כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין עבודות בגבס, עבודות גבס

בקריית שמונה

עיצוב בגבס

בעבר, על מנת לשפץ את הבית ולרענן את המראה שלו נאלצתם להיפרד מסכומים רבים. כיום, אודות לבניה בגבס, ניתן ליצור כל דבר שעולה בדימיונכם (כמעט). כמו ברוב הדברים תוכלו להיעזר בהשראות מתמונות של עיצובים שנעשו כבר או לעצב לבד ובכך להפוך את הדמיון שלכם למציאות, כך או כך, תצטרכו להיעזר בשירותיו של קבלן גבס. ובכדי להבהיר את הערפל ולתת מעט מידע על התהליך שעומד בפניכם. שאלנו עבורכם את קבלן עבודות גבס בקרית שמונה את השאלות שרציתם לשאול, והתשובות? כאן לפניכם.

קודם כל, למה בכלל להשתמש בגבס ולא בבטון ובלוקים הישנים והמוכרים?

שאלה טובה, לגבס יש מספר יתרונות בולטים. הגבס הוא חומר שקל לפרק ולהרכיב אותו ולכן קל גם לבצע בו שינויים. בהתאם לכך תוכלו לבצע אין סוף עיצובים שונים בקלות ובמהירות. בנוסף לכך, בגלל שהגבס גמיש ניתן ליצור התאמה לכל חלל שתבחרו על פי מידות מדויקות. את הגבס קל להתקין לכן תוכלו להתחדש במראה של הבית תוך ימים ספורים בלבד. מעלה האחרונה, ויש שיאמרו מרכזית, עיצוב בגבס הינו שיפוץ זול יחסית לשאר השיפוצים. לסיכום, תוכלו לעצב את ביתכם בקלות, במהירות ובזול אם תבחרו לעשות זאת בעזרת הגבס.

מחפשים איש עבודת גבס בקריית שמונה והסביבה? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם >>>

 

ומהם החסרונות?

כמו בכל דבר גם לבניה בגבס יש חסרונות אבל הם מועטים ופתירים. חסרון ראשון הוא שהגבס פגיע יותר מבטון ובלוקים, אבל בהתאם לכך הוא גם קל יותר לתיקונים, הגבס הסטנדרטי גם לא עמיד במים אך כיום יש סוגי גבס חדשים שכן עמידים במים, לכן חשוב לבחור את הסוג הנכון לכל בניה. חסרון נוסף הוא שהגבס לא יכול לשאת אביזרים כבדים, אבל גם לזה יש פתרונות, מדגיש קבלן עבודות הגבס בקריית שמונה עימו שוחחנו, כמו לדוגמא שימוש בלוחות מתכת ועץ בתוך הגבס ועליהם תוכלו לתלות אביזרים כבדים. יש עוד פתרונות כמובן, תוכלו לשאול ולהתייעץ על כך עם קבלן עבודות הגבס ששכרתם.

השתכנעתי, מה ניתן לעצב בגבס?

כמו שכבר כתבנו כאן, ניתן לעצב בגבס את כל מה שתמיד חלמתם עליו. בכדי להעניק השראה, בשורות הבאות נפרט על עיצובים פופולאריים שתוכלו ליצור כמותם או כאמור לקחת רק השראה ולמצוא את העיצוב הייחודי בשבילכם.

הנמכת התקרה

יכולות להיות מספר מטרות בהנמכת התקרה כמו לדוגמא כדי להסתיר בין התקרה הקיימת לנמוכה את חוטי החשמל של מערכת מיזוג האוויר או בכדי לשים ברווח הזה חומר מבודד מרעש או ממזג אוויר, בחלק מהמקרים תצטרכו סיוע של טכנאי מזגנים. יש גם סיבות עיצוביות כמו יצירת מקום בו תוכלו לשים תאורה נסתרת או בכדי להפריד את סגנון העיצוב בין החללים כמו לדוגמא בין הסלון למטבח. תהיה הסיבה אשר תהיה, אם בחרתם להנמיך את התקרה תוכלו לשלב בתקרת הגבס אלמנטים עיצוביים כמו צבעים או צורות מיוחדות ובכך ליפות את מראה החלל כולו. העלות של הנמכת תקרה מתחיל ב350 ₪ למ"ר, כמובן שאם בחרתם להוסיף תאורה המחיר עליה יהיה בנפרד. 

קרניז גבס

קרניז או בשמו העברי- כרכוב, הוא מעין תוספת מיוחדת ומעוצבת שמוצמדת לפינה בין התקרה לקיר. לקרניזי הגבס יש שתי מעלות, האחת שניתן להסתיר בתוכם חוטי חשמל ומיזוג, המעלה השניה הוא שקרניז הגבס מוסיף אלמנט עיצובי מרשים שקשה להתעלם ממנו. יש אינסוף עיצובים אפשריים לקרניזים, החל מקרניז מדרגה, ממשיך במלבני ולא מסתיים במעוגל, הכל תלוי בדמיון שלכם. המחיר של קרניזים משתנה מאד ותלוי בעיצוב של הקרניז, אך המחיר הנמוך ביותר של קרניזים מגבס מתחיל ב250 ₪ למטר רץ. 

נישות מגבס

ניתן לבנות נישה קטנה מגבס במגוון צורות וגדלים לפי הצרכים שלנו ולפי העיצוב הכללי של החלל. אפשר לשדרג את מראה הנישה על ידי הוספת תאורה נסתרת או שימוש בחומרים מיוחדים כמו עץ, זכוכית וכדו'. ניתן גם להדגיש את נוכחות הנישה באמצעות צביעת קיר הנישה הפנימי בצבע שונה משאר הקירות. העלות של בניית נישה מגבס משתנה בכל עבודה כיון שעיקר התשלום הוא על העבודה ולא על החומרים, העלות גם תלויה בגודל הנישה, במורכבות העבודה וכדומה. לרוב העלות תכלול גם שפכטלים, שיוף וצבע. 

עיצוב במטבח

ניתן לבצע את שלל הרעיונות העיצוביים שהוזכרו כאן ושאינם, גם במטבח, אבל שם נצטרך להשתמש בסוג גבס אחר שמכונה לוח גבס ורוד שהוא לוח גבס חסין אש שמכיל חומרים שמעכבים בעירה. לוח זה יקר יותר מלוח גבס רגיל. ניתן להשתמש בו לעיצוב כמו בלוח גבס סטנדרטי. שימוש בלוח גבס ורוד תעלה בין 180 ₪ ל- 330 ₪ למ"ר. 

עיצוב במקלחת

בניגוד למה שסוברים, ניתן להשתמש בלוחות גבס גם במקלחת, אך גם שם נצטרך להשתמש בלוחות גבס שונים- הפעם בצבע ירוק. לוח הגבס הירוק עמיד בתנאי לחות ורטיבות ברמה גבוהה ולכן מתאים לשימוש בחדרים בעלי לחות ורטיבות גבוהים. בחדר המקלחת ניתן ליצור בעזרת גבס אסלה צפה ומיכל הדחה נסתר וכן תוכלו להוסיף בקלות נישות אחסון בהתאם לצרכים שלכם ובכך לנצל את הפינות הכי קטנות בחדר המקלחת. כמו לוחות הגבס הורודים שהזכרנו, גם לוחות הגבס הירוקים יקרים יותר אך גם בהם ניתן להשתמש לעיצוב ללא הבדל מלוחות הגבס הסטנדרטים. לוח הגבס הירוק יקר יותר מלוח הגבס הלבן- הסטנדרטי בערך ב 15% עד 20%.

כעת, לאחר קריאת המאמר, הכל יותר ברור וקל. כל שנותר לכם הוא לעצב את הנישה, התקרה או הקיר לפי טעמכם ולסגור על תוכנית עבודה עם קבלן עבודות גבס. תוך כמה ימים מתחילת העבודה החלום שלכם יעמוד לפניכם בקלות, במהירות ובמחיר נוח. בהצלחה!

לשדרג את מראה הנישה על ידי הוספת תאורה נסתרת או שימוש בחומרים מיוחדים כמו עץ, זכוכית וכדו'. ניתן גם להדגיש את נוכחות הנישה באמצעות צביעת קיר הנישה הפנימי בצבע שונה משאר הקירות. העלות של בניית נישה מגבס משתנה בכל עבודה כיון שעיקר התשלום הוא על העבודה ולא על החומרים, העלות גם תלויה בגודל הנישה, במורכבות העבודה וכדומה. לרוב העלות תכלול גם שפכטלים, שיוף וצבע. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

גנן מומלץ בקריית שמונה >>>
עבודות איטום בקריית שמונה >>>
תיקון שערים חשמליים בקריית שמונה >>>
שירותי הובלות ומעבר דירה באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן