כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

טכנאי גז, מגזין טכנאי גז

בקריית שמונה

מתי צריך להזמין טכנאי גז?

אם בעבר הרחוק בישלנו באמצעות שריפת עץ והתקדמנו למכשיר לבישול שנקרא כיריים הפועל על גז, הרי שאנו נמצאים במקום בו יש לנו שליטה על הלהבות תחת כללי זהירות מאוד ברורים שכן, מדובר באש ואם לצורך העניין שכחנו אותה דולקת מכל סיבה שהיא, אנו עלולים לגרום נזק. השימוש בגז קריית שמונה למטרת בישול, תמיד היה חלק אינטגרלי מחיינו ואין ספק שמדובר במשהו שמאפשר לנו איכות חיים טובה אך דורש גם ערנות מרבית בכל רגע בו אנו במטבח. ישנם מצבים בהם אנו נדרשים לשים לב לנורות אדומות כדי למנוע אסון גדול ואת הנורא מכל.

בלוני גז ומיקומם

מיקום בלוני הגז היה מחוץ לבתים מאז ומתמיד נכון גם לבניינים של פעם, שכל בלוני הגז קריית שמונה של דיירי הבית, היו ממוקמים במקום מסתור אם כי גלוי לאנשים אך מאחורי הבניין, כך שהגישה אליהם הייתה נגישה ויחד עם זאת בטיחותית מאחר ורק טכנאי גז קריית שמונה מחליף חדשים בישנים ויכול לבצע זאת ולא בעל הדירה או מי מטעם וועד הבית. התקן קובע כלל ברור לגבי מיקום בלוני הגז אם בבניין או אם בבית פרטי כך שהתקנת בלוני גז בתוך הבית היא אסורה בהחלט ונכון גם  להתקנה בקרבת חלון  או ליד מזגן או בפתחו של מפלס נמוך, המאפשר גישה אליהם מה שעלול לגרום לנזק גדול ובלתי הפיך. 

דליפת גז- טיפול מהיר

הרחתם ריח חריף בביתכם? כנראה שמדובר בגז שדלף והגיע עד לנחיריכם ואף לריאותיכם. עצרו הכול והזמינו מיד טכנאי גז מוסמך בקרית שמונה שיאתר את הדליפה באופן מידי ויטפל בה בדחיפות ובמהירות תוך שמירה על הוראות הבטיחות רגע לפני שהוא מגיע אליכם וכמוהן לאחר מכן. לגז הבישול אין צבע גם לא טעם וריח אך כדי למנוע סכנות הוסיפו לו ריח חזק ולו כדי שנוכל להבחין בדליפת גז ולמנוע סכנה כשהדרך לגלות אותו לראשונה היא לנשום אותו ולהרגיש בטעם מר בפה ובתחושה לא נעימה בגוף. במקרים אחרים ייתכן והגז דולף לא רק במקרה שאחד הצינורות מנוקב אלא שמים גלשו מהסיר כיבו את האש והותירו את הגז להתנדף באוויר מבלי שהדלקתם שוב או כיביתם את הגז לאלתר. 

מחפשים טכנאי גז מקצועי ואמין בקרית שמונה? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור בהקדם >>>

התקן הישראלי וברז הגז

התקן הישראלי קובע שברז הגז חייב להיות במקום נגיש כדי במקרה של דליפת גז יהיה ניתן לסגור אותו בקלות ולעצור את הדליפה במהירות. טכנאי גז מוסמך קריית שמונה הוא היחיד שיכול לבצע פעולה זו ולא אחד מבני הבית שכן, גז הוא לא משחק ילדים וגם אם לכאורה זו נראית פעולה פשוטה, זו פעולה שמבצע אך ורק טכנאי גז מוסמך בקריית שמונה שהגיע להעניק שירות בעקבות הזמנת הלקוח לקבלת שירותי גז קריית שמונה. בבתים של פעם, ברז הגז היה ממוקם במקום פחות נגיש כך שתפקידו של טכנאי גז מורשה הוא להזיז אותו למקום אחר ולהתנהל מול זה במקצועיות ובאחריות.   

חשבון גז גבוה מהרגיל

אתם בדרך כלל מבשלים כל יום ויודעים בדרך כלל מהו הסכום הממוצע שעליו אתם משלמים בקבלת חשבון הגז בכל חודש? נהדר. לאחרונה שמתם לב שחשבון הגז שלכם תפח מבלי שחרגתם בשימוש בגז ובבישולים שלכם וזאת עקב דליפה במערכת הגז קריית שמונה, מה שאמור להדליק נורה אדומה מבחינתכם. מהרו ליצור קשר עם שירותי הגז כדי לוודא מדוע החשבון תפח לממדים גדולים והזמינו טכנאי גז מוסמך כדי שיבדוק מה מקור הבעיה ויעניק טיפול מהיר ומקצועי. אל תהיו שאננים ותהיו בטוחים שאולי בישלתם יתר על המידה או ששכחתם את הגז דולק שברח גז וגרם לתשלום לתפוח, תמיד היו ערניים בפרט שמדובר בגז קריית שמונה. 

להבה קטנה – בלון גז ריק?

התחלתם לבשל וגיליתם שהאש נמוכה בחלק של הכיריים בו האש אמורה להיות גבוהה ומותאמת לבישול אותו אתם מעוניינים לבשל, כאשר באש נמוכה הבישול איטי יותר ודורש זמן? כנראה שבלון הגז ריק אבל לא תמיד. הזמינו טכנאי גז בקריית שמונה שיגיע לבדוק מהיכן הבעיה ולו כדי לשלול דליפת גז אשר גורמת לגז להתנדף באוויר ולא להגיע ישירות לכיריים ולבשל להנאתכם. 

בדיקה שגרתית

טכנאי גז מוסמך שהוסמך על ידי משרד התמ"ת לביצוע עבודות גז בקריית שמונה, מחויב לבצע בדיקה תקופתית אחת לחמש שנים ולו כדי למנוע בעיות ונזקים בהמשך. במידה ומערכת הגז לא נבדקה מעבר לתקופת התחייבות זו, ייתכן וזו הסיבה לבעיות במערכת הגז שכן, בבדיקה תקופתית ניתן לעלות על בעיות ולטפל בהן במהרה ובכך, להשאיר את מערכת הגז תקינה לתקופה ממושכת יותר. שירותי גז בקרית שמונה עובדים על פי החוק ומגיעים אחת ל-5 שנים כדי לבצע בדיקה שגרתית בכל בית בו ישנו שימוש בגז למטרות בישול. 

לסיכום

ריח רע של גז הוא לא הסיבה היחידה שצריך להזמין טכנאי אך הוא בהחלט סיבה מספקת להזמין טכנאי גז קריית שמונה אמין ומנוסה, שימצא את מקור בעיה במהירות ויטפל בה בו ברגע. ישנן סיבות נוספות מדוע צריך להזמין טכנאי גז כמו למשל: תיקון כיריים תקולות, החלפת מיכל גז או אם חשבון החשמל גבוה מהרגיל אשר מעיד על בעיה שדורשת פתרון מהיר. לא משחקים עם גז קרית שמונה, הוא בלתי נראה אך בעל ריח חריף שיכול לגרום לאסון אשר רצוי שנמנע ממנו ולא ניקח את האחריות לידיים שלנו. טכנאי גז הוא בעל המקצוע אשר יש בידיו תעודת הסמכה ואשר לו הידע הנדרש בכל מה שקשור למערכת הגז הביתית מהתשתית ועד הלהבה שמבשלת את האוכל שלנו.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

הסעות בקרית שמונה >>>
מדביר מוביל בקריית שמונה >>>

דיאטנית מומלצת בקרית שמונה >>>

מונית מומלצת באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן