כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חשמלאי, חשמלאי מגזין

בקריית שמונה

מדוע להזמין רק חשמלאי מוסמך

החלטתם שהגיע הזמן לעשות שיפוצים בדירה שלכם, מאוד הגיוני. בסופו של דבר (או כבר עם התחלתו), הרבה בתים בקרית שמונה ובישובים מסביב נבנו בשנות החמישים והשישים וחלקם בשנות השמונים. אפילו המבנים החדשים יותר, יכולים רק להרוויח מטיפול פנים של הקוסמטיקאים של עבודות הבניה.

אז לקחתם החלטתה ושכרתם קבלן בניין שיתאם בין כל בעלי המקצוע השונים. תפקידו של קבלן הבניין הוא למצוא את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור העבודות בבית שלכם. השיפוצניק שיעשה את המטבח שלכם אלוהי, קבלן עבודות הגבס שידאג לבנות או לפרק עבורכם קירות או מבני גבס שונים בבית ואינסטלטור מקצועי שכבר יעשה שדרוג בצנרת אם גם ככה אתם פותחים את כל הקירות. החשמלאי מגיע בדרך כלל לקראת סוף עבודות הבניה השונות וחשבו לשמור את הדובדבן על הקצפת – לסוף!

כמה דברים חשובים לשיפוצים בבית

אז לפני שאנחנו פונים לדבר על החשמלאי, יש עוד כמה בלי מקצוע שכדאי שתבקשו מקבלן הבניין לדבר איתם ולתאם עבודות שונות. אנו נתחיל בחשוב ביותר שהוא גם זה שהרבה פעמים שוכחים ממנו- קבלן איטום. עבודות איטום שונות ברחבי הבית, במיוחד בבית ישן, מהוות את ההבדל מבית חמים ונעים לבית שמכניס את הגשם פנימה ויוצר לכם מעיין טבעי בין הספה לטלוויזיה בסלון. קבלן איטום ידאג לאטום כל נקודה רגישה בבית שלכם, בעיקר בגג אך גם בקירות הבית ובכל מקום חשוב.

מעבר לעבודות האיטום, שיפוצים שונים ייצרו בבית שלכם הרבה בלגאן. בדיוק בגלל זה כדאי לכם כבר לנצל את הסיטואציה ולהזמין אינסטלטור שיפתח את הקירות ויתקן את הצנרת שלכם. במיוחד אם הצנרת שלכם עשויה מברזל או פלדה ומשמשת אתכם כבר יותר מחמש עשרה שנים. האינסטלטור ינצל את השיפוצים ויחליף לכם את הצנרת לצנרת מפלסטיק שתהיה עמידה משמעותית ביחד לצנרת הישנה שלכם.

מגיעים לחשמלאי מוסמך

אחרי כל אותם בעלי המקצוע, הגעתם סופסוף אל החשמלאי! מומלץ שהחשמלאי יהיה אחד מבעלי המקצוע האחרונים שמגיע, כמובן שלפני הצבעי שאמור לצבוע את הקירות אחרי כל העבודות ובטח שלפני חברת הניקיון שמגיעה אחרי כולם ומוודאה שאתם נכנסים לבית נקי ומצוחצח.

אז כשאתם בוחרים חשמלאי ישנם כמה דרגות של הסמכה. התייעצו עם קבלן הבניין לגבי ההסמכה הדרושה לחשמלאי במקרה שלכם. הוא ידע להמליץ לכם על רמת ההסמכה המתאימה וכמובן הוא ידע גם להביא עבורכם את החשמלאי המתאים ביותר שייבצע את העבודה המקצועיות ביותר בתוך תחומי התקציב שלכם. 

אל תקחו לעבודה חשמלאי ללא תעודת הסמכה כלשהי ממוסד מקצועי ומוכר. עבודות החשמל בביתכם חייבות להיעשות בצורה המקצועית ביותר. לצורך ההשוואה- קבלן איטום חובבן, בהחלט יגרום להרבה כאב ראש מיותר ובזבוז כסף שלא לצורך אבל חשמלאי לא מנוסה ללא הסמכה או מיומנות נדרשת, יכול להביא לנזקים ואפילו במקרים קיצוניים לפגיעות או מוות! 

רשת ההארכה למשל שחייבת להיות מותקנת במקצועיות בביתכם, שומרת עליכם מהתחשמלות בכל מגע עם נקודת חשמל או מוצרי חשמל שונים. עבודה מקצועית שומרת על כך שנקודות החשמל והחיבורים השונים בין חוטי החשמל, לא יגרמו להתלקחות ולשריפה בביתכם.

מפחידים למטרה טובה

אנחנו יודעים שאולי הצלחנו להפחיד אתכם קצת אבל כל זה נעשה למטרה טובה. חשוב לקחת את בחירת החשמלאי שלכם ברצינות ואפילו אם אתם סומכים על הקבלן שלכם בעיניים עצומות- בקשו לראות את תעודת ההסמכה של החשמלאי וחקרו עליו קצת כדי להבין את היכולות שלו. עם מערכות החשמל בבית ממש לא כדאי להתעסק!

עכשיו, אחרי שכל עבודות השיפוצים השונות בוצעו בביתכם ואתם רגע לפני החזרה למגורים בו, קראו לחברת ניקיון שתבצע ניקיון ייסודי ותסלק עבורכם כל שאריות שהם מחומרי הבניין השונים ויאללה- קראו למעצבת פנים שתכניס את הבית שלכם לאווירה הנכונה!

דילוג לתוכן