כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

לק ג'ל, מגזין לק ג'ל

בקריית שמונה

אין לך לק ג'ל יפה או מקצועי יותר בקריית שמונה וצפון הארץ. נקודה ❗ ללק ג'ל מושלם כבר היום – התקשרי כבר עכשיו ❗

לק ג'ל בקרית שמונה – לבחור את הצבע הנכון

רובנו בוחרות בלק ג'ל בקרית שמונה בעיקר בזכות העמידות הגבוהה של המוצר הקוסמטי הנפלא הזה. לעומת לק רגיל, לק ג'ל מחזיק באיכות גבוהה גם כמה שבועות, שומר על החלקות שלו ולא מתקלף במהירות. העמידות הגבוהה של הלק, היא אחת הסיבות שבחירת הסגנון והצבע של הלק היא כל כך משמעותית. הצבע הזה ילווה את הציפורניים שלנו במשך כמה שבועות ולפני שאתן ניגשות לבחירה, הכנו לכן את כל מה שאתן צריכות לדעת בשביל לקבל את ההחלטה הטובה ביותר.

סתכלות קדימה

קודם כל, מומלץ להסתכל לקדימה אל לוח השנה שלכן ולהבין מה הולך להתרחש במהלך השבועות הקרובים. האם ישנה חגיגה? יום הולדת? אירוע משפחתי? בכל אירוע כזה יש אווירה אחרת, בכל אירוע אנחנו בוחרות ללבוש בגד אחר. לכן, אם אתן רואות שיש לכן איזה אירוע במהלך השבועות הקרובים, נסו לחשוב מה תלבשו ומה האווירה הנכונה לסגנון שאתן בוחרות.

למשל, ליום הולדת של הילדים, יתאימו צבעים צבעוניים אך לחתונה של בן משפחה אולי עדיף יהיה לבחור בסגנון יותר סולידי. הכל כמובן תלוי בטעם שלכן אבל חשוב בכל אופן לדעת כי יש אירוע שמתקרב ולבחור את הצבע תוך ההתחשבות לאירוע. בנוסף, אם יש לך אירוע חשוב, אולי היום, זה לא היום להתנסות בצבעים חדשים שאת לא בטוחה לגביהם. עדיף ללכת על הבטוח ולבחור צבעים שאת כבר יודעת שאת נהנית לראות על אצבעותיך.

בוחרות את הסגנון

מה הסגנון שאתן אוהבות? חלק מאיתנו מעדיפות צבעים סולידיים, פסטליים, בהירים או בגוונים ניטרליים. קחו בחשבון שתמיד אפשר לצאת קצת מהגבולות, להתנסות בדברים חדשים, לתת לעצמכן להתבטא בצורה הטובה ביותר ולא להפסיק לנסות, כמה שבועות והלק הזה יורד מכן ומאפשר לכן להתנסות שוב או לחזור שוב על הבחירה שהתבררה כמוצלחת.

אם אתן עובדות בעבודה עם אנשים, קחו בחשבון כי צבע הלק, הולך לקחת חלק בהיכרות הראשונית שלכן עם הלקוחות כמו מאין כרטיס ביקור מסוים. לכן, אם אתן מעוניינות להראות על מקצועיות, עדיף לבחור צבעים רגועים יותר ואחידים, ללא עיצובים צבעוניים או ציוריים מדי. אנחנו מאמינות כי את תמיד יכולה לבחור לתת לסגנון שלך לצאת החוצה ולבוא לידי ביטוי, אם את אוהבת ציורים וצבעים בולטים, לכי על זה! את יודעת הכי טוב מה טוב לך.

יש לכן אירוע קרוב? לכל אירוע יש את הסגנון שלו. מה הקוד לבוש? מה האווירה באירוע? האם מדובר על חגיגת יום ההולדת של ילדיכן בגן ילדים? שם האווירה מן הסתם יותר קלילה, יותר משחקית, יותר ילדית ותדרוש צבעים צבעוניים או רגועים יותר, לפי טעמכן. אם האירוע הוא של העבודה, בחרו צבעים שמשדרים על רצינות כמו למשל כחול נייבי או סגנון פרנץ'. אם האירוע הוא אירוע משפחתי או עם חברים, אתן יכולות לבחור את הצבעים האהובים עליכן ואפילו להפתיע עם צבעים בוהקים ובולטים, רק קחו בחשבון כי הצבע שתבחרו ילווה אתכן לשבועות הקרובים.

לק ג'ל- הרבה יותר מצבע

הסגנון לא מדבר רק על הצבע של הלק אותו אתן בוחרות, ישנם לקים בצבעים עם גימור מט שזה גימור גס יותר עם מרקם שאינו מבריק ועליו האור אינו משתקף. הגימור הזה הוא יחסית מודרני ומעודכן והוא מאפשר "להרגיע" מעט גם צבעים בוהקים. אם אתן מחפשות לצבוע את ציפורניכן בצבע בוהק אך רוצות לשמור על סולידיות, לק ג'ל בגימור מט יכול להיות פתרון מעולה.

עוד סגנון ייחודי הוא צבעים של לק ג'ל עם גימור פנינה. הסגנון הזה מבריק יותר עם גימור כמו של פנינה, מעט זוהר. הוא מתאים במיוחד לאירועים משפחתיים וגם ליומיום כאשר הצבע עצמו בהיר או פסטלי. גימור הפנינה, זורק אותנו מעט לעבר, הסגנון היה מקובל מאוד באמצע המאה העשרים אך הוא חוזר בסערה ומתאים במיוחד כאשר אתן רוצות להרשים ולצבוע את הציפורניים בצבעים רגועים עם טוויסט.

גימור נצנצים מאפשר לכן להרשים כל אדם עם לק ג'ל נצנצים מרהיב במיוחד. לק ג'ל עם נצנצים יתאים מאוד לאירוע משמעותי ולסגנון ה"גלאם". קחו בחשבון כאשר אתן בוחרות בלק ג'ל נצנצים, אל תשכחו שהלק מחזיק למשך שבועות ולכן ילווה אתכן גם אחרי האירוע. הנצנצים מביאים אווירה חגיגית ומלווים את השמחה של האירוע גם אחרי שהוא מסתיים.

לק ג'ל בגימור קלאסי הוא הגימור המבריק אותו כולנו מכירים והוא הופך את הלק לבוהק יותר, כזה שהאור משתקף בו. כל צבע נראה קלאסי עם הגימור הזה, כולנו מכירות אותו והוא מתאים לכל סגנון ולכל אירוע. הגימור המבריק מלווה כל צבע באופן סולידי ונעים ומרשים במיוחד עם צבעים בהירים אך גם עם צבעים צבעוניים ועם סגנונות לק שונים כמו פרנץ' למשל או כל עיצוב אחר.

תוספות וסגנונות נוספים ללק ג'ל בקרית שמונה

כולנו מכירות את הפרנץ' לציפורניים. הציפורניים נצבעות בגוון ורוד בהיר עם פס לבן בקצה העליון של הציפורן ובדרך כלל הגימור לפרנץ' יהיה הגימור המבריק הקלאסי. לק פרנץ' מדמה סגנון לק טבעי שמדגיש את צבעה המקורי של הציפורן. הוא מעביר הרגשה של ציפורניים בריאות ואלגנטיות ומתאים לכל אירוע, מחתונה ועד יום רגיל במשרד עורכי דין או כל עבודה אחרת.

ניתן להוסיף ללק שלכן (גם לפרנץ') אבנים, יהלומים, פנינים וכל מני תוספות שהופכות את הלק ג'ל לעוד יותר ייחודי ומרשים. ההדבקה שלהם נעשית במקצועיות רבה כך שאתן לא צריכות לחשוש שתוך יומיים הפנינה או האבן תיפול ותשאיר את הציפורן שלכן יתומה. גם בעניין הזה חשבו על כך שלפעמים התוספות הללו יכולות להעביר אווירה כבדה יותר על הציפורן ולכן התייעצו עם העובדות בלק ג'ל קרית שמונה להתאמה מיטבית של הסגנון אל הצורך שלכן.

לק ג'ל בקרית שמונה מאפשר לכן לצבוע את השבוע בצבע ייחודי ויפיפה. אתן נותנות לעצמכן להתבטא בצורה הטובה ביותר ולוקחות כמה רגעים של אהבה עצמית במכון לק ג'ל בקרית שמונה.

דילוג לתוכן