כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

הסעות, מגזין הסעות

בקריית שמונה

שירותי הסעות - מה חשוב לדעת

עלייה לתורה בכותל זו חוויה שתיצרב בזיכרון לשנים ארוכות, הן בעבור נער בר המצווה והן בעבור האורחים, כשרבים מהם מעוניינים לקחת חלק באירוע משמח זה אך אין באפשרותם להגיע עצמאית או בתחבורה ציבורית. חיפשתם ומצאתם את חברת ההסעות שתאסוף את האורחים מנקודה מסוימת ותסיע אותם כל הדרך לירושלים? מצוין. רצוי לדעת מספר דברים חשובים רגע אחרי שהסכמתם על המחיר ואתם מעוניינים לסגור תאריך כדי לבדוק מתי המידיבוס המפואר שלכם פנוי וכמו כן, נהג שיסיע אתכם לכותל וייקח אתכם למקומות עוצרי נשימה בעיר הבירה הקדושה והיפה שלנו.

רישיון הפעלה

האם בדקתם אם יש לחברת ההסעות שבחרתם רישיון הפעלה? רישיון הפעלה מוענק לחברות אשר מורשות לעסוק בתחום זה ולהעניק שירותים ללקוחות שכן, חברת הסעות ללא אישור הפעלה משמע, שאין בידיה  את האישורים הנדרשים כדי לעמוד בתקן. הביטחון הן של הנהג והן של הנוסעים הוא הכי חשוב במקרה חלילה של תאונה או כל גורם שעלול לפגוע הן בנהג והן בנוסעים. חברת הסעות קריית שמונה מורשית להסיע נוסעים וזאת בזכות רישיון ההפעלה שבידיה, כך היא שומרת על הבטיחות ומעניקה נסיעה רגועה ובטוחה.  

זה יכול לקרות גם לרכב הסעה

נסעתם כל המשפחה והחברים במידיבוס מפואר לעלייה לתורה בירושלים המופלאה ופתאום ללא התראה מוקדמת, המידיבוס נתקע ואין אפשרות להניע אותו לא עם כבלים ולא בכלל? מצאתם את עצמכם 30 איש תקועים בכביש המהיר ללא מזגן בחום של יולי אוגוסט כשאתם ממתינים בחוסר אונים למי שיושיע אתכם ויחלץ אתכם במהרה כדי להגיע עם הנער שחיכה לרגע הזה לא מעט זמן. 

מחפשים הסעות באזור קריית שמונה? פנו אלינו עכשיו ונחזור עם כל הפרטים ותיאום נסיעה >>> 

רגע לפני שרכב הסעה קריית שמונה יוצא מהרחבה של חברת ההסעות, הוא נבדק בקפידה כאשר טנק הדלק מלא, אין חוסר בשמן ומים והכול תקין לנסיעה, אך מה קורה עם הרכב נתקע בצד ואין דרך להחיות אותו אלא רק לגרור אותו למוסך של החברה? כל חברת הסעות מחויבת לספק רכב חלופי במקרה של רכב שנתקע בדרך שכן, חשוב לבדוק זאת רגע לפני שמשלמים כדי לא ליצור אי נעימויות בדרך. 

טיול של יומיים

רוב האורחים החליטו להישאר בירושלים כדי להמשיך לטייל גם ביום למחרת וזאת כדי לבלות עוד יום נוסף הן עם משפחת הנער בירושלים, זו שתמיד יש מה לראות ולגלות בה? מצוין. שכרתם את שירותיה של חברת הסעות בקריית שמונה ובחרתם שהנהג שימשיך ללוות אתכם גם יום למחרת. תחילה, אל תשכחו שעל פי החוק הנהג יכול לנהוג בממוצע ביום בין 8-10 שעות ולא מעבר לכך בנוסף, נדרש לארגן לנהג לינה מסודרת בבית המלון בו אתם שוכנים או בבית מלון אחר כדי שיהיה לו מקום לנוח, לאכול ולישון אחרי נסיעה ארוכה וזו שתבוא יום למחרת. 

שם חברת ההסעות הולך לפניה

חברת הסעות קריית שמונה היא חברה בעלת מוניטין רב עם ניסיון עשיר, עם רישיון הפעלה, ביטוח ועם צי גדול של רכבי הסעה חדשים וטובים ולה נהגים מקצועיים שעברו הכשרה מיוחדת כדי לעבוד בחברת הסעות ולהרוויח בהתאם. בנוסף, הביטוח של החברה הוא לא פחות חשוב מרישיון ההפעלה שכן, החשיבות שלו היא שהוא מכסה כל נזק שקורה בדרך, מהרגע שהנהג יוצא מפתח החברה ועד שהוא חוזר בחזרה. הביטוח מכסה הן את הנהג והן את הנוסעים שיכולים להיות גם ילדים בטיול לבית הספר או אנשים בגיל העמידה.

חוויית נסיעה עם טכנולוגיה מתקדמת

נכון להיום חברות הסעה בקרית שמונה משקיעות לא מעט באבזור האוטובוסים שלהן ולו כדי להעניק חוויית נסיעה מרתקת ונעימה לצד הנופים היפים שבדרך. חברת ההסעות בוחרת בקפידה את האיכות בטכנולוגיה המתקדמת אם בצפייה בסרטים ב-די.וי.די או במערכת מולטימדיה משודרגת, שיהיה ניתן להאזין למוסיקה ולהתנתק מהקולות שברקע כשהמזגן מקרר בנעימות כל חלקה באוטובוס ומעניק נסיעה שלווה ונוחה. נסיעה לירושלים עם ילדים ומבוגרים יחדיו יכולה להיות סיפור לא קטן אך עם טכנולוגיה מתקדמת, הדרך לעלייה לתורה בירושלים יכולה להיות נעימה לכולם ואף חווייתית. 

שירות מעל הכול

חברת ההסעות לא רק נמדדת במוניטין שלה ובניסיון שלה בתחום ההיסעים, אלא גם בשירות שלה ללקוחות לא רק במעמד חתימה על העסקה אלא גם במהלך הנסיעה, אם ישנה בעיה כזו או אחרת וגם בסיומה. חברת הסעות קרית שמונה מחויבת לתת מענה לכל שאלה ולכל בעיה במהלך שעות היממה כדי לפתור בעיות ברגע האמת ולהעניק אוזן קשבת במידה ונדרש. 

הצעות מחיר- ממה הן מורכבות?

הגעתם לשלב של הצעת מחיר זאת לאחר שבדקתם את המוניטין והבטיחות? עכשיו תתפנו לרגע להבין מהי כוללת בה. הצעת מחיר אמיתית תתקבל על ידי חברת הסעות קרית שמונה אמינה ומנוסה והיא תכלול סוג רכב ההסעה, מרחק, נהג צמוד, איסוף מנקודה אחת לנקודה נוספת וכדו'.

לסיכום

רגע לפני שסגרתם עם חברת הסעות בקריית שמונה, תבצעו בדיקה מקיפה על מנת ליהנות מנסיעה בטוחה ונעימה וללא הפתעות בדרך, כמו רכב חליפי במקרה והרכב ההסעה נתקע, או רישיון הפעלה שכן, החברה עומדת בדרישות התקן ואחראית לא פחות על הביטוח שמבטח את הנהג ואת הנוסעים  ללא יוצא מן הכלל. הסעה בקריית שמונה היא הפתרון האולטימטיבי לנסיעה ארוכה או קצרה עם חברים ומשפחה אם לטיול משותף או לאירוע, כך שנהג צמוד ברכב הסעה, יסיע אתכם לכל מקום שתחפצו העיקר שתהיו מרוצים ותצאו עם חוויות טובות ונעימות. אם כבר בחרתם חברת הסעות שעונה על כל הציפיות והחוקים, אכן זכיתם באחת כזו שתשאיר לכם טעם של עוד עד לטיול או האירוע הבא עם נהג צמוד ועם רכב על פי בחירתכם.

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מוניות בקריית שמונה >>>
טכנאי גז מומלץ בקרית שמונה >>>
דיאטנית מומלצת בקריית שמונה >>>
מדביר מוביל באזור הצפון וקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן