד בארץ ובכל שעה במהלך היום. בחרתם לנסוע מספר חברים לטיול ובו מספר יעדים במסגרת המסלול של הטיול? חברת ההסעות תעניק לכם את השירות הכי טוב ובמחירים הכי אטרקטיביים כדי להעניק לכם טיול בלתי נשכח שעוד יהדהד בזיכרונכם וייתן לכם פתח לבחירה נוספת בחברת הסעות קריית שמונה לטיולים הבאים שלכם או לכל אירוע בו תצטרכו הסעה, שתתאים לכמות האנשים אם באוטובוס, מיניבוס או במידיבוס כך שתמיד תוכלו לצאת יחדיו וליהנות מכל רגע.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מוניות בקריית שמונה >>>
טכנאי גז מומלץ בקרית שמונה >>>
דיאטנית מומלצת בקריית שמונה >>>
מדביר מוביל באזור הצפון וקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן