כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין משלוחים, משלוחים

בקריית שמונה

אצלנו אין משלוח גדול מידי או קטן מידי❗ אצלנו יש אחריות לכל משלוח❗ אצלנו כל המשלוחים במהירות שיא❗ אצלנו כל המשלוחים מעכשיו לעכשיו❗ התקשר עכשיו ותופתע כמה מהר המשלוח שלך מגיע. ובאחריות❗

משלוחים, שליחויות וכל מה שביניהם

בין אם אנחנו לקוחות פרטיים, בין אם אנחנו בתי עסק קטנים בינוניים או גדולים, הרי שכולנו מבינים שעל אף קיומה של טכנולוגיה מדהימה שעוטפת אותנו מכל כיוון ובכל רגע נתון, הרי שישנם תחומים שאין להם כל חלופה אינטרנטית דיגיטלית… כן, כולנו – מי יותר ומי פחות – זקוקים למשלוח של חפצים מסויימים מאותה נקודה A לנקודה B.

סוגים של משלוחים

"העסק שלי נותן מענה לכל האזור של קריית שמונה והסביבה. מה שמייחד אותנו זה שאנחנו יודעים לתת שירות משלוחים בקרית שמונה במהירות-האור (משלוחים של "תיק-תק", ממש מהרגע להרגע…  אבל לא סתם סיסמא כן?… מהרגע להרגע – זה מה שזה..). ואיך אנחנו עושים את זה? פשוט מאוד. כל השליחים אצלנו הם תושבי המקום שמכירים לא רק את שם הרחובות אלה גם את האנשים עצמם שבעיר, את העסקים שבסמטאות ואת המעברים הקטנים ביותר…  אצלי בעסק אם לקוח אומר שהמשלוח הוא למשה ממפעל X, השליח יידע בקלות באיזו קומה של אותו המפעל משה נמצא וגם באיזה חדר הוא יושב… זה מה שמייחד אותנו ולכן כל מי שצריך משלוח מהיר פונה אלינו" אמר לנו  בעלים של חברת שליחויות בקריית שמונה. "אה…. ושכחתי את הסיבה הנוספת לזה שהכל אצלנו מהיר כל כך… אצלנו כל השליחויות זה רק קטנועים, אין מכוניות, אין טנדרים, אין משאיות. כן, ככה אנחנו מתפעלים את כל המשלוחים הקטנים באזור אצבע הגליל (קריית שמונה וכל הקיבוצים שבסביבה)", אמר לנו אותו איש עסקים – בעל חברת משלוחים בקריית שמונה.

אם כן, בהקשר זה בהחלט ניתן לציין כי באופן גורף קיימים כמה  סוגים של הפצה בכל הקשור למונח "שליחויות": משלוחים בהולים, משלוחים מהירים, משלוחים רגילים, משלוחים איטיים. להלן סוגי המשלוחים הנ"ל והתאמתם לסוגי עסקים שונים (או לסוג הצרכן):

משלוח בהול

משלוח זה מתאים לצרכן פרטי שזקוק לאביזר רפואי כלשהו, או לבעלי מקצוע כגון משפטנים אשר זקוקים מיידית למסמך מסויים עבור צרכים משפטיים מידיים (עוד באותו היום).

משלוח מהיר 

משלוח זה מתאים לבעלי מקצוע כגון פרסומאים לדוגמא, אשר מעוניינים בהפצת חומר פרסומי פיזי ממשי. על פי רוב השליחות תתבצע בתוך יום עד יומיים מקסימום.

 משלוח רגיל

משלוח זה מתאים כשירות הניתן על ידי "פרילנסרים" של בעלי טנדרים ורכבים מסחריים אשר נותנים שירות עבור חברות צריכה מסוגים שונים ומגוונים (על פי רוב אלו חברות שזקוקות לשינוע עזר בנוסף למשאיות ההפצה שברשותם, ממקום הייצור אל עבר הנקודות הסיטונאיות).

משלוח איטי

משלוח זה הינו על פי רוב הוא כורח המציאות – זה אשר מתאפשר. זאת מכיוון שמדובר לרוב במוצרי צריכה שמגיעים מחו"ל. משלוחים אלו מתאימים הן לסקטור העסקי והן לסקטור הפרטי אשר זמן ההגעה אינו קריטי בעבורם.

  רכבים דו גלגליים – כוכבי הענף

רוב רובם של השליחויות המהירות מתבססות בעיקר על רכב דו-גלגלי (והרי מי מתאים יותר ממנו לביצוע מהיר וזריז? אין צורך בחניה, אין צורך לעמוד (ולהמשיך לעמוד…) בפקקים וגם אין צורך לשלם יותר על סעיף הדלק. כל הסיבות הללו כמובן מעניקות יתרון מובהק לרכב הדו גלגלי בכל קשור לתפקודו כ"שליח" מצטיין.

עם זאת, הרי שבשליחויות של הובלה אל עבר יעדים שאינם בתוך העיר – מה שנקרא לטווחים הבין-עירוניים, הרי שכלי הרכב שנכנסים לתמונה באופן נפוץ יותר הם טנדרים קלים כדוגמת סיטרואן ברלינגו ודומיו. כמובן שכלים אלו מגיעים ביתר נוחות אל היעדים המרוחקים יותר (גם מבחינת כמות נשיאה וגם מבחינת נפח המוצרים). בנוסף לטנדרים, והרי ישנן גם המשאיות הקטנות. כאן החלוקה היא למשאיות קירור כאלו המסוגלות לשנע מוצרי מזון בקירור או הקפאה, אך כמובן שגם משאיות "רגילות" שאינן מובילות מזון טרי ובהן לא נדרש קירור. כלי תחבורה זה כמובן ברובו הינו לטווחי נסיעה גבוהים ולפיזור נרחב בכל הארץ.

ואחרון חביב, בכל הקשור לכלי הרכב הדו-גלגלי אשר "מככב" במרחב העירוני הרי שלחבורה זו התווספו בשנים האחרונות שחקני חיזוק כדוגמת אופניים רגילות, אופניים חשמליות, קורקינט חשמלי, קורקינט רגיל ושאר פיתוחים של כלי תחבורה דו גלגליים עירוניים. כל הכלים הללו הינם כלים "ירוקים" וידידותיים אשר: אינם מזהמים, הם חסכוניים ואף תורמים לכושר הגופני של אותם השליחים (כמובן שבאלו שללא מנוע חשמלי, אך מסתבר שגם לאותם השליחים שמתניידים באמצעות המנועים החשמליים).

משלוחים בין לאומיים

מי מאיתנו שמכיר את חברות הענק העולמיות לשילוח כגון: 

fedex, ups, dhl וכד' יודע כי השירותים שלהם ניתנים כמעט מכל נקודה ברחבי העולם אל כל נקודה על הגלובוס. חברות אלו מתמחרות שונה את המשלוחים על פי נפח החבילות ועל פי סוג המשלוח (התמחור של ניירת הינו שונה מהתמחור של חבילה כבדה ובעלת נפח. כנ"ל ישנו תמחור שונה לזמני אספקה בעלי תיעדוף שונים). מכאן ש… דברים אלו מתחברים עם דבריו הנוספים של אותו איש עסקים – הבעלים של חברת שליחויות מקרית שמונה:

"אצלנו התמחור הוא לפי תמחור של משלוח ניירת, לא לפי משלוח עם נפח גדול…"  אנחנו עובדים על כמויות גדולות של משלוחים – זה המודל העסקי שלנו".

כמה מילות סיום

משלוחים בקרית שמונה נעשים בדרכים שונות אך בכל אחת מהדרכים, חשןב לשמור על הבטיחות והזהירות. שליח בקרית שמונה שמכיר את העיר, יודע לנהוג ברחבי העיר, גם בכלים חשמליים, בזהירות מרשימה ולהגיע אל היעד בבטחה עם כל משלוח בקרית שמונה והסביבה.

דילוג לתוכן