כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מטבחים, מטבחים

בקריית שמונה

מגוון עצום של מטבחים מעוצבים יפיפיים✔ מטבחים בהזמנה אישית ובמחירים שלא תאמינו✔ התקשרו עכשיו והמטבח החדש שלכם בדרך אליכם❗

מי צריך מטבח מעוצב?

בקטלוג מטבחים מקצועי המטבח נראה כל כך מודולרי וניתן להתאמה לכל חלל, בסלון התצוגה של חנות המטבחים בקריית שמונה הכל מסודר קומפלט, שפשוט נראה כאילו זה רק לקחת הביתה ולהציב בחלל המטבח שלכם, ועוד הבטיחו לכם שהמחיר כולל הרכבה והתאמות! אז מי צריך בכלל להוציא עוד כסף על עיצוב אישי?!

המטבח כמקום אסטרטגי בבית 

המטבח הוא מקום שבו נפגשים ארבעת היסודות שבטבע: האש, המים, החומר ואם אתם לא רוצים להתבשל באדים – גם האוויר, שלא לדבר על הגז לבישול. כדי שכל היסודות האלה יתנהלו בשיתוף פעולה להכנת, לשמירת ולהגשת האוכל שלכם בצורה נוחה, נעימה, נאה ובסופו של דבר גם טעימה, צריך מישהו שיארגן את כל הטוב הזה בצורה מסודרת.

צריך תיאום מושלם גם ברמה הנסתרת, באינסטלציה שעוברת בקירות, בין האינסטלציה של החשמל המים והגז, כדי שהכל יפעל כשורה ובלי התנגשויות מצערות, וגם בין הרכיבים הגלויים של המטבח.

למשל -אין טעם שהמקרר יעבוד שעות נוספות רק משום שתנור האפייה והכיריים הוצבו בצמוד אליו.

מאיזה טעויות למשל מעצב יעיל יציל אותי?

הכרתי פעם זוג שאמר: "מה פתאום לשים ארון מעל הכיריים האדים והאש עלולים להרוס אותו"  הם חשבו שאם אין שם ארון, אין צורך בקולט אדים מעל הכיריים. תוך זמן קצר התקרה נעשתה שחורה מהאדים וטיח מהתקרה התחיל להתקלף לתוך הסירים.

מחפשים עיצוב מטבחים בקריית שמונה? צרו קשר עכשיו ונחזור אליכם לקביעת פגישה >>>

אישה אחרת שמה את הכיריים מתחת לחלון כדי לחסוך לעצמה את הצורך בקולט אדים, היא רק שכחה שהחלון הזה פונה מערבה וכל פעם שהיא עומדת ומבשלת לפנות ערב היא פשוט צריכה משקפי שמש כדי שהשמש לא תסנוור אותה.

אריחי חרסינה או קרמיקה הם חומר נחוץ לחיפוי הקירות כדי להגן על הקירות מאדים, אבל יש כאלה ששונאים את זה מפני שהם מעוניינים לתלות כל מיני אביזרים ומתלים על הקירות, הם לא אוהבים את זה שקידוח לתוך אריחי קרמיקה גורם לסדק מכוער באריח ופעמים רבות נדרש להיעזר בצבעי מקצועי ולכן אז הם מעדיפים צבע פלסטי. אמנם יש בשוק צבעים פלסטיים שמגנים על הקירות כמו קרמיקה אבל:

א. הם ממש לא פחות יקרים ולפעמים אפילו יותר יקרים מאריחי קרמיקה. 

ב. אין מה לעשות, החרסינה מחזיקה מעמד יותר זמן ומגנה על הקיר בצורה יותר יעילה.

דרך אגב יש פטנט איך לקדוח לתוך אריח קרמיקה בלי לעשות בו סדקים מיותרים: אם מדביקים נייר דבק במקום שבו רוצים לקדוח ואז קודחים לתוכו, נוצר החור הרצוי מבלי להשאיר סדקים מכוערים סביבו.

בימינו יש גם עוד סוגי חיפויים לקירות, כמו למשל שיש או זכוכית אבל לרוב הכי פרקטי זה אריחי קרמיקה.

מה אסור לשכוח?

מקובל בימינו שיש המון מוצרי חשמל במטבח: מעבד המזון, מערבל, קומקום חשמלי, בלנדר יד, מכונת קפה, טוסטר לחיצה, טוסטר קופץ… יש כאלה שיש להם לא פחות משלושה סוגי טוסטרים במטבח! 

אבל בשביל להכין אוכל, ממש חיוני שיהיה במטבח משטח עבודה פשוט – קרש או שיש שאפשר לעמוד לידו או לשבת על כיסא גבוה ולחתוך סלט או את הבשר לפרוסות או לפרוס את הלחם…  המון אנשים מתעסקים עם כל הגדג'טים האלה וכל המכונות האלה – איפה יכנסו הכיורים, המדיח, התנור, המקרר – ושוכחים להשאיר מקום לדבר האלמנטרי הזה.

כיווני אוויר ותאורה

מעצב לא מסתכל רק על הפרקטיקה מהצד של עיצוב המטבח נטו, אלא בודק מה הכיוונים, מאיפה בא האור, איפה עומד החלון ומה כיוון זרימת האוויר, איזה גופי תאורה כדאי להתקין ואיפה הדלת, מה אי אפשר להעמיד מאחורי הדלת ואיך כן אפשר לנצל את החלל שמאחוריה.

המטבח בהקשר הכולל של הבית

אולי מתאים לכם שיהיה חלון בין המטבח לפינת האוכל או לסלון, אולי לסגנון החיים שלכם דווקא מתאים להשאיר את כל החלל בין הסלון והמטבח פתוח, או אולי את אישה שעובדת במטבח בלילה ואת לא רוצה שהילדים יתעוררו מהרעש ככאשר שוטפים כלים או שכל הבית התמלא בריח של הבישול שאת מבשלת ואת מעדיפה בכלל מטבח עם דלת?

ניצול החלל

תחום נוסף שבו עיצוב פנים יעזור לכם הוא ניצול החלל שיש לכם בצורה מלאה, אם למשל יש ארון פינתי שהוא עמוק מידי, לא תצליחו לנצל את כל המקום הזה בלי מגירת רשת או קרוסלה. כאן נכנסים מוצרי פרזול שונים שיעזרו לכם לנצל בצורה מיטבית את חללי האחסון שלכם בארונות.

תחום נוסף שבו נכנס הפרזול הוא הידיות – שיהיה נח לתפוס את הידית ולפתוח ביד אחת כשהשניה תפוסה, או אפילו באצבע אחת כשרוב היד מתלכלכת, ושהידיות לא יתפסו בבגדים כשאתם עוברים לידם.

בחירת חומרים ואביזרים

מעצב או מעצבת יוכלו להנחות אתכם בבחירת החומרים והאביזרים כך שדבר ראשון החומר יהיה טוב והאביזר איכותי והדבר השני שזה יתאים ליעדי התקציב שלכם. 

המעצב גם יאפשר לכם את המירב מבחינת האופנתיות והטרנדים שרצים בשוק. את כל הפרטים האלה מעצב טוב צריך לעבד לתצריף הרמוני. 

לסיכום 

יש כאלה שלא פונים למעצבת מטבחים משום שהם רוצים שהכל יהיה בסגנון שלהם, הם בטוחים שהם מסוגלים לתכנן לעצמם את כל המטבח, שרק הם יודעים ומכירים הכי טוב את הבית שלהם. הם לא מבינים שבסופו של דבר צריך לבוא למעצבת עם תכנון ראשוני, לשבת לדבר איתה ושהיא תעיר הערות על התוכנית, היא תפרק את המוקשים, תצביע על נקודות החולשה בתוכנית שלכם ותדע להסביר לכם למה ואיך כדאי לתכנן מחדש נקודות מסוימות בה ואיך להוציא לפועל בצורה נכונה את השאיפות שלכם. רק כשתצליחו להסכים על תוכנית, קחו אותה לנגר המטבח שיבנה לכם בסופו של דבר את המטבח.  

אז שיהיה לכם בהצלחה ובהנאה  מהמטבח החדש!

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

חומרי בניין בקריית שמונה >>>
הפקת אירועים בקריית שמונה >>> 
עבודות אלומיניום בקריית שמונה >>>
התקנה ותיקון דודי שמש בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן