כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מגרש רכב, מגרש רכב

בקריית שמונה

החלום האמריקני מתגשם במגרשי הרכב

אחת התפאורות הכי שימושיות לסצנות בסרטים אמריקאיים הוא מגרש רכב. אז עכשיו לאמריקנים אין מה להשוויץ: בקרית שמונה יש לא פחות מארבעה מגרשי רכב(!) ברמה גבוהה שניתן להשיג בהם לצד הרכבים המשומשים האופייניים לז'אנר, גם סחורה מעולה מיבוא מקביל במחירים השווים לכל כיס. 

כבר עברו הרבה מים בנחל עין הזהב מאז ימי הפארודיה של הגששים על מגרשי הרכב וכיום מי שרוכש רכב ממגרש רכב בקרית שמונה מוגן על ידי החוק יותר ממי שרוכש רכב מאדם פרטי. החוק אומר שהמגרש המוכר חייב להציג טפסי גילוי נאות, סליקה ביטוחית והתחייבות לבדיקה, מה שאומר שלא זו בלבד שתדעו לפני הרכישה מה מצב הרכב כרגע, גם תהיו מעודכנים בכל היסטוריית הטיפול ברכב, הן מבחינה ביטוחית והן מבחינת המוסכים בהם הוא קיבל טיפול. לכן, אם אתם מחפשים רכב לא יקר במצב טוב, מומלץ לבדוק את הנושא במגרש רכב מוכר.

למה? משום שמצד אחד, קרית שמונה היא כבר עיר מספיק גדולה עם אוכלוסייה מספיק מבוססת כדי למלא מגרש רכבים במבחר דגמים מספק לכל כיס ולכל טעם וצורך -גם מיד ראשונה. ומצד שני, היא עדיין עיר מספיק קטנה, כך שעוד לא נולד הגנב שיצליח להוציא שקל מקרית שמונאי במרמה ואתם לא תדעו מזה בזמן.

אז איך תזהרו מעבודה בעיניים?

סטודנטים? חיילים משוחררים? זוג צעיר? סתם תפרנים וצריכים דחוף רכב, שגם לא תצטרכו לתחזק אותו ביותר כסף ממה שתוציאו עליו? חפשו קודם את האדם שמאחורי הרכב, בקשו מהחברים והשכנים שלכם המלצות לסוחר רכב מוכר ואמין בקרית שמונה, אפילו סוחר רכב ללא מגרש , ואף בידקו את הדרוג שלו בגוגל אם צריך.

כאשר סוף סוף הגעתם להחלטה שאתם ניגשים למגרש רכבים יד 2, כדאי שתבינו קצת במכונאות רכב, או לפחות תגשו לשם עם מישהו שמבין כדי שתוכלו לשאול את סוכן הרכב במגרש, את כל השאלות החשובות שחשוב שתדעו את התשובות שלהם וגם כדי שתוכלו להבין מה סוכן הרכב אומר לכם.

שווה להיעזר במגרש רכבים לפירוק בקריית שמונה

זה מספיק משתלם להם, שהם באים לקחת מכם רכבים אפילו במצב "טוטל לוס" ועוד משלמים לכם על זה.

הכרנו מישהי שהרכב שלה שיגע אותה המון זמן, כשנסע – היה נהדר, אבל מידי פעם – פשוט התעקש לעמוד ולא לזוז, ממש כמו אתונו של בלעם. 

היא פשוט התקשרה לחבר'ה ממגרש רכבים לפירוק שיקחו אותו ממנה ומכרה להם אותו בגרושים. אחרי מספר ימים היא פגשה מישהו שנוהג בנונשלנטיות ברכב שהיא ויתרה עליו. מסתבר שהמכונאים הממולחים מהמגרש פשוט עלו על חוט החשמל שהתרופף וכמעט ניתק, החליפו אותו, ומכרו אותו לבר המזל אשר קנה בזיל הזול רכב מצוין שהמשיך לשרת אותו עוד מספר שנים.

כמו כן, היום בשונה מבעבר, הרכבים העומדים למכירה במגרשי הרכב עוברים בדיקות תקופתיות במוסך בקריית שמונה על מנת לשמר אותם ולוודא שאין תקלות מכניות נוספות או שצצו במהלך הזמן.

מחפשים מגרש רכב בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או פנו אלינו לתיאום ביקור >>>

זהו רק סיפור הצלחה אחד של רכב זול ממגרש רכבים בקרית שמונה.

מגרשי הרכב בקרית שמונה עלו ליגה

מסתבר שקרית שמונה עלתה ליגה לא רק בכדורסל. פעם, אם הגעתם למגרש רכב קטן בקרית שמונה, ישר היתה לכם סיבה טובה לחשוד. למה המגרש קטן? ממי בעל הבית מתחבא? אבל בימינו, ככל שמגרש הרכב קטן יותר, הוא כנראה מתוחכם יותר, כי במקום להחזיק אצלו במגרש את כל הרכבים, סוחר הרכב רק מחזיק אצלו במחשב את כל פרטי הרכבים כולל המיקום המדויק, אתם מחפשים במאגר הממוחשב את הרכב שהכי מתאים לכם, וסוחר הרכבים אומר לכם איפה תוכלו למצוא אותו. למעשה, כמעט לכל מגרש רכב בקרית שמונה יש גם 'מגרש וירטואלי' כזה.

אז בטח אתם שואלים, אם מגרש רכב וירטואלי, אז למה דווקא בקרית שמונה?

פשוט: כי גם אם מגרש הרכב וירטואלי, תצטרכו מתישהו לגשת לבחון את הרכב שמצא חן בעיניכם במגרש הרכב הוירטואלי מקרוב, או לפחות לרכוש אותו, ואם אתם רוצים שיהיה ברדיוס סביר ממקום מגוריכם, עדיף שיהיה ממוקם בקרית שמונה.  

תוכנית מציאות

במגרשי הרכב בקרית שמונה ניתן למצוא לא רק סוס עבודה טוב על גלגלים שמישהו החליט להפטר ממנו ולשדרג ליותר טוב, אלא גם מציאות אמיתיות. לפני שהרכב יוצא למכירה הוא עובר בדיקות אצל אנשי מקצוע, חשמלאי רכב, בודקים מורשים ורק לאחר תקינות הוא יוצא למכירה.אם אתם אספני רכב, אל תוותרו על סיור מדוקדק במגרש רכב בקרית שמונה, אתם יכולים למצוא שם מציאות שוות אמיתיות, רכבים עתיקים ונדירים שהשאירו אחריהם אומניקים, צדלניקים ואפילו סתם קרית שמונאים שמרנים.

לא רק אספני רכב, גם אנשים שמחפשים רכבים היברידיים למשל, יכולים לצאת ממגרש רכב בקרית שמונה ברכוש גדול: רכבים היברידיים יד ראשונה אפשר לקנות רק במחירים מופקעים. במגרש רכב בקרית שמונה ניתן להשיג אותם בכמה אלפי שקלים בודדים. פרט להיותו של רכב היברידי נקי יותר ורועש פחות, משום שהוא רועש פחות, הוא נתון לפחות זעזועים ולכן הוא גם עמיד יותר.

לסיכום 

אם אתם פשוט חייבים להפטר מהרכב, אבל לא יודעים איך, אל תהססו ליצור קשר עם מגרש רכבים, אולי אפילו תצליחו להגיע לעסקת טרייד אין משתלמת. 

אם אתם מחפשים רכב איכותי במחיר משתלם, רוצו למגרש רכב יד2 בקרית שמונה.

אם סתם אין לכם כח לרוץ ולהזיע בין המגרשים, חפשו מגרש רכב בקרית שמונה, או אפילו סוחר מכוניות בלי מגרש, שמחזיק מאגר רכבים וירטואלי. שם תוכלו להשיג גם רכבים יד ראשונה באחריות במחיר משתלם מיבואן מקביל למשל.

מחפשים מציאות? גם את זה תמצאו בכל מגרש רכב בקרית שמונה.

אבל אל תשכחו את הדבר הכי חשוב – המלצה טובה משכן טוב, לבדוק חוות דעת ודרוג באינטרנט ולא ללכת לקנות על בליינד!

אז שתהיה לכם נסיעה טובה, בטוחה ונעימה! 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

קבלן בניין בקרית שמונה >>>
שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>
הפיצה האיכותית בקריית שמונה >>>
מספרת חיות וכלבים בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן