כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מטבחים, מטבחים

בקריית שמונה

מגוון עצום של מטבחים מעוצבים יפיפיים✔ מטבחים בהזמנה אישית ובמחירים שלא תאמינו✔ התקשרו עכשיו והמטבח החדש שלכם בדרך אליכם❗

הזמנת מטבח בקרית שמונה

כבר עברו הימים שהיה צריך לנסוע לחיפה או תל אביב בשביל להזמין מטבח כמו שצריך. בקרית שמונה של ימינו לא רק שאפשר להשיג מטבח ראוי לשמו, אלא יש המון מבחר. המבחר הוא גם בחנויות המטבחים בקרית שמונה וגם במגוון הסגנונות: מטבחים כפריים, מטבחים מעוצבים, מטבחים מודרניים, מטבחים חכמים או מטבחים במחיר זול יותר. מכל המבחר הזה נוצרת תחרות שמביאה איתה מטבחים במבצעים שווים ומשתלמים ללקוחות בקרית שמונה.

איך הגענו לכזה מבחר?!

אולי בחיפה יודעים לבשל אבל בקרית שמונה אוהבים לבשל, והאהבה תמיד מנצחת. 

בקרית שמונה אוהבים לא רק לבשל, בקריית שמונה אוהבים לאכול טוב, אוהבים להתעסק עם אוכל ובשביל להתעסק עם האוכל צריך מטבח טוב שנח ונעים לעבוד בו. יתר על כן, אצל המון אנשים בקרית שמונה המטבח הוא מרכז הבית, הוא גם פינת האוכל והרבה הופכים אותו להמשך הטבעי של הסלון. אפשר בהחלט לומר שהמטבח הוא החדר שמייצג הכי טוב את האישיות של בעל הבית. 

אימרו לי מי אתם ואומר לכם באיזה סגנון המטבח שלכם  

הגעתם לקריית שמונה לעבוד בהייטק? כנראה שאתם אוהבים מטבח לבן בעיצוב מודרני ובקווים נקיים. 

אתם טבעונים והגעתם לקריית שמונה בגלל הבריאות וכדי לזרום עם הטבע? מטבח כפרי זה בשבילכם. 

מחפשים עיצוב מטבחים בקריית שמונה? צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם לקביעת פגישה >>>

אולי הטריגר שלכם לחיים בקריית שמונה הוא דווקא המשפחה וחיפשתם מקום טוב לגדל בו ילדים? מטבח של איקאה מאוד מתאים לכם. אם אתם מהחבר'ה שמגיעים לקרית שמונה בגלל הנוף – פשוט לפתוח את החלון ולהרגיש שאתם חיים בתוך ציור? אין ברירה, תצטרכו למצוא מעצב שיתכנן לכם את המטבח ויתאים אותו לטעמכם האישי: קצת מהכפרי, קצת מהמשפחתי, קצת מהמודרני…

מטבח מעוצב – לעשירים בלבד?

זוגות צעירים ובקושי גומרים את החודש? אתם לא מוכרחים לוותר על מטבח! יש המון מטבחים זולים במחירים עממיים בקרית שמונה –  ממילא תוך שנה-שנתיים תרחיבו את המשפחה, תתבססו כלכלית ותעברו לדירה גדולה יותר, אז לא כדאי להשקיע במטבח יקר מידי. מצד שני, גם לא מגיע לכם להישאר עם כיור דולף וארון שבור מהדיירים הקודמים. 

צרכנות נבונה בעת רכישת מטבח 

צרכנים נבונים יודעים למצוא מטבחים במבצע: בבלאק פריידי, בסוף השנה האזרחית כשמחליפים את המלאי. לפני פסח או לפני החגים, יש מבצעים יפים כי כולם רצים להחליף מטבח וחנויות המטבחים מתחרות על ליבם של הלקוחות, הקיץ הוא זמן נהדר לחפש מטבחים: כולם עוברים דירה, כולם משפצים בחופש -וזאת עוד סיבה לתחרות. בתקופות של הנחות ומבצעים, תוכלו למצוא מטבחים נהדרים במחירים נוחים במיוחד. 

יתרונות וחסרונות של כל סגנון מטבח

לכל סגנון מטבח יש את היתרונות והחסרונות שלו ולפעמים כדאי להתפשר קצת על הסגנון כדי שיהיה לכם מטבח שמתאים לאורח החיים שלכם. 

לדוגמא: מטבח מודרני הוא מטבח בעיצוב נקי עם קווים ישרים, זה אמנם עוזר לשמור על הניקיון במטבח ושהכל יהיה פרקטי ואסתטי, אבל לפעמים למטבחים מודרניים יש המון פינות חדות ופינות חדות, לא הולך טוב עם ילדים. ילדים רצים, משתוללים, נופלים, נתקעים בכל מה שבולט קצת… אולי עדיף לעגל פינות – פשוטו כמשמעו. אז זה לא יהיה מודרני עד הסוף אבל לכם -זה יתאים.

הסגנון הכפרי הוא סגנון שמאד מתאים לאנשים שהקיימות חשובה להם, יש המון כאלה בקרית שמונה, האוויר צלול ומאוד קל לזרום עם הטרנד הבריאותי, אבל גם לסגנון הכפרי יש חסרונות וכדאי להתייעץ עם איש מקצוע. עץ זה דבר שעלול להתנפח ומושך מזיקים. במזג האוויר של קרית שמונה בחורף הקר, אם המטבח סגור, כל האדים כלואים בתוך המטבח וצריך מישהו שמבין טוב בעץ, לא רק בנגרות, כדי שידע לעשות את הסילינג כמו שצריך. למי שלא יודע, סילינג זה איטום של הנקבוביות בעץ בחומר מיוחד שמעכב את הריקבון של העץ. קחו בחשבון גם שסילינג זה לא טיפול חד פעמי, אלא צריך לחזור עליו מידי פעם כדי לשמור על העץ. אם הדירה שלכם קצת חשוכה גם לא כדאי ללכת על עץ כבד וכהה מידי. יש מגוון של צבעי עץ שיתנו לכם תחושה של אור ומרחב ומצד שני עדיין ישאירו את היופי ואת תחושת האיכות של העץ, ההשתלבות והזרימה שלו עם הטבע.

סוף מעשה – במחשבה תחילה 

למטבחים מעוצבים אין חסרונות. המעצב או המעצבת זורמים איתכם ודואגים לתפור את המטבח לטעמכם ולצרכיכם לאורך ימים. החיסרון היחיד שלהם זה המחיר, בגלל זה יש הרבה אנשים שמעדיפים לוותר על מעצב אבל הם ממש טועים, מפני שמעצב מטבחים הוא יותר מאשר אומן הוא מביא איתו הרבה פרקטיקה וניסיון שיכולים לחסוך לכם טעויות קריטיות וכסף. כי מדובר במטבח שאמור לשרת כל אחד מבני הבית ולשרוד תנאי מזג אוויר קשים ושימוש אינטנסיבי.

אם אתם מזמינים מטבח מנגר הוא ידאג להתאים את המידות של הארונות למטבח שלכם, ככה לא תפסידו מקום אחסון רק מפני שהגודל של המטבח שלכם הוא לא בדיוק כפולה של 80 סנטימטר (הרוחב של ארון מטבח סטנדרטי).

אבל גם אם הזמנתם מטבח מנגר או אפילו אם אתם קונים מטבח סטנדרטי מחנות מטבחים ואתם לא לוקחים מעצב מטבחים בגלל המחיר, כדאי שתכנסו לחנות מטבחים בקרית שמונה כדי לראות מה האופנה עכשיו, איזה טרנדים חדשים יש, ולהתייעץ קצת, לקחת טיפים ממעצב שהחנות מחזיקה בשכר, כדי לעצב מטבח זול יותר אם לא בתקציב שלכם לקנות מטבח מעוצב בסגנון יוקרתי.

לסיכום 

יש לכם הרבה אפשרויות ומבחר. כדאי לחשוב טוב לפני שקונים, לא רק על המחיר אלא גם על הפרקטיקה ועל האיכות. אפשר להשיג מטבח במחיר זול מחומרים עמידים שישרתו אתכם לפחות לשנים הקרובות עד שתעמדו על הרגליים. כדאי תמיד להתייעץ עם מעצב. 

שיהיה לכם בהצלחה ובתאבון!

 

אולי יעניין אותך גם

חומרי בניין בקריית שמונה >>>
הפקת אירועים בקריית שמונה >>> 
עבודות אלומיניום בקריית שמונה >>>
התקנה ותיקון דודי שמש בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן