כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין משלוחים, משלוחים

בקריית שמונה

אצלנו אין משלוח גדול מידי או קטן מידי❗ אצלנו יש אחריות לכל משלוח❗ אצלנו כל המשלוחים במהירות שיא❗ אצלנו כל המשלוחים מעכשיו לעכשיו❗ התקשר עכשיו ותופתע כמה מהר המשלוח שלך מגיע. ובאחריות❗

חברת שליחויות קבועה – האם זה כדאי?

מי מאיתנו שזקוק במהלך שגרת עבודתו לשירות משלוחים אינטנסיבי ורציף, יודע עד כמה מדובר בשירות חיוני שאין לא תחליף. והרי לא ניתן (עדיין), לשלוח משלוחים באמצעות מייל (וגם לא באמצעות ג'מבו מייל כמובן…). כלומר, אותן חברות אינן עסוקות ב- "האם" הן יכולות לוותר על שירות מסוג זה, אלא שהן עסוקות בשאלה "איך". ניתן לומר זאת כך: בהינתן שזהו חלק אינטגרלי מתהליך העבודה של אותן חברות עסקיות, הרי שחשוב ביותר בעבורן לבחור את חברת המשלוחים בקרית שמונה המתאימה "והנכונה" ביותר עבורם.

התאמה לצורך 

"דבר ראשון חשוב לי להסביר שלא כל חברת שליחויות נותנת בדיוק את אותם השירותים. כן, כל חברה יודעת לרוב לתת מענה בתחום ספציפי אחד שבו היא מתמחה", אמר לנו בעל חברת שליחויות בקרית שמונה. "אצלי לדוגמא, הפעילות מותאמת למשלוחי אקספרס מהירים קטנים וזריזים. זה היתרן היחסי שהחברה שלי יודעת להעניק עבור הלקוחות שלי. חלק גדול מהלקוחות שלנו הם לקוחות קבועים של פעילויות יומיומיות שוטפות", הוסיף בדבריו אותו בעלים חברת משלוחים בקריית שמונה.

אם כן, ברור כי כאשר אנו בית עסק אשר זקוק לשירותי שילוח קבועים, הרי שישנם כמה שיקולים אותם נהיה צריכים לשקלל בטרם נבחר חברת שליחויות איתה נלך דרך ארוכה יחד. מדובר כמעט תמיד בפרמטרים קבועים של: עלות השירות החודשי, אמינות השירות (לאורך זמן), תפוקת הביצועים שאותה חברה (חברת השליחויות) מעניקה ו… כמובן בהמלצות אודות אותה חברת השליחויות (אותן המלצות שכדאי לאסוף מבעלי עסקים אחרים אשר יוכלו לתת מניסיונם המצטבר עם אותה חברת שליחויות).

"שמע, היום בעלי עסקים (עסקים קטנים, בינוניים או גדולים, כן?) הם יודעים שהשליח שמגיע אל הלקוח הסופי שלהם – ביחד עם המוצר שלהם, הוא למעשה "הפנים" שלהם…", הוסיף בעל חברת השליחויות מקרית שמונה.

אם כן דבריו אלו של בעליה של אותה חברת שליחויות מקרית שמונה אכן מתארים היטב את הצורך הברור של אותם עסקים מכל הגדלים והסוגים, אשר מסתייעים בשירותים השונים של תעשיית המשלוחים והשליחויות. השליח הוא כרטיס-הביקור שלהן בשטח… כן, ממש ככה. והרי הלקוחות שלהם באים במגע עם אותו השליח בקרית שמונה (לעיתים הם בטוחים כי השליח בכלל שייך באופן ישיר לאותה חברה שמספקת את המוצר). לכן, במובן מסוים, חברות השילוח הקבועות – אלו שמעניקות שירותים בסכום חודשי קבוע (ריטיינר חודשי), הן למעשה שותף אסטרטגי לכל דבר ועניין בעבור מקבל השירות. ומכיוון שכך, הרי ש… אופן תהליך הבחירה והסינון של אותה חברת שליחויות קבועה הוא ממש, אבל ממש, כמו לבחור עובד… (לא פחות מזה).

שירות ייחודי ומיוחד

"בעבר היה לי מוסך אופנועים קטן בקריית שמונה" מצחקק לו אותו בעלים של חברת שליחויות, "כן, ככה הכל התחיל אצלי. הכל התחיל בכלל באופנועים שזאת אהבת חיי…" הוסיף איש העסקים החביב בגילוי לב. "אחרי שסגרתי את אותו מוסך אופנועים חיפשתי להקים בית עסק שהמרכיב המשמעותי ביותר שלו הוא כמובן אופנועים… אבל אופנועים זריזים כן?… ככה פתחתי את חברת השליחויות בקרית שמונה עיר הולדתי. 

היתרון היחסי של החברה שלי זה שאנחנו מעניקים  שירותי שילוח קטנים ומהירים מאוד בקרית שמונה. אמרתי קריית שמונה, אבל למעשה גם כל הסביבה הקרובה לה (כן, כולל כל הקיבוצים והיישובים של אצבע הגליל וכו'). האמת שבהתחלה להשיג לקוחות לא היה קל, אבל בגלל שמההתחלה הכוונה שלי היתה לגייס לקוחות קבועים הבנתי ש"סוכן המכירות" שלנו הוא בעצם השירות שלנו! כן, השירות המעולה שנעניק ללקוחות שלנו הוא זה שיוביל לאחר מכן להפצת הבשורה סטייל "פה-לאוזן" מה שנקרא… זה מה שיביא לנו לקוחות נאמנים לאורך זמן. אני תמיד הייתי חסיד של המלצות… והיום לשמחתי יש לי לא מעט חברות ממליצות שיכולות להעיד על העבודה המשותפת עם החברה שלי. אנחנו מעניקים שירות ייחודי אבל בו זמנית שירות עם הרבה מאוד שירותיות אני יכול לומר", הוסיף בנימה מחוייכת אותו בעלים של חברת שליחויות מקריית שמונה.

סוגי המשלוחים שלנו

"כמו שאמרתי העסק שלי נותן מענה לכל האזור של קריית שמונה והסביבה. אנחנו נותנים מענה בכל מה שנקרא משלוחים של "מהרגע להרגע" שאנחנו מתפעלים בתוך קריית שמונה והקיבוצים שבסביבה", הוסיף בעל חברת המשלוחים. 

ובכן, יש לציין כי בישראל קיימות חברות משלוחים בקרית שמונה מסוגים שונים. ניתן למצוא חברות שמעניקות:

  1. משלוחים מהרגע להרגע – פיצריה בקרית שמונה תיעזר בשירות מסוג זה וכך גם סוכני ביטוח שצריכים משלוחי מסמכים מהירים או עורך דין בקרית שמונה שנדרש להשיג חתימות רבות תוך יום אחד.
  2. משלוחים מעכשיו למחר – אלו מקרים שהעניין יכול לסבול דיחוי גם למחר (דחוף אבל לא בהול). כמו למשל חנות פרחים שמבצעת משלוחים ליום למחרת וכך מפתיעה בני ובנות זוג, ילדי יום הולדת ואנשים אהובים נוספים.
  3. משלוחים של הפצה "רגילה" – חברות מזון בעיקר או סופרמרקט, שמפיצות מדי יום מזון טרי אל כל נקודות המכר הקמעונאיות בארץ, שמעבירות סחורה טרייה באופן יומיומי ממרכזי הייצור אל עבר אותן הנקודות. אלו הם שירותי הפצה מיומנים שמשנעים מוצרים בכמויות גדולות מאוד לתפוצה בכיסוי נרחב ביותר.
  4. משלוחים לא דחופים – אלו כל אותם המשלוחים אשר סובלים דיחוי של זמן. מדובר במוצרים אשר לרוב עוברים תהליך של סינון ומיון. משלוחים מסוג זה אנחנו מוצאים בין היתר בתעשיית השליחויות של המוצרים האינטרנטיים השונים.
 

לסיכום – 

במידה ואנו עסק קטן בינוני או גדול, הרי שרובנו זקוקים לעיתים קרובות לשירותי משלוחים בקרית שמונה. במידה והשירות הינו בתדירות גבוהה הרי שכדאי יהיה לאתר את אותה חברת שליחויות שתדע להעניק את שירות ההפצה הספציפי שמתאים לנו ובנוסף שתהיה זו חברה בעלת המלצות וכו'. אכן במובן הזה ניתן לצטט את אותו בעל חברת משלוחים מקרית שמונה שטוען כי – "חברת שליחויות טובה היא חברה עם שליחות!".

דילוג לתוכן