כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין משלוחים, משלוחים

בקריית שמונה

אצלנו אין משלוח גדול מידי או קטן מידי❗ אצלנו יש אחריות לכל משלוח❗ אצלנו כל המשלוחים במהירות שיא❗ אצלנו כל המשלוחים מעכשיו לעכשיו❗ התקשר עכשיו ותופתע כמה מהר המשלוח שלך מגיע. ובאחריות❗

היתרונות של שליח דו גלגלי

כן, הצורך בשליחויות בקרית שמונה היה כאן מאז ומתמיד כנראה… מדובר בצורך אנושי כל כך, בסיסי כל כך, ולמעשה בצורך חיוני ביותר לקיום פעיל של חיינו השוטפים. וכשאנחנו מדברים על שליחויות בקרית שמונה זה יכול להיות הרי בעבור הרבה מאוד צרכים יומיומיים שוטפים שכולנו צריכים במהלך החיים האינטנסיביים והשוטפים שלנו: משלוחי מעטפות, העברת מפתח של הדירה לאותה דודה שנמצאת בירושלים, משלוח של מכשיר טלפון שנשכח במקום, משלוח פרחים ליום הולדת כלשהו וכו' וכו'.

כן, עם כל הקידמה, עם כל הטכנולוגיה, ועם כל ההייטק והמחשבים, מסתבר שכולנו נשמח עדיין (וכנראה שגם תמיד) לעזרה ונוחות מסוימת בכל אותן הפעולות הפיזיות (והכל כך אנושיות) של החיים עצמם. כן, לא את הכל ניתן לשלוח במייל מסתבראבל למזלנו, גם את מה שאי אפשר לשלוח במייל, אפשר לשלוח עם שליח בקריית שמונה.

סוגי המשלוחים

"העסק שלי נותן מענה לכל האזור של קריית שמונה והסביבה. כמובן שאנחנו נותנים מענה בכל מה שנקרא משלוחים של "מהרגע להרגע" שאנחנו מתפעלים בתוך קריית שמונה והקיבוצים שבסביבה", אמר לנו בעל חברת משלוחים בקריית שמונה.

אם כן, בהקשר זה בהחלט ניתן לציין כי קיימים 4 סוגי שליחויות נפוצים בתחום השילוח:

משלוחים מעכשיו לעכשיו בקרית שמונה

המוצרים הנפוצים בסוג משלוח זה הם בעיקר מסמכים, חבילות, ניירות, תרופות חיוניות וכו'… והרי בסוג משלוח זה, המשלוח חייב להגיע כמה שיותר מהר… והרי מדובר בצורך משפטי, או רפואי (או כל נושא חיוני אחר), אשר חשיבות הזמן בו הינה מכרעת.

משלוחים מהיום למחר בקרית שמונה

במקרים מסוג זה עדיין מדובר במשלוח שצריך להגיע ליעדו מהר, אך ברמת דחיפות פחותה. כלומר זה לא חייב להגיע ממש באותו יום אבל גם מחר זה בסדר… מדובר בהזמנה לאירוע כלשהו, או משלוח של חלקים מקולקלים ו/ או מתוקנים ממוסך למוסך וכד'.

 משלוחי הפצה "רגילה"

חברות סחר, חברות מזון, חברות של מוצרי צריכה שונים ומגוננים, כולן מעבירות סחורה טרייה באופן יומיומי ממרכזי הייצור אל עבר נקודות הממכר אשר פזורות להן בכל רחבי הארץ (סופרמרקטים, מעדניות, פיצריות, חנויות נוחות ועוד ועוד). אלו הם שירותי הפצה מיומנים שמשנעים מוצרים בכמויות גדולות לתפוצה בכיסוי נרחב ביותר.

משלוחים בקרית שמונה עד שבוע ימים

פה נכנסים לתמונה כל אותם המשלוחים אשר סובלים דיחוי. אלו מוצרים אשר לרוב גם עוברים תהליך של סינון ומיון. משלוחים מסוג זה אנחנו מוצאים גם בתעשיית השליחויות הנפוצה ביותר של המוצרים האינטרנטיים לדוגמא.

רכבים למשלוחים בקרית שמונה

את השליחויות בקרית שמונה אנחנו רואים כבר שנים כאשר הן מתבססות בעיקר על רכב דו-גלגלי (בעיקר בעבור משלוחים "קטנים" של ניירת וכו' הנדרשים לרמת הפצה מהירה). 

כלים נפוצים נוספים בעבור שליחויות הם רכבים ממונעים בעיקר טנדרים קלים כדוגמת אלו של סיטרואן ברלינגו או סוברו טנדר, אשר תכליתם לרוב אלו משלוחים בין-עירוניים בעבור מוצרים גדולים יותר מאותם מעטפות או ניירות. מדובר בחבילות קטנות עד ביניוינות וכו'.

בנוסף לטנדרים, והרי ישנן גם המשאיות הקטנות. כאן החלוקה היא למשאיות קירור כאלו המסוגלות לשנע מוצרי מזון בקירור או הקפאה, לעומת משאיות שאינן מובילות מזון טרי (ובהן לא נדרש קירור). כלי תחבורה זה כמובן ברובו הינו לטווחי נסיעה גבוהים ולפיזור נרחב בכל הארץ.

ו…  לאחרונה אנו עדים לקבוצת כלי תחבורה נוספת הכוללת: אופניים, סקטים, קורקינטים וכד'. כלי תחבורה אלו, צוברים תאוצה בתוך המרחב העירוני. כלים אלו הינם "ירוקים" וידידותיים אשר: אינם מזהמים, חסכוניים ביותר ותורמים לכושר הגופני של אותו השליח. ניתן לציין כי  מגמה זו מתרחבת לאחרונה בזכות חברות שליחויות משגשגות כגון "וולט" (אשר מותאמות להרגלי הצרכנות של הצרכן הממוצע –  שהעלה משמעותית את כמות ההזמנות ממסעדות וכו' מאז תקופת הקורונה). אך חוץ מאותה חברה, גם חברת שליחויות בקרית שמונה מבצעת שליחויות שונות במהירות ובבטיחות רבה.

"שמע, בעברי היה לי מוסך אופנועים… משם זה התחיל אצלי… מאותה אהבה מטורפת לאופנעים. כן, אחר כך פשוט לקחתי את הכלי הזה שאני כל כך אוהב ופתחתי את העסק העכשווי שלי שממוקד אך ורק בכלים דו גלגליים  – אותה חברת שליחויות בקריית שמונה שפתחתי לפני כמה שנים", הוסיף בעל המקצוע מהעיר הצפונית.

שליח דו גלגלי – יתרונות

ובכן… פקקים!  מי מאיתנו אינו מכיר את הפקקים המזדחלים והמעצבנים של שעות על גבי שעות… זה קיים בכל עיר וגם אצלנו בקרית שמונה הצפונים, אין מסתור מאותם פקקים ארורים. לכן, הרי ברור שבתוך מרכזי ערים אורבנים, כאשר המשלוח הוא מסוג המשלוחים אשר צריכים להגיע ליעדם כמה שיותר מהר, והרי שאין שאלות ואין ספקות… כן, אך ורק רכב דו גלגלי (ממונע או לא ממונע) הוא אשר יביא את התוצאה הרצוייה! מעבר ליתרון של נטרול הפקקים, והרי לרכב הדו גלגלי ישנו יתרון עצום בכל המרכיב של חסכון עלויות תפעול.

שליח דו גלגלי – חסרונות

אם כן יתרונות הרכב הדו גלגלי בעבור עולם השליחויות בקריית שמונה הם משמעותיים ביותר, אך עם זאת ישנם גם כמה חסרונות כגון:

מזג אוויר

והרי ברור כי מזג אוויר גשום, סוער, או לחלופין חם ולוהט, אינם מטיבים עם השליח (והמשלוח) שאינם מצויים בתוך רכב סגור. ברור הוא הדבר.

בטיחות 

גם בכל הקשור לבטיחות, ברור כי השליח שעל גבי רכב דו גלגלי (קורקינט, אופניים, קטנוע), נסיעתו ותפקודו המקצועי נמצאים תחת סכנה יתרה כאשר ההתנהלות הינה באמצעות רכב דו גלגלי שכזה.

ביטוח

מרכיב הביטוח של השליח בקרית שמונה שמתנייד באמצעותם של כלים דו גלגליים כגון אופניים חשמליים, קורקינטים, אופניים "רגילות", הינו יקר באופן משמעותי מזה אשר קיים ברכב 4 גלגלים.

לסיכום 

שמע, יש הרבה סוגים של חברות משלוחים… יש גם הרבה התמחויות שונות בתחום שלנו", הוסיף בדבריו אותו בעל חברת משלוחים מקריית שמונה, "אבל, אנחנו נותנים מענה מאוד מאוד ספציפי. אנחנו מכירים את האזור שלנו כמו את כף היד ובאמצעות קטנועים זריזים אנחנו מגיעים תוך דקות – יש כאלו שזה מה שהם צריכים: שליחויות מהיום להיום בקריית שמונה", סיכם בדבריו אותו בעל מקצוע מהעיר הצפונית. והאמת? האמת היא שבסיום דבריו אלו, ניתן לסכם ולומר כי בכל הקשור לשליחויות והרי כל שירות הינו מותאם על פי הצורך שלנו: מה שצריך זה מה שנקבל (לא יותר, לא פחות).

דילוג לתוכן