כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

טכנאי מכונות כביסה, מגזין טכנאי מכונות כביסה

בקריית שמונה

5 תכונות חשובות שכדאי שיהיו במכונת הכביסה שלכם

לכל סיר יש מכסה ולכל בית יש את מכונת הכביסה שמתאימה לו.

עם כל הפיצ'רים הכי משודרגים שתוכלו למצוא בשוק, מה שהכי חשוב – זה להבין את הצרכים שלכם ולמצוא מכונה שתתאים בדיוק לכם. לכן, לפני שאתם ניגשים לחנות מוצרי חשמל או נכנסים לאתרי קניות באינטרנט, בידקו קודם כל כמה מקום יש לכם בחדר הכביסה או באזור הייעודי לכך ורישמו לעצמכם מה הגודל המקסימלי של המכונה שהוא יכול לאחסן.

במקומות צפופים יש לקחת בחשבון גם את המקום שתופסת הדלת כשהיא פתוחה ולבחור מכונת כביסה עם פתח עליון. פתח עליון עדיף גם אם אתם סובלים מכאבי גב ומתקשים להתכופף. לעומת זאת, אם אתם משתמשים בנוסף גם במייבש כביסה ודאי תעדיפו לחסוך מקום בהעמדת המייבש על מכונת הכביסה.

בנוסף, אם אינכם גרים במבנה קבע אלא במבנה יביל, כמו קרוואן או טריילר למשל, חשוב שתדעו גם מה המשקל המקסימלי שהוא יכול לשאת.

אחת הדוגמאות לכך שאדם צריך לבחור מה שמתאים לו, ולאו דווקא את מה שהכי נחשב בשוק, הוא לוח הבקרה. לוח בקרה המופעל במגע נחשב למילה האחרונה במכונות הכביסה, אבל אנשים לקויי ראייה יתקשו לתפעל לוח בקרה כזה ולכן חשוב להם שלוח הבקרה דווקא יהיה מכני.

כמה זה עולה לנו?

כמו ברכישת כל מוצר, אחד הדברים הכי חשובים לנו הוא עלות המכונה, ובפרט אם יש הנחות או מבצעים

אבל כל טכנאי מכונת מכונות כביסה בקרית שמונה יגיד לכם, שבקניית מכונת כביסה, כדי לחשב את העלות אין די בקריאת תגית המחיר, אלא חשוב לקחת בחשבון גם את האחריות ולקבוע אם היא כוללת אפשרויות תחזוקה למכונת הכביסה ותיקונן. לכמה שנים האחריות? מה היא כוללת? האם היא כוללת את כל החלקים? האם יש אפשרות לרכוש ביטוח במחיר מוזל? את כל אלה צריך לברר ולשקלל בחישוב העלות.

מחפשים טכנאי מכונות כביסה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לתיאום ביקור >>>

אנחנו ממליצים להכניס בחישוב העלות גם את מדד היעילות האנרגטית: הדירוג האנרגטי מיוצג באותיות  G-A , כאשר A זו הרמה הגבוהה ביותר של יעילות וחסכון אנרגטי. דירוג גבוה במיוחד מיוצג על ידי השלשה AAA או כך: a+++.

אחזקת מכונת כביסה כזו תעלה לכם פחות בחשמל ופחות במים ואם אתם מתכננים להחזיק את המכונה לתקופה ארוכה, בסופו של דבר המדד הזה הוא בעל משקל רב יותר בחישוב העלות מאשר מחיר המבצע.

יתר על כן, מכונת כביסה עם יעילות אנרגטית נמוכה היא מכונת כביסה שבמקום לנצל את האנרגיה לעבודה האנרגיה הולכת לאיבוד בהתחממות יתר ובזעזועים של המכונה, מה שיגרום לכם להזדקק לתיקון מכונת הכביסה לעיתים קרובות יותר.

אל תסתכלו במכונת הכביסה אלא במה שמסתובב בתוכה

איך תבחרו את קיבולת מכונת הכביסה? משקל הכביסה לאדם בשבוע תלוי באדם ובאורח חייו. באופן כללי, אנחנו מעריכים שאדם ממוצע צריך לכבס 10-15 קילוגרמים של כביסה בשבוע. זה כולל פריטים כמו: ביגוד, מצעים, מגבות ועוד. לכן אם אתם זוג עם שני ילדים ומכבסים חמש כביסות בשבוע למשל, מכונת כביסה של 10 קילו בהחלט עשויה להתאים לכם.

מצד שני, אם אתם מכבסים לעיתים קרובות יותר, גם מכונה של 6 או 7 קילו עשויה להתאים לכם בהחלט.

ברור שאם יש בבית תינוק או אדם מבוגר שאינו שולט על הסוגרים, זה מצריך קיבולת גדולה יותר. טכנאי מכונת כביסה בקריית שמונה ממליצים לדייק מאוד בבחירת מכונת כביסה בעלת קיבולת המתאימה לצרכים שלכם, שכן מכונות גדולות יותר יקרות יותר ועשויות לצרוך יותר מים וחשמל. מצד שני, שימוש יתר במכונות כביסה בעלות קיבולת קטנה מידי, עלול להצריך תיקון מכונת כביסה לעיתים מזומנות.

פיצ'רים לעניין

אבל לא רק חסכנות מעניינת אותנו במאמר הזה, אלא גם איכות החיים. לכן, ההמלצה של טכנאי מכונת כביסה היא שתחפשו מכונת כביסה עם תכונות כמו: 

  • הפעלה בתזמון מראש – כך שתוכלו לבחור להפעיל את המכונה בדיוק בזמן שהיא תיגמר כשאתם מגיעים הביתה ויכולים לתלות את הכביסה, להעביר אותה למייבש או לגהץ. מחזורי שטיפה נוספים – לכביסה מלוכלכת מאוד. 
  • תוכניות נגד כתמים וקמטים – לחולצות השבת.  
  • אפשרויות נוספות לחיסכון באנרגיה – למקרים שבהם כמות הכביסה לא מצדיקה הפעלת תוכנית מלאה.

תכונות אחרות שיש לקחת בחשבון כוללות מחזורי קיטור, פקדים ומחוונים דיגיטליים ותוכניות מיוחדות אחרות. מכונות כביסה מסוימות כוללות תכונת זיכרון דיגיטלית שיכולה לזכור הגדרות לשימוש עתידי.

הכצעקתה?!

טכנאי מכונות כביסה רבים יגידו לכם שמכונת כביסה היא כמו פוליטיקאי: ככל שהיא עושה יותר רעש ככה הביצועים שלה גרועים יותר. לכן הם ממליצים לבחור מכונת כביסה עם רמת רעש נמוכה, שכן מכונות מסוימות עלולות להיות רועשות למדי במהלך הפעולה. חוץ מלקבל המלצות מהמכרים שלכם בקריית שמונה, לגלות מה רמת הרעש של המכונה עוד לפני שאתם קונים ומפעילים אותה, זו לא תעלומה כל כך גדולה. יצרנים רבים לא מציינים את עוצמת הרעש של המכונה, כך שאם נתקלתם במכונת כביסה שהיצרן מתחייב שהיא מייצרת רעש נמוך משבעים דציבל, אז כנראה שזו מכונה שקטה במיוחד. 

לסיכום

החלטה בעניין רכישת מכונת כביסה תתחיל קודם כל בלימוד על עצמכם: מה אתם מצפים מהמכונה? כמה אתם מכבסים בשבוע? וכמה מקום יש לכם בשביל מכונת הכביסה? תוכלו ללמוד הרבה על המכונה עצמה מהנתונים שמספק לכם היצרן. טכנאי מכונות כביסה מקצועי ומיומן יוכל ללמד אתכם איך לקרוא את הנתונים הללו ולהבין מהם מה הדירוג האנרגטי וכמה רעש המכונה תייצר לכם. הבנת הנתונים הללו גם תעזור לכם לשקלל את העלות הכוללת של המכונה ושל אחזקתה.

מאחלים לכם בחירה טובה!

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

אינסטלטור בקרית שמונה >>>
עיצוב פנים בקרית שמונה >>>

דילוג לתוכן