כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מגרש רכב, מגרש רכב

בקריית שמונה

מגרש רכב בקרית שמונה – מי צריך את זה

מגרשי הרכב בקרית שמונה הם כבר מזמן לא רק מגרשי רכב. רכב הוא מוצר נחוץ מחד ויקר מאידך, ומגרשי הרכב מספקים לכם בצד מבחר הרכבים בכל מיני מצבים ומחירים, גם פתרונות מימון ופתרונות אחרים, החל בייעוץ וחלפים וכלה בתיווך.

עסקאות חליפין

עסקאות חליפין, או טרייד אין בלשון העם, הוא פתרון פופולרי. יש לכך כמה סיבות: הלקוח גם נפטר מהצורך לטפל ברכב המשומש וגם מוזיל לעצמו את עלות הרכב החדש, וסוחר הרכב – אפילו אם הרכב הישן במצב טוטל-לוס, מוציא ממנו חלפים, לעיתים קרובות מקוריים ושמישים לגמרי, שאלמלא היה קונה אותם בצורה הזו, היה צריך לשלם עליהם הרבה יותר. שלא לדבר על כל הרכבים שאפילו החלפים שלהם יצאו ממחזור המכירות, שחלפים מסוג זה פשוט לא יסולאו בפז, עבור הסוחר ועבור אחרים שמסרבים להיפרד מהדגם הישן שלהם. 

חלפים לתעשיית הרכב

זה מביא אותנו לעוד תפקיד שמשחק מגרש הרכב בשוק הרכב – יש לכם רכב ותיק שאתם מתקשים להיפרד ממנו, אבל כבר לא ניתן להשיג לו חלפים? יש סיכוי טוב שתצליחו להשיג את החלף הדרוש לכם בדיוק במגרש רכב בקרית שמונה. יתר על כן, הרבה מגרשים שייכים לרשת מגרשי רכב, כך שגם אם במגרש רכב בקרית שמונה לא תמצאו את החלק, מכיוון שהמגרשים ממוחשבים, יתכן מאד שתוכנת הניהול תצליח לאתר לכם את החלק המבוקש במגרש רכב של אותה רשת במקום אחר בארץ ותזמין אותו אליכם לקרית שמונה בלי שתצטרכו להטרטר בכל הארץ לחפש את החלף. 

מחפשים מגרש רכב אמין? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים נוספים >>>

SOS

במגרש לפרוק מכוניות, פרט לשרותי תיווך וחלפים, תוכלו להשיג גם שרותי גרירה וחילוץ. משום שאף אחד לא מצפה שרכב לפרוק אשכרה יגיע בנסיעה למגרש, גרר ורכב חילוץ זה כלי עבודה שמגיע עם המגרש אינטגרלי. אולי זה כל כך מובן מאליו, שפשוט לא חשבתם על זה, אבל אם נתקעתם משום מה, אתם זקוקים דחוף לגרר ואין אף גרר פנוי, אתם פשוט יכולים להתקשר למגרש פירוק רכבים ולהשתמש בשרותי הגרר שלהם. 

בתשלומים, בתשלומים, הכל הולך בתשלומים…

הגעתם למגרש רכב בקרית שמונה, מצאתם את הרכב שנפשכם חשקה בו, אבל אין ידכם משגת לרכוש אותו בתשלום אחד? הרבה מגרשי רכב יכולים להציע לכם רכישה בתשלומים, אפילו ללא מקדמה. יש כאלה שאפילו לפני שסיימו לשלם כבר משדרגים בטרייד אין לרכב חדש עם הלוואה חדשה.

הלוואות

גם אם סוחר הרכבים עצמו לא  מעוניין למכור לכם את הרכב בתשלומים, הרבה פעמים הוא ידע לתווך בינכם לבין הבנק או מוסדות פיננסיים אחרים עם הלוואות שיתאימו בדיוק לכיס וליכולת ההחזר שלכם. כך שבשביל לקנות את הרכב החדש שלכם ממגרש רכב בקרית שמונה, הופך להיות החלטה פשוטה הרבה יותר.

מאגר מידע 

מגרשי רכב בקרית שמונה מחזיקים מאגרי מידע אודות רכבים בסביבתכם הקרובה ויתווכו בינכם ובין מוכרים פוטנציאליים. אתם יכולים אולי להגיד: נו, ביג דיל, בימינו לכל אחד יש גישה לאינטרנט, מה הקטע במאגר מידע של מגרש רכב? אז שימו לב, כשאתם רוכשים רכב מאדם פרטי, הוא לא מחויב לטופס 'גילוי נאות' כמו כל סוחר רכבים או מגרש רכב. בטופס הגילוי הנאות נדרש המוכר להצהיר על ההיסטוריה המלאה של הרכב, כגון: מספר בעלים קודמים, האם היתה ביניהם חברת ליסינג? הקילומטרז', תאונות ופגיעות שספג הרכב ועוד פרטים שעלולים להיות קריטיים עבורך.

כמו כן, מגרש רכב או סוחר רכב מחויב בטופס התחייבות בבדיקה, שתבטיח שלפחות שילדת הרכב, המנוע והגיר ברכב שתרכשו תקינים, מה שאין כן אדם פרטי שאתם רוכשים ממנו.

עוד דבר שסוחר או מגרש רכב מחויב בו בניגוד למוכר רכב פרטי, הוא טופס סליקה ביטוחית, שיפרט לכם את העבר הביטוחי של הרכב. כך שיש יתרונות רציניים ברכישת רכב מסוחר או מגרש רכבים בקרית שמונה.

עצה שווה זהב

גם אם החלטתם שלרכוש רכב ממגרש רכב זה לא הסטייל שלכם, לכו לטיול קטן במגרש רכב בקרית שמונה רק כדי לראות ולהקשיב לעצות. תמיד ניתן לשבת עם אנשי המקצוע במגרש הרכבים על כוס קפה במשרד הנעים והמוצל ולדון בדרישות שלכם מהרכב מול התקציב והאפשרויות העומדות לרשותכם, לא רק לצורך רכישת הרכב, אלא אף לצורך אחזקתו ותפעולו. מגרש רכבים מקצועי ואמין מחזיק צוות מומחים מיומן שידע לתקוף כל שאלה בנושאי רכב מכמה וכמה אספקטים. כך שלא זו בלבד שלא תצאו משם בידיים ריקות, העצות שתקבלו שם יכולות להוות עבורכם נכס מניב אפילו יותר מהרכב שתרכשו.

למה שאמכור את הרכב למגרש רכב בקרית שמונה?

עד כה, דברנו בעיקר על היתרונות ברכישת רכב ממגרש רכב בקרית שמונה. אבל אתם ודאי שואלים את עצמכם, למה שארצה למכור את הרכב שלי למגרש רכבים בקרית שמונה? ובכן, יש לזה כמה יתרונות: את היתרון למכירת רכב למגרש רכב לפרוק אם הרכב כבר לא זז אין צורך להסביר שוב, אבל יש יתרונות גם למכירת רכב טוב שנוסע למגרש מכוניות: עצם העובדה שאתם יכולים לקבל הצעת מחיר מאדם מנוסה כמעט מיידית, שווה לכם הרבה. גם אם תחליטו בסוף למכור את הרכב באופן פרטי, זה עדיין יתן לכם מושג על כמה אתם יכולים לדרוש על הרכב שלכם. רובם המוחלט של סוחרי הרכב בקרית שמונה, עם או בלי מגרש רכב, יכולים להעביר לכם את מלוא התשלום במזומן, בלי שתתרוצצו, תחפשו ותצטרכו לדון עם הקונה בתנאי התשלום. חשוב אולי פחות, אבל גם – מכירה למגרש תחסוך לכם את כל הניירת שבמכירה לאדם פרטי. 

לסיכום

מגרשי הרכב המודרניים בקרית שמונה מספקים מעטפת שלמה של פתרונות לרכישת הרכב נטו.

המעטפת הזו כוללת מגוון שירותים נלווים הכוללים את ענף אחזקת הרכב, חלפים, אפשרויות מימון, תיווך, מענה בעת חרום וייעוץ.

אז סעו לשלום ובזהירות!

 

אולי יעניין אותך גם

מערכות מולטימדיה לרכב בקרית שמונה – מס1 בקרית שמונה

קבלן בניין בקרית שמונה >>>

שיפוצניק אמין בקריית שמונה >>>

הפיצה האיכותית בקריית שמונה >>>

מספרת חיות וכלבים בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן