כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

טכנאי מכונות כביסה, מגזין טכנאי מכונות כביסה

בקריית שמונה

הקלות הבלתי נסבלת של התקלות במכונת הכביסה

רוב האנשים באופן כללי אוהבים ניקיון ואת ניקיון הבגדים שלהם בפרט. לפיכך, מכונת כביסה היא מוצר החשמל הנצרך ביותר בכל בית. כל אדם שמחפש לעבור לדירה מרוהטת, מוודא שאחד המכשירים שיהיו בדירה הזו – מכונת כביסה. חנויות מוצרי חשמל בקרית שמונה גם מדווחות שאנשים בקריית שמונה מחליפים מכונות כביסה בתדירות גבוהה יותר משאר מוצרי החשמל. כשפנינו עם העובדה הזאת לטכנאי מכונות כביסה בקריית שמונה, הם הנהנו בהסכמה, ותכף תבינו למה.

כרטיס בכיוון אחד

קודם כל, קצת היסטוריה: בעבר היה למכונות הכביסה היה רק תיקון מכני: אם הייתה בעיה בתוף, ברצועה או במשאבה, כל שנדרש היה לתקן או להחליף את אחד הרכיבים הללו. אבל מאז שהוכנס כרטיס שליטה ממוחשב למכונת כביסה, תיקון מכונת הכביסה הפך ליקר בהרבה, משום שהכרטיס הזה הוא פריט מאוד עדין. ברגע שיש איזושהי תקלה ברכיב מכני כלשהו, שגורמת לדליפת מים, לשינויים פתאומיים בזרם או לרעידות של המכונה – זה פוגע בכרטיס הזה וצריך להחליף גם את הכרטיס. זהו בעצם הרכיב היקר ביותר במכונת הכביסה, ולעיתים קרובות משתלם יותר להחליף את המכונה כולה מאשר להחליף את הכרטיס. 

עוד בעיה של המכונות החדשות יותר, היא מהירות הסחיטה הגבוהה: ככל שמהירות הסחיטה גבוהה יותר, המכונה נתונה לזעזועים גדולים יותר ומתקלקלת מהר יותר. למעשה, טכנאי מכונות כביסה בקרית שמונה ממליצים, על אף כל אמצעי הזהירות, לרכוש מטכנאי מכונות כביסה ביטוח לתיקון מכונת כביסה בקריית שמונה. אז איזה עוד תקלות נפוצות מתרחשות במכונות הכביסה של ימינו? בואו נראה.

מקום בצנרת

טכנאי מכונות כביסה בקריית שמונה מדווחים שאת צמרת תיקון מכונות כביסה בקריית שמונה תופסות בעיות הצנרת. בעיות ניקוז, כגון קיפולים בצינור הניקוז, צנרת סתומה או צנרת המחוברת לא נכון. הרבה פעמים נגרמת סתימה גם בצינור היציאה של מכונת הכביסה כתוצאה מכסף קטן וכל מיני שמונצעס שאנחנו שומרים בכיסים ושוכחים להוציא לפני הכביסה ועד פרטי לבוש קטנים שנסחפים עם המים היוצאים מן המכונה.

מחפשים טכנאי מכונות כביסה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום ביקור >>>

במכונות הכביסה החדישות יש לרוב גם פילטר שאותו כדאי לרוקן לפני שרצים לקרוא לטכנאי מכונות כביסה בקרית שמונה. אסור לשכוח גם שבאזור קרית שמונה המים קשים, זאת אומרת שהם עלולים לגרום לסתימה בצנרת המכונה כתוצאה מהצטברות אבנית בצינורות, אלא אם כן מטפלים בזה מראש.

עוד סוג של סתימות הוא סתימות במגירות חומרי הניקוי, שגורמות חדירת קצף למקומות הלא נכונים במערכת במהלך מחזור הכביסה.

בעיית העומס בכבסים

מכירים את הפרסומת: "תעמיס לי ביסלי"? אז הרבה אנשים אוהבים להעמיס בגדים על המכונה, אבל באמת הרבה יותר מידי. תמיד יש עוד דבר לכבס: המגבות, המצעים, המדים של הבן מהצבא… עומס יתר של מכונת הכביסה עקב יותר מדי פריטים בפנים אינו תקלה בפני עצמה, אבל הוא גורם למגוון תקלות מרשים בהחלט הדורש תיקון מכונת כביסה בקרית שמונה: 

  • דלת שלא נפתחת כיוון שמנגנון הנעילה נתפס בבגדים שבתוך התוף. 
  • תוף שלא מצליח להסתובב מעומס המשקל של הבגדים הרטובים. 
  • רצועה שנקרעת מרוב מאמץ לסובב את התוף. 
  • משאבה שנחנקה כאשר שאבה לתוכה בגדים מרוב מאמץ לרוקן את המים.
  • מנוע שנשרף מהמאמץ, ועוד.

 העיקר שזה זורם

לפי טכנאי מכונת כביסה בעיר, תיקון המכונה נדרש לא פעם כתוצאה מתקלות חשמל, כמו חיווט לקוי וטיימרים לא תקינים. תיקון כזה מצריך לא פעם התערבות חשמלאי שכן הוא נובע מתשתית החשמל שאיננה קשורה ישירות למכונת הכביסה.

לעיתים בעיות באספקת הזרם נגרמות כתוצאה ממזג האוויר בחורף בקריית שמונה או כאשר יש הפסקות חשמל תכופות וגם בקיץ כתוצאה מהשימוש המוגבר במזגנים. זאת אחת הסיבות לתקלות מתגלגלות. זאת אומרת, שמשום שהיו בעיות באספקת זרם, המכונה הפסיקה לעבוד בפתאומיות ולכן רכיבים עדינים בתוך המכונה התקלקלו.

בלי לחץ

עוד בעיה נפוצה היא אספקת מים לקויה, כגון לחץ נמוך או חזק מדי. לעיתים קרובות זו לא בעיה של המכונה עצמה, אלא בעיה חיצונית בצנרת המים העירונית של קרית שמונה, שאינסטלטור, שיפוצניק או קבלן בניין ידעו לפתור. במכונות הכביסה המשוכללות יותר יש גם חיישנים שמתריעים על כך בזמן לפני שהמכונה מתקלקלת. מזעזע, אבל לא תמיד ניתן למנוע צורך בתיקון מכונת כביסה בקריית שמונה. לא תוכלו לנחש מראש פגיעות ברכיבים פנימיים כמו במנוע או רצועות הנעה פגומות. מה שכן פגיעות מסוג כזה יגרמו מיד לרטט ורעש חזק במהלך הפעולה. מה שחשוב לעשות במקרה כזה, הוא למנוע מיידית את המשך פעולת המכונה, כדי לא לגרום לנזק מתגלגל.

כביסה עדינה

תיקון מכונת כביסה בקרית שמונה נדרש לעיתים תכופות מיד לאחר טיפול תקופתי שאינו קשור למכונה עצמה, כמו ביקור של בעל מקצוע שמזיז, ולא בעדינות יתרה, את המכונה ממקומה. זה עלול לפגוע בחיישנים או להשאיר מתגים פגומים שעלולים לגרום למפלסי מים, טמפרטורה או מהירות סיבוב שגויים. תיקון מכונת כביסה בקריית שמונה במקרים כאלו באמת עלול להגיע למחירים גבוהים, מצד שני, הוא יכול להימנע אם מזהירים מראש את חברת הניקיון או הצבעי שלא להזיז את מכונת הכביסה או את הצנרת המחוברת אליה.

לסיכום

למכונות הכביסה החדישות יש שלל מאפיינים מפנקים: אפשרויות לסוגי כביסה שונים, כולל שמיכות וגם דברים שבעבר היינו מכבסים ביד, אפשרות לסחיטה מהירה ואפשרות למניעת קמטים ואפילו גיהוץ קל.

אבל עם כל זה, כיוון שמכונות הכביסה החדישות הן עדינות יותר ונוטות יותר להתקלקל, רצוי לרכוש ביטוח מטכנאי מכונות כביסה בקריית שמונה. והעיקר שהבגדים יצאו רעננים ונקיים!

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

אינסטלטור בקרית שמונה >>>
עיצוב פנים בקרית שמונה >>>

דילוג לתוכן