כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מנעולן, מנעולן

בקריית שמונה

מנעולן מורשה בקריית שמונה ✔ המנעולן הטוב והמומלץ בקריית שמונה✔ שרות מהיר 24/6 ✔ אחריות לכל עבודה✔ המחיר הכי משתלם❗ התקשרו עכשיו📞 לקבלת שרות מהיר אדיב ובמחיר מצוין❗

מנעולנים – מה הם עושים בעצם?

אם יצא לכם להיתקע אי פעם מחוץ לבית או לחוות את הרגע המתסכל במיוחד בו המפתח נשבר בתוך המנעול, כנראה שכבר חזיתם בעבודתו של מנעולן. מה בעצם הוא עושה שם? איך הוא מחליף את המנעול ומאיזה סיבות? מתי אפשר לסמוך על פורץ מנעולים שלא יפרוץ על דעת עצמו אחרי שהשירות נגמר?

מחפשים מנעולן לתיקון מנעול או החלפת צילנדר? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור עם מנעולן אמין וישר >>>

קודם כל, קחו מנעולן אמין

הרבה מנעולנים הוציאו מהמשטרה תעודת יושר שמראה שאין להם עבירות קודמות. אתם יכולים לבקש מהמנעולן להציג לכם אותה או להראות צילום שלה יחד עם תעודת זהות. זה בלבד יראה שאתם יכולים להיות יותר בטוחים בעבודתו של המנעולן הזה. עדיין לא בטוחים? אתם יכולים גם לקחת ממנו את שמו המלא ומספר תעודת הזהות כביטחון וכך לדעת שבמידה וקורית פריצה, אתם יכולים לתת את הפרטים האלו למשטרה ולדעת שהמנעולן ייבדק על ידי הגורמים הרלוונטיים. אל תדאגו, זה לא הופך אתכם לפרנואידים מדי. מנעולנים ותיקים כבר נתקלו בהכל.

 

גם בשירות עצמו אתם יכולים לבסס אמון מול המנעולן. נהוג שהמנעולן יבדוק את הקשר שלכם אל הדירה שאליה הוא עתיד לפרוץ. סביר שהוא יבקש מכם חוזה דירה או ציון כתובת בתעודת הזהות. אם אין לכם את אלו הוא עלול אפילו לבקש שהשכנים יעידו שאתם באמת גרים באותה דירה שאליה אתם מבקשים לפרוץ. צעד זה אמנם בודק את האמינות שלכם אבל אם המנעולן שלקחתם עושה זאת, כנראה שחשוב לו מנוע פריצות שלא כדין.

כמו כן, אל תשכחו שאחת הדרכים הטובות ביותר להשיג איש מקצוע בכלל או מנעולן בפרט אמין הוא דרך המלצות של לקוחות קודמים אשר קיבלו שירות מהמנעולן ויכולים להמליץ ולהעיד לטובת אותו מנועלן או איש מקצוע אחר.

ביססנו אמון, מה הלאה?

ובכן, עכשיו אפשר להתחיל לעבוד! מנעולנים, למזל כולנו, נותנים שירות דיי מהיר. הם כמו המקדונלד'ס של עובדי הידיים. הרי ברוב המקרים הלקוחות שלהם לחוצים כבר להיכנס או לצאת מהבית והמנעולנים בהחלט יודעים לעשות את עבודתם מהירה. אבל עבודה מהירה של מנעולן לאו דוקא מעידה על מקצועיות. 

מה כן? מנעולן מקצועי יודע לאבחן את הבעיה במנעול במהירות ולפתור אותה לא רק במהירות אלא בעיקר ביעילות. הרבה מקרים ייפתרו בהחלפת צילינדר פשוטה ויהיו מקרים אחרים בהם המנעולן יפרוץ את הדלת אבל ימליץ לכם להחליף את המנעול כולו או אפילו את מנגנון הנעילה שלכם לאחד אחר, אפקטיבי יותר. מנעולן מקצועי יעשה את העבודה בצורה נקיה ולא יגרום נזק משני. אם המנעולן מציע לכם אחריות על עבודתו, אתם יכולים לסמוך על רמת המקצועיות שלו.

החלפת צילינדר

במקרים בהם המנעולן יחליף צילינדר, תוכלו לבדוק את מקצועיותו בצורת העבודה. פירוק הצילינדר מהדלת שלכם צריך להיעשות בצורה נקיה ובלי לגרום נזק מיותר בדלת. מנעולן מקצועי יכול לפרק ולהרכיב לכם צילינדר חדש בפחות מעשרים דקות! שימו לב שהצילינדר החדש מגיע מקופסא סגורה ושאתם מקבלים את כל המפתחות שהצילינדר מכיל בו. המנעולן ממש צריך לפתוח את הקופסא הסגורה מולכם ולהראות לכם שהצילינדר חדש מהניילונים. אנו ממליצים לכם לשאול אותו על סוג הצילינדר והדגם ולעשות בדיקה מהירה באינטרנט לגבי מספר המפתחות שמגיעות איתו. אמנם ביססנו כבר אמון אבל אף פעם לא מזיק להיות בטוחים מדי.

החלפת מנעול

המנעול הוא מערכת הנעילה השלמה שמורכבת בדלת שלכם והוא הוכח כמצמם פריצות ומרחיק גנבים. הצילינדר הוא רק חלק מהמנגנון, הוא פשוט החלק המוכר ביותר כי לרוב הבעיות במנעול נגמרות עם החלפתו אבל במקרה והבעיה אצלכם היא במנעול כולו או בחלק אחר מהמנעול, תרגישו מיוחדים- תקלות במנעול בקושי מתרחשות. מנעולים הם מוצרים מאוד אמידים באופן כללי ותקלות בהם מתרחשות רק במידה והמנעול ישן מאוד או שהיתה בו תקלה מראש. הרבה פעמים הבעיה במנעול לא תדרוש את החלפתו אלא רק בניקוי או שימון המנגנון. תיקון המנעול עצמו ייקח כנראה יותר זמן מהחלפת צילינדר פשוטה בגלל שזה דורש את פירוקו של המנגנון כולו מהדלת. הזמן והתשלום על תיקון מנעול משתנה לפי סוג המנעול והדלת בה הוא מותקן.

אולי יעניין אותך גם:

מעבדה לתיקון טלפונים >>>
וטרינר מומלץ בקריית שמונה >>>
צלם אירועים מקצוען בקריית שמונה >>>
קואצ'ר ומאמן אישי באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן