כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין עוגות, עוגות

בקריית שמונה

העוגות הטעימות היפות ובקריית שמונה והצפון 🎂 עוגות לכל אירוע בהזמנה מיוחדת 🍰 עוגות לימי הולדת 🎂 עוגות מעוצבות 🍰 עוגות לילדים 🎂 עוגות חתונה אירוסין 🍰 יש לנו את העוגה הנפלאה שמתאימה גם לאירוע שלכם❗

עוגות אירועים פופולריות

הצורך במתוק קיים אצל רבים מאיתנו. מאין תחושה כזאת שחייבים משהו מתוק שמגיעה אצל רובנו בשעות הצהריים פחות או יותר (קצת לאחר ארוחת הצהריים). זה יכול להיות צורך עז לשוקולד, צורך לעוגיות או וואפלים בטעם וניל, תשוקה לגלידה וכמובן איך לא, רצון לחתיכה נוספת מהעוגה הטעימה ששוכבת לה במקרר (זאת שרק אתמול הייתה שלמה והיום היא כבר הפכה לשליש עוגה פחות או יותר). ואם כבר על העוגה דיברנו, הרי שהיא באה מצוין עם כוס קפה או תה וזה ממש לא פשוט הרי לעמוד בפיתוי בפני העוגה (בכל פעם שאנחנו מכינים לעצמנו כוס משקה חם).

עוגות שונות

יש האומרים כי טיפוסים שונים יאהבו עוגות שונות. ייתכן ויש משהו באמירה זו אך מה שברור הוא שניתן להשיג היום הרבה סוגי עוגות שונות בכל נקודה קמעונאית כמעט (סופרמרקטים, חנויות נוחות, בתי קפה וכמובן שאת האיכותיות ביותר בקונדיטוריות אשר אופות את העוגות במקום על ידי קונדיטורים סופר מקצועיים ובאמצעות חומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן להשיג).

"תראה, בשונה מהכנת מוצרים באופן תעשייתי של מפעלים גדולים שהכל מוכן שם בשיטת הסרט הנע, על ידי חומרי גלם זולים ובלי טאצ' של איש מקצוע בכל עוגה ועוגה, אצלנו בקונדיטוריית "עוגות קריית שמונה", אנחנו מתייחסים לכל עוגה כיצירה בפני עצמה. כן, ממש ככה. זה נשמע מופרך אבל זאת הדרך להגיע למוצרי פרמיום שהלקוחות מצביעים ברגליים וחוטפים אותם – אלו עוגות שלא נשאר מהם על המדף תוך זמן קצר ביותר… אני מחזיק אצלי את כל סוגי העוגות וגם אפשר להשיג אצלנו עוגות מיוחדות לאירועים שונים. כמו למשל: עוגות יום הולדת, עוגות כשרות, עוגות מסיבת גיוס, עוגות למסיבת רווקות, עוגות לבר מצווה, עוגות כלה, עוגה לאירוסין, עוגות לחינה, עוגות חתונה וכו' וכו'… אנחנו פתוחים לכל הבקשות…  בוא נאמר שבאופן כללי עוגות לאירועים בקריית שמונה זה אנחנו או שיותר נכון אפשר להגיד משפט כמו –

Delicious and beautiful handmade cake. Confectionery for the holiday. Dessert decorated with fresh berries, green leaves and sweets.

עוגות מעוצבות בקרית שמונה זה אנחנו…", הוסיף בדבריו קונדיטור ותיק מקריית שמונה איתו שוחחנו לקראת כתבה זו.

 

עוגות לאירועים בשטח

מי מאיתנו שיוצא לפיקניק בטבע או אף לאירוע כמו חגיגה או מסיבת יום הולדת שנערכת במרחבי הטבע, הרי שכדאי מאוד להתחשב בתנאי מזג האוויר בעיקר בימי הקיץ שאינם מאפשרים שימוש בעוגות הדורשות קירור. עוגות אשר נשמרות בקירור (עוגות קרם, מוסים, וכל העוגות המכילות קצפות ומבנה גבוה של שכבות) הרי ימסו ויפלו במידה וישהו זמן ממושך מחוץ למקרר. זאת ועוד הרי שעוגות שכאלו גם ללא קשר לצורך בטמפרטורה נמוכה, ינזקו בסבירות גבוהה מכל טילטולי הנסיעה עד ההגעה וההתמקמות בשטח. משום שכך, הרי שמומלץ יהיה לטובת אירועים מחוץ לבית (פיקניקים או כל אירוע של יום הולדת וכד') לעשות שימוש בעוגות יבשות. והרי עוגות שכאלו יכולות לשהות זמן רב מחוץ לטמפרטורת מקרר וגם אין בעיה בכל הקשור לטילטולי הנסיעה שכן העוגות היבשות לא יכולות להינזק מכך.

"אצלנו בקונדיטורה "עוגות קריית שמונה" אנחנו לרוב עוסקים אך ורק בעוגות שהמראה שלהם חייב להישמר בקירור וחייבים להתייחס אליהן בזהירות יתרה מה שנקרא. מדובר בעוגות שללא זהירות כל המבנה שלהן ייפול. למרות זאת, אנחנו פתוחים לבקשות ויש כאלו אשר מעוניינים דווקא בעוגות יום הולדת שאינן נראות "מיליון דולר" אלא כאלו שהן מאסיביות שאפשר להוציא אותן מהמקרר זמן ממושך ושלא יאבדו את הצורה תוך כדי תנודות הנסיעה לשטח. לכן עבור אלו שמוכנים לוותר על הנראות, אבל עדיין רוצים לקבל עוגה בטעם "גן עדן" שכל האורחים ישאלו מה זאת העוגה המדהימה הזו, הרי שאנחנו בשמחה מבצעים את ההזמנות לפי בקשה באופן ייחודי וספציפי", הוסיף הקונדיטור הותיק מ"עוגות קריית שמונה".

 

עוגות להכנה מהירה

אחת המגמות שצובות תאוצה משמעותית בתעשיית המזון העולמית היא מוצרים אשר מוכנים במפעלים ב – 80 אחוזי הכנה כאשר בבית, הצרכן נדרש רק לסיים את תהליך ההכנה של 20 האחוז הנותרים. על פי רוב מוצרים אלו נקראים "אפוי קפוא" והם נמכרים במצב קפוא כמובן. מגמה זו כוללת גם את תעשיית הקינוחים והעוגות. לפיכך הרי שאם ברצוננו להערך מיידית לקראת אירוע בו מגיעים אורחים באופן לא צפוי הרי שמוצרי "אפוי קפוא" זהו פתרון פנטסטי, שכן כל מה שנדרש זו שליפה של אותו מוצר קפוא ורק להכניסו לתנור לסיום האפייה שלו (למשך כמה דקות בודדת). 

"תראה, זה מוצר נחמד וזה באמת מתאים לכאלו שאין להם זמן, או כאלו שמה שנקרא נופלים עליהם כמות של אורחים בלי הודעה מוקדמת, או אפילו לאנשים שאין להם ציפיות מיוחדות או דרישות שיש לעניני הטעם שבינינו" הוסיף ואמר בעל בקונדיטוריה "עוגות קריית שמונה". לכל שאר המקרים בעיקר אם מדובר בעוגות אירועים כמו עוגות יום הולדת, עוגות למסיבת רווקות או עוגות כלה לדוגמא, הרי שאני באמת ממליץ על עוגה שתהיה פרי עמלו של קונדיטור מקצועי. חבל שבאירועים משמעותיים שכאלו "יככבו" עוגות שאינן מכבדות את האירוע ואינן ראויות לפי תפיסת עולמי למאכל…" הוסיף ואמר הקונדיטור הותיק והמנוסה.

 

לסיכום

כפי שהוזכר בסקירה קצרה זו הרי שהעוגות הן לחלוטין חלק מחיינו. את העוגות אנחנו פוגשים במהלך החיים מן הסתם גם ביומיום שלנו כאשר אנחנו זקוקים להפסקת קפה קלה עם חתיכית עוגה (או כמה חתיכות עוגה…) שנותנות לנו "בוסט" להמשך היום, וגם כמובן הרי שהעוגה היא אותו מוצר או מצרך שאנחנו פוגשים באופן חגיגי באירועים השונים – שאנו לוקחים בהם חלק במהלך חיינו. כן כן, גם אם מדובר באירוע שמחה וגם אם זהו אירוע עצוב הרי שלעוגה ישנו תפקיד בכל אירוע בו נפגשים אנשים.

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן