כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין מנעולן, מנעולן

בקריית שמונה

מנעולן מורשה בקריית שמונה ✔ המנעולן הטוב והמומלץ בקריית שמונה✔ שרות מהיר 24/6 ✔ אחריות לכל עבודה✔ המחיר הכי משתלם❗ התקשרו עכשיו📞 לקבלת שרות מהיר אדיב ובמחיר מצוין❗

כך תורידו את הסיכויים שיפרצו אליכם לבית

אנחנו לא נייפה את המציאות, אין בית שאי אפשר לפרוץ אליו. טוב אולי לבית הלבן אי אפשר אבל אתם יכולים להוריד את הסיכויים שיפרצו דווקא אל הבית שלכם בצורה משמעותית. הבית מכיל בתוכו את כל מה ששלכם. הוא אמור להיות המקום הבטוח ממנו אתם יוצאים בבוקר ואליו אתם חוזרים בערב ואתם אמורים להרגיש בבית שלכם – הכי בבית בעולם.

מנעולן מקצועי ידע להמליץ על מנעולים וצילנדרים היכולים לצמצם או להקשות על הפעילות של הפורץ ולכן חשוב להתייעץ אם אנשי מקצוע מתאימים המכירים את התחום.

דאגו להצניע את המפתחות שלכם

הרבה פורצים בימינו כבר לא שוברים את החלון ונכנסים ממנו, הם הרבה יותר מתוחכמים. הם משכפלים את המפתח שלכם בלי שאתם שמים לב! כן, כן. כדי למנוע את זה, דאגו להשאיר את המפתח שלכם בתיק או עליכם וגם כשהוא בתיק, תנסו להשאיר אותו בתא פנימי יותר ולא בתא הנגיש ביותר בתיק. 

מחפשים מנעולן לתיקון מנעול או החלפת צילנדר? צרו איתנו קשר ונתאם ביקור עם מנעולן אמין וישר >>>

הפורצים צריכים גישה מאוד קצרה למפתח שלכם. כמה שניות איתו ויש להם שכפול משלהם. כדי למנוע את זה אל תוציאו את המפתח שלא לצורך. נסו לשמור את מחזיקי המפתחות של החדר כושר או של העגלות בסופר בצרור אחר והימנעו באופן כללי מהשארת הצרור שלכם במקום חשוף, נגיש או הרחק מהעיניים שלכם. 

להשאיר מפתחות בחוץ – כן או לא

לא. חד משמעית לא. פורצים מכירים את כל המחבואים האפשריים ואם אתם יכולים למצוא את המפתח שמוחבא בחוץ, גם הם. אל תתנו להם את ההנחה הזו שמפתח מחוץ לבית נותן. פורצים רבים פשוט עוברים בית אחר בית ומחפשים מפתחות מתחת לשטיח, בעציץ או בכל מקום אחר, אל תעזרו להם. כשאתם מחוץ לבית פשוט תהיו עם המפתח עליכם. מפתח נוסף כדאי לתת לבן משפחה או חבר קרוב שאתם סומכים עליו במיוחד. זכרו – זה שהוא מחזיק במפתח שלכם אומר שהוא מחזיק בכל תכולת הבית שלכם. 

היו ערים לחפצים שלכם

יכול להיות שהחפצים שלכם נעלמים ולא שמתם לב? נסו מדי פעם לעשות סדר בחפצים החשובים או היקרים שלכם. ככה תוכלו לעקוב אחר חפציכם וגם לגלות מקרים של פריצה מהר יחסית. תוכלו ככה לפנות למשטרה יותר מהר ובכך להגביר את הסיכוי לתפוס את הגנבים ותוכלו גם למנוע פריצות עתידיות שאולי לא הייתם שמים אליהן לב. פורצים שגונבים "כל פעם קצת" ישובו ויחזרו לבית שלכם דרך הדלת הראשית. הם כנראה שכפלו את המפתח שלכם וכדאי ואפילו מומלץ מאוד להחליף צילינדר ומפתח. יותר מכך, עדיף לכם כבר להוסיף עוד מנגנון נעילה או לשדרג את שלכם כי את המנעול הסטנדרטי הם כבר פרצו פעם אחת.

הוספת מנעול נוסף או שדרוג מנעול סטנדרטי

יכול להיות שרק מנעול אחד אינו גורם לכם לתחושת הביטחון שהייתם רוצים. זה לא מופרח, פורצים מחפשים עבודה קלה וככל שהיא יותר קלה, הסיכוי שהם יבחרו דוקא בבית שלכם, גדל. יש מצב סביר מאוד שאם הם יראו שהבית שלכם נעול בשני מנעולים או שעבודת הפריצה אליו תהיה מורכב או ארוכה מדי, הם יעדיפו להמשיך הלאה לבית הבא ולוותר על המאמץ. 

אגב, שימו לב למנגנוני הנעילה ולמנעולים של הבתים השכנים לכם. אם בכל בית בשכונה יש מנעול מתקדם או כמה מנעולים, אולי אפשר להסיק מכך על כמות הפריצות בשכונה ולקבל החלטה לגבי הבית עצמו או לכל הפחות לגבי כמה להשקיע במנגנוני הנעילה שלו ולצמצם מקרי פריצה.

תנעלו את הבית! תמיד!

גם אם אתם יורדים למכולת לחצי שעה, תנעלו! את! הבית! אנחנו לא יכולים לעשות את זה ברור יותר! יש הרבה פורצים שמעוניינים לגנוב מהבית את מפתח הרכב שיושב בחניה או את הארנק שלכם. בהרבה בתים, חפצים אלו מונחים בקרבה לדלת כדי שלא יישכחו מאחור ביציאה ליום עבודה. אבל קרבתם לדלת לא נעולה יכולה להפוך את עבודת הפורץ לקלה אף יותר. אתם יכולים להיות בתוך הבית כשהוא פותח חריץ קטן בדלת ובהינף יד גונב לכם את התיק או את המפתח לרכב וגורם לנזק של הרבה מאוד כסף.

אם יש לכם בית פרטי עם חצר וחניה מסודרת, חשוב לא לשכוח לסגור ולנעול גם את השערים החשמליים לחניה או כל שער אחר המאפשר כניסה לחצר ולמתחם הבית. 

כאשר אתם בתוך הבית תמיד תוודאו שהדלת נעולה אבל גם אל תגזימו. אין צורך בשלושה מנגנונים נפרדים שיהיו נעולים כאשר אתם משחקים עם הילדים בתוך הבית, אחד יכול לגמרי להספיק ואף להיות עדיף. במידה ויהיה חלילה מקרה חירום בתוך הבית, כזה שמצריך פינוי מהיר של הנמצאים בו, אתם רוצים שהיציאה שלכם מהבית תוכל להתרחש במהירות האפשרית ולכן כל עוד אתם בתוך הבית, ערים, תוכלו לנעול רק מנעול אחד ולהרגיש בטוחים למדי. לפני השינה תנעלו את יתר המנגנונים וכמובן גם את כל החלונות והדלתות הנוספות אם יש.

מה עושים כיוצאים לחופשה

כשאתם נוסעים לחופשה, דאגו שחבר טוב ייכנס אל הבית פעם ביום למשך כמה זמן. ידליק אורות, יצפה בטלוויזיה, ידמה חיים בבית. כך פורצים אופציונליים יחשבו שיש בבית חיים ולא יזדרזו לפרוץ. במידה ואין לכם חבר עם זמינות רבה כל כך, תבקשו מהשכנים לאסוף את הדואר ולהשקות את העציצים שבחוץ. הפורצים יחשבו שהבית מטופח ולא ישימו לב לשינוי.

אם אתם רוצים להגביר את רמת האבטחה היעזרו במתקין מצלמות אבטחה אשר יוכל להתקין את המצלמות ואתם תוכלו לראות מה מתרחש בבית בזמן שאתם בחופשה ובמקרה הצורך לפעול בהתאם. 

אם גם השכנים לא יכולים לעזור, אנחנו ממליצים לכם להשאיר רדיו או טלוויזיה דלוקים בתוך הבית וכן את אחד מהאורות הקטנים יותר. נכון, זה אומר שאתם מוציאים קצת כסף על חשבון החשמל חמורות שאתם לא שם אבל זה יחסוך מכם להוציא כסף על החלפת מנעול או תחזוק נוסף של המנעול וכן להחליף את כל החפצים שייגנבו.

בעזרת הדברים הפשוטים הללו אתם יכולים להיות טיפה יותר בטוחים בבית שלכם. כמו שאמרנו בהתחלה, אין בית שאי אפשר לפרוץ אליו אבל עם המדריך הזה, אתם יכולים לרדת ברשימה של בתים אופציונליים לפריצה שאיזה עבריין עלול להחזיק.

הרבה יותר קל למנוע פריצה מאשר להתמודד איתה אחרי שהיא קורית. במידת הצורך, תמיד תוכלו לקרוא למנעולן אבל עדיף לכם למנוע את המצב הזה. החפצים שלכם חשובים לכם והביטחון שלכם אפילו יותר. שמרו על הבית שלכם, שמרו על עצמכם.

אולי יעניין אותך גם:

מעבדה לתיקון טלפונים >>>
וטרינר מומלץ בקריית שמונה >>>
צלם אירועים מקצוען בקריית שמונה >>>
קואצ'ר ומאמן אישי באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן