כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

סנדלריה

בקריית שמונה

בסנדלרייה שלנו זו אהבה לכל נעל 👠 גם לנעל שלכם 👢 תיקון כל סוגי הנעליים 🥾 במומחיות מהירות והכי חשוב – באחריות❗ 👞

סנדלריה בקריית שמונה – אזורי עבודה עיקריים

מחפשים סנדלר בקריית שמונה? צריכים תיקון נעליים בקרית שמונה והאזור? סנדלריה בקריית שמונה מחכים לכם! אם נקרע לכם הנעל, אתם מחפשים תיקון נעלי ספורט או נעלי ילדים, נעלי עקב או מגפיים, נעלי עור, בד, זמש או כל נעל אחרת, סנדלריה בקריית שמונה היא המקום בשבילכם!

סנדלר קריית שמונה בעל שנות ניסיון ארוכות ומיומנות מרשימה, מחכה לכם לתיקון נעליים בקריית שמונה והסביבה! 

מי מחפש סנדלר בקרית שמונה?

נקרעה לכם הנעל? העור מתחיל להתבלות? הסוליה שלכם נפרדה משאר המגף? הילד קרע את נעלי הספורט שלו? אולי אתם פשוט רוצים לחדש נעליים ישנות שאתם כבר לא נועלים? סנדלר בקריית שמונה מתקן כל פגם בנעל שלכם במהירות!

בואו לסנדלריה בקריית שמונה! הנעליים שלכם יחזרו אליכם תוך זמן קצר יפות ומתוקנות ואתם תוכלו להמשיך ולהנות מהנעליים שלכם לשנים ארוכות וטובות במחירים משתלמים לכל כיס! אז למה אתם מחכים? בואו לסנדלריה בקריית שמונה ולא תצטערו!

מחפשים סנדלר בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים >>

סנדלר בקיבוץ משגב עם

קיבוץ משגב עם נוסד כבר בשנת 1945 וממוקם מול הר החרמון מעל כפר גלעדי. גם חברי קיבוץ משגב עם מגיעים לסנדלריה בקריית שמונה ומתקנים את הנעליים שלהם במקום מקצועי ואמין ובמחירים משתלמים במיוחד!

סנדלר בקיבוץ דפנה

קיבוץ דפנה, אשר ממוקם בקצה הכי צפוני של עמק החולה ונמצא במרחק של כמה דקות מהכניסה לגולן. חברי קיבוץ דפנה מגיעים אל סנדלר קריית שמונה ונהנים לא רק משירות מקצועי ואמין אלא גם מיחס אדיב וחם בכל ביקור מחדש.

סנדלר בקיבוץ מנרה

קיבוץ מנרה אשר נמצא ברכס רמים בהרי נפתלי וצמוד מאוד לגבול עם לבנון ושדותיו החקלאיים של קיבוץ מנרה קרובים לשדות של החקלאים הלבנונים המקומיים. סנדלר בקריית שמונה מעניק לתושבי מנרה השכנה שירות ברמה הגבוהה ביותר.

סנדלר בקיבוץ ברעם

קיבוץ ברעם, שנוסד ב- 1949, קיבץ אשר הצליח לשמור על אופיו שנים רבות ורק לאחרונה ניתן לראות את השינוי בו והמעבר למודרניזציה. חברי קיבוץ ברעם ממליצים על סנדלר בקרית שמונה בכל פעם מחדש.

סנדלר בקיבוץ איילת השחר

מצלמות אבטחה בקיבוץ איילת השחר הנמצא בצפון הארץ בעמק החולה, כאשר מסתכלים למזרח יכולים ליהנות מנוף הררי של רמת הגולן. תושבי קיבוץ איילת השחר נהנים מהרמה המקצועית הגבוהה של סנדלר קריית שמונה.

סנדלר בקיבוץ עמיעד

קיבוץ עמיעד, הממוקם בחלק הדרומי של הגליל העליון ונוסד בשנת 1946. תושבי קיבוץ עמיעד מבקרים בסנדלריה בקריית שמונה ונהנים משירותי תיקון נעליים איכותיים במיוחד לכל סוגי הנעליים שלהם ובמחירים מצחיקים!

סנדלר בקיבוץ כפר בלום

קיבוץ כפר בלום, השוכן בצפון עמק החולה למרגלות הירדן פותח את שעריו למתעניינים. סנדלר בקריית שמונה מקבל את תושבי כפר בלום בכל פעם מחדש עם חיוך גדול והמון אדיבות והם זוכים להרבה יותר מרק מקצועיות.

סנדלר בקיבוץ הגושרים

קיבוץ הגושרים, נמצא באמצע הגליל העליון. הקיבוץ הוקם עם קום המדינה בשנת 1948 בעיקר על ידי עולים מטורקיה. כל התושבים של קיבוץ הגושרים כבר יודעים להגיע לסנדלר בקריית שמונה לתיקון נעליים איכותי.

סנדלר בקיבוץ סאסא

קיבוץ סאסא, אשר קיים משנת 1949 והוקם בעיקר על ידי תנועת השומר הצעיר. גם חברי קיבוץ סאסא מגיעים לסנדלריה לתיקון נעליים בקריית שונה ומחזירים לעצמם את השימוש בנעל בזכות סנדלר מיומן ומקצועי.

סנדלר בקיבוץ גונן

קיבוץ גונן משקיף על נופים עוצרי נשימה של אצבע הגליל ומוקף במעיינות, מסלולי הליכה, פינות טבע, שבילים טבעיים ועוד. חברי קיבוץ גונן מגיעים לסנדלריה בקריית שמונה ויוצאים מרוצים עם נעליים כמו חדשות במחירים מפתיעים!

סנדלר בקיבוץ מלכיה

בקיבוץ מלכיה, אשר ממוקם על הר בגובה של כ- 700 מטר. הקיבוץ גובל עם שדותיהם של כפרים לבנוניים וחקלאים מקומיים. חברי קיבוץ מלכיה כבר מכירים את יכולותיו המרשימות של סנדלר בקריית שמונה.

סנדלר בקיבוץ גדות

קיבוץ גדות הוקם עם סיום מלחמת העצמאות ואוכלס בעיקר על ידי אנשי גרעיני נחל ופליטי שואה. חברי קיבוץ גדות נהנים מהשירות המקצועי והאדיב של סנדלר בקריית שמונה בכל פעם שהם מגיעים לתקן את הנעליים שלהם.

סנדלר בקיבוץ כפר גלעדי

קיבוץ כפר גלעדי הוקם בשנת 1916 ופותח בעיקר על ערכי ארגון "השומר". סנדלר קריית שמונה מעניק את שירותיו האיכותיים גם לחברי קיבוץ כפר גלעדי כדי שהם יוכלו להמשיך לשמור על הנעליים שלהם למשך שנים ארוכות

מחפשים סנדלר בקרית שמונה והסביבה?

 

באתר קול קריית שמונה תוכלו למצוא סנדלר באזור קרית שמונה והסביבה ברמה גבוהה ואיכותית עם המקצוענים הטובים בתחום ובמחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד! השאירו לנו פניה באתר ונחזור אליכם בהקדם >>>

דילוג לתוכן