כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין עוגות, עוגות

בקריית שמונה

העוגות הטעימות היפות ובקריית שמונה והצפון 🎂 עוגות לכל אירוע בהזמנה מיוחדת 🍰 עוגות לימי הולדת 🎂 עוגות מעוצבות 🍰 עוגות לילדים 🎂 עוגות חתונה אירוסין 🍰 יש לנו את העוגה הנפלאה שמתאימה גם לאירוע שלכם❗

עוגות אירועים פופולריות

עוגות באירועים הנוצצים בישראל הפכו ל"גרנדיוזיות" בשנים האחרונות. והרי לא משנה אם מדובר בעוגת אירוסין, בעוגת חינה או עוגה למסיבת רווקות לצורך העניין, הרי שכל פעם הרצון הוא להביע דרך העוגה גם מקוריות וגם לא מעט סטייל. אנשי קונדיטוריה ועיצוב עוגות, הם אלו שנדרשים כל העת להמציא מחדש את הגלגל ולהכין עוגה שטרם נראתה כמוה. בכל הקשור לעוגות שנועדו להרשים הרי אלו עוגות גבוהות עם קונסטרוקציות מורכבות או כאלו שמגיעות  עם פרחים אכילים שמפוסלים ביד וכו' וכו'. בהכנה כזו של עוגה לקראת אירוע משמעותי, הרי שיש לפני הכל להחליט על גודל וסגנון עיצובי (לרוב זה יעשה באמצעות כמה סקיצות של עוגת חתונה – במידה והיא מיועדת לאירוע משמעותי שכזה), ככה שבאמצעות הסקיצה הכלה והחתן יכולים להחליט מהי החלופה העדיפה עליהם מבחינת העיצוב וכמובן שמבחינת התקציב שלהם.

באופן כללי הרי שעיצוב של עוגת חתונה לוקח הרבה מאוד שעות עבודה – כאלו שמתפרשות על פי רוב על פני למעלה משבועיים… לפני תחילת ההכנה הרי שנדרש זמן לא מבוטל של תכנון (על ידי אותן סקיצות וגם הכנת קונסטרוקציה לעוגה). בשלב מאוחר יותר, מגיע שלב העיצוב של האלמנטים האכילים כגון פרחים, תחרות או עיטורים כלשהם (תהליך שיכול לקחת זמן רב ביותר). משום שכך הרי שמומלץ כמובן לקראת אירוע חתונה להזמין את העוגה לפחות חודש וחצי מראש, זאת על מנת שיהיה זמן מספיק לטובת העיצוב וההכנה. בכל הקשור לתהליך האפייה של עוגת פרמיום מורכבת שכזו, הרי שזהו תהליך שיש להתחיל בו 4 ימים לפני האירוע. כמו כן בשלב זה מתבצעות גם כל העבודות השונות לטובת מילוי העוגה (על ידי שימוש במליות מתוקות) וגם שלב הציפוי באמצעות גלזורות מבריקות שנותנות ברק ואחידות מרשימה לעוגה (שמקבלת באמצעות כך מראה עשיר ועוצר נשימה). ולאחר כל אלו, הרי שיום אחד לפני יום האירוע זהו הזמן להרכבתה הסופית של העוגה ולכל ה"פינישים" וה"טאצ'ים" הסופיים

front-view-delicious-chocolate-cake-concept

יפה אבל טעים

"המראה חשוב, בעיקר כמובן באירוע משמעותי כמו חתונה או אירוסין וכד', אבל אסור לשכוח שגם הטעם חשוב מאוד", חייך וצחקק בעל הקונדיטוריה "עוגות קריית שמונה" מהעיר הצפונית, איתו שוחחנו לטובת הכנת מאמר זה. אני לא שותף לדעה שעוגות חתונה צריכות להית רק יפות, ממש לא. אני אפילו יוצא נגד זה במובן מסויים. עוגות לבר מצווה כמו כן עוגות ליום הולדת או כמובן עוגות לאירועים  גדולים כמו חתונה או אירוסין חייבות להיות גם טעימות (אפילו טעימות ביותר לדעתי), אצלנו בקונדיטוריה בקריית שמונה אנחנו משקיעים בחומרי הגלם הכי טובים שיש, וכמובן שגם בטעמים של העוגה לא פחות מאשר בנראות שלה" הוסיף בעל הקונדיטוריה "עוגות קריית שמונה".

 

עיצוב אישי

בכל הקשור לנראות אין ספק ש"אנחנו אוכלים עם העיניים". מעבר לבניית קונסטרוקציות גבוהות (באותן עוגות מרהיבות שיש באירועים משמעותיים כגון עוגות חתונה או עוגות אירוסין), כדאי לציין שאפשר כמובן לשלב בעיצוב העוגה תמונה של בעלי השמחה מודפסת על פני העוגה. כן, למעשה בכל הקשור לעיצובים הרי שניתן היום להגיע לרמות ביצוע שמניבות את הצבעים הרצויים ואת שלל הצורות שרק עולות על הדעת – ניתן בהחלט לומר שהטכנולוגיה המתקדמת של ימינו אינה פסחה גם על עולמות הקונדיטוריה. השילוב בין ידע מקצועי של קונדיטורים מנוסים לבין המכשור המתקדם הוא שמאפשר לכל בעל שמחה לקבל את התוצאה הרצוייה לה הוא מצפה.

"אני השקעתי במקום שלי בשנים האחרונות סכומי כסף גדולים ביותר. סכומי עתק. הרי פעם בקונדיטוריה היה מספיק להחזיק מיקסרים גדולים, מרדדת, קערות, משטחי עבודה וכו', היום בגלל שאנחנו נדרשים לבצע הזמנות לפי דרישה ספציפית מה שנקרא "קאסטום מייד" הרי שהיינו חייבים להכניס גם מערכת ממוחשבת שבה חתן כלה יכולים להעלות גרפיקה של כיתוב באתר שלנו, או כל תוספת של לוגו וצבעים וכד'. אנחנו, מהמערכת הממוחשבת נותנים הוראה ככה שאת כל מה שקשור לעיצוב הסופי המחשב מאפשר לנו להגיע לרמות דיוק מדהימות. כמובן שעל העיצוב הממוחשב אנחנו נותנים טאצ' ידני שביחד עם האוטומציה מביא לתוצאה מרהיבה – התוצאה לה מצפים הלקוחות שלנו ביום החגיגה שלהם. אני יכול להגיד שבכל הקשור לעוגות של אירועים משמעותיים כמו עוגות חתונה או עוגות אירוסין על פי רוב מי שנמצא איתנו במגע (שלוקח זמן רב לפני האירוע עצמו), אלו ההורים של החתן כלה או אחד החברים שלהם, אין ספק שככל ששיתוף הפעולה איתנו הדוק וצמוד זה משפיע על התוצאה הסופית", הוסיף בדבריו בעל הקונדיטוריה מצפון הארץ "עוגות קריית שמונה".

 

הפתרון החסכוני

ללא ספק הרי שבכל הקשור לעוגות לאירועים התוצאות המרהיבות ביותר הן עוגות שמי שאמון על הכנתן אלו קונדיטורים מקצועיים אשר עושים שימוש בציוד מתקדם ומשוכלל. עם זאת, הרי שמצידה השני של הסקאלה בעבור אלו אשר מעוניינים לחסוך בעלויות של עוגות מעוצבות (שמוכנות על ידי קונדיטורים מקצועיים), הרי שניתן עם לא מעט תעוזה ועם קצת ניסיון, להיעזר בחומר הרב שמצוי ברשתות ובשלל המתכונים שבאתרים השונים. זאת, על מנת להגיע לתוצאה סבירה שאומנם אינה עומדת שווה מול שווה מול התוצרת של "הליגה של הגדולים" (הקונדיטוריות המקצועיות)  אך באירועים מסויימים הרי שחלופה מסוג זה עשוייה להספיק. כן בהחלט, הכל שאלה של התאמה לסיטואציה (אך הסיכוי לכך שמי שאינו קונדיטור מקצועי יצליח במשימה, הוא נמוך ביותר).

 

לסיכום

האירועים המשמעותיים שלנו (חתונה, בר מצווה, ברית וכד') הפכו מזמן להפקות מרשימות – כאלו שהתכנון וההשקעה בהן הוא רב. במסגרת "הפקות" אלו, הרי שלעוגות ישנו מקום של כבוד! העוגה כך מסתבר משמעותית ביותר בנראות שלה עוד הרבה לפני הטעם שלה (מדובר ממש בחלק מהתפאורה הנוצצת של האירוע). 

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן