כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין צבעי, צבעי

בקריית שמונה

לצבע מושלם באמת. לצבע אחיד וצביעה נקיה ומסודרת ו… מושלמת. ועכשיו במחירים ללא תחרות 💯 התקשר עכשיו וכבר מחר גם הבית שלך צבוע כמו חדש❗

אפקטים בצבע

בעבר, צביעת הקיר הייתה מסתכמת בצביעת הקיר בצבע לבן פשוט, לרוב כיוון שהצבע הקודם דהה או שהקיר היה מלוכלך. כיום, צביעת הקיר נעשית לעיתים תכופות יותר וניתן למצוא כמעט בכל בית לפחות קיר אחד שצבוע בצבע שונה או בעל אפקט צביעה מעניין ופעמים רבות הקיר יהיה גם צבוע בצבע שאינו לבן וגם באפקט צביעה מיוחד. פנינו אל צבעי מקרית שמונה ושטחנו מולו את השאלות שלנו- איזה סוגי צביעה יש? איזה סוגי צבע יש- איתם ניתן ליצור קיר שונה ומיוחד? איזה סוג מתאים לכל חדר בבית? מהם הטרנדים "החמים" בשוק? את התשובות שקיבלנו מהצבעי בקריית שמונה ריכזנו כאן עבורכם.

ראשית, מה זה בכלל אפקטים בצבע?

בשנים האחרונות נוצר טרנד פופולרי בצביעת קירות הבית. אנשים שצבעו את ביתם החלו לצבוע קיר אחד בסלון או בחדר השינה או הילדים בצבע או באפקט שונים משאר הקירות בבית, במטרה ליצור מראה שונה וייחודי. בהתאם לכך, כיום יש אינסוף צבעים, גוונים ומרקמים לצביעת הקירות, וכיוון שכמותם רבה כל כך, נסקור כאן רק את הנפוצים והעיקריים שבהם, כמובן שבמידה והנכם רוצים אפקט מיוחד או צבע נדיר יותר תוכלו להתייעץ עם צבעי בקרית שמונה בכדי להגיע לתוצאה המבוקשת.

צבעי בד 

אם הנכם רוצים ליצור מראה יוקרתי ואצילי מומלץ לכם לבחור בצבעי בד. האפקט של צבע בד יעניק לחלל החדר מראה יוקרתי ומיוחד. לרוב מומלץ להשתמש בצבעי בד לסלון או לחדר שינה בכדי להעניק למראה החדר שינוי מרענן על פני שאר הקירות הצבועים בלבן. בין הסוגים הרבים של צבעי הבד ניתן למצוא צבעי בד במרקם של קטיפה, זמש, קשמיר, יוטה וסוויד.

מחפשים צבעי אמין בצפון וקריית שמונה? צרו איתנו קשר עכשיו ואנו נחזור לתיאום ביקור בהקדם >>>

אפקטים קרים

האפקטים הקרים יתאימו לרוב למראה מודרני והייטקי יותר. מומלץ שלא לצבוע חדר שינה בצבעים ואפקטים אלו כיוון שחדר השינה אמור להיות בעל מרקם וצבע רך יותר, אך אם תצבעו את אחד מקירות הסלון שלכם – המראה יהפוך מיד למודרני וחדשני. בין הצבעים המיוחדים שיוצרים מראה מתכתי ניתן למנות את הצבע המטאלי, מבריק, כסוף וצבע מט. 

אפקטים חמים

בשונה מאפקטים קרים, האפקטים החמים גורמים לאווירה חמה ורכה יותר, לכן שימוש באפקטים חמים מתאים לחללים כמו חדר שינה או סלון. באם בחרתם להשתמש באפקטים חמים מומלץ לצבוע קיר אחד באפקט מיושן ועתיק או באפקט ווש, ניתן גם להשתמש באפקטים בצבע פנינה בכדי ליצור מראה חם ומחבק.

מראה טבעי

אפקטים של מראה טבעי, כשמו כן הם, נועדו ליצור מראה טבעי, חלק ולא מעובד. האפקטים של המראה הטבעי יתאימו בעיקר לחדרי השירותים והמקלחת ופחות לחדרי שינה והסלון. בין האפקטים של המראה הטבעי ניתן לראות אפקטים בצבע של מראה טיח, בטון ומראה של קיר מחוספס. 

כעת, לאחר שסקרנו את האפקטים, נסקור מעט את סוגי הצבע ואת האפקטים שניתן ליצור על ידי שימוש בהם.

טיח סטוקו

עם טיח סטוקו ניתן ליצור על הקירות מראה של שיש חלק, טיח הסטוקו הוא נעים למגע ויוצר קיר חלק שלא תופס לכלוך ויופיו נשמר למשך שנים. המרכיבים של טיח הסטוקו הם דבק, שיש גרוס וצבעים מיוחדים שיוצרים את האפקט המיוחד. שימוש בטיח סטוקו מתאים בעיקר למטבח כיון שהם עמידים לאדי מים ומשלימים את המראה של השיש במטבח.

קסיופיאה

חומר הקסיופיאה יוצר מראה של קיר מנצנץ ויוצר מראה יוקרתי, הצבעי מקרית שמונה ממליץ לא לצבוע יותר מקיר אחד בחומר הקסיופיאה כיון שהדבר יצור מראה גרנדיוזי וחזק מידי באם יהיה על מספר קירות. הקסיופיאה עשוי משברי זכוכית קטנים שמפוזרים על ידי התזה על הקיר הצבוע וכך יוצרים את המראה המנצנץ. 

טיח דקורטיבי

הטיח הדקורטיבי הוא אחד מהאפקטים הדקורטיביים הפופולריים ביותר כיון שניתן לשחק בגוון, בצבע ובטקסטורה של הטיח הדקורטיבי. הטיח הדקורטיבי יכול להיות ברמות שונות, ולכן אם תבחרו ליצור אפקט לא דומיננטי מאד תוכלו לצבוע את כל קירות החדר באפקט זה מבלי ליצור מראה חנוק יתר על המידה. הטיח הדקורטיבי מתאים לצביעת קירות של פנים הבית וניתן, כאמור, למצוא אותו בגוונים ובצבעים רבים מאוד.

טרנדים חמים מהשנים האחרונות

בשנים האחרונות נכנסו מספר טרנדים חמים שמשפיעים על צביעת הקירות בבית או בעסק.

הבוטיק- ניתן ליצור אוירה ומראה בוטיקי בצביעת הקירות על ידי שתי דרכים. האחת- על ידי שימוש בצבעים מיוחדים כמו: סגול מעושן, ירוק או פטל שיצרו מראה בוטיקי וייחודי. הדרך השנייה היא להשתמש בצבע היוצר מראה של בד קטיפה. את השיטה הזו ניתן גם לחלק לשניים כאשר אם המטרה שלכם היא ליצור מראה מיימי ועדין תצבעו את הקיר בצבע קטיפה בהיר על גבול השקוף, אך אם השאיפה שלכם ליצור מראה חזק ושיקי, השתמשו בצבע כהה ואטום מעט. 

טיפ שנותן לנו הצבעי מקריית שמונה הוא שבמידה ובחרתם להשתמש בצבע בד קטיפה כהה, צבעו רק קיר אחד בסלון או בכניסה לבית, שאר הקירות יהיו בעלי צבע בהיר וניטרלי בכדי לתת את הבמה לצבע הקטיפה המיוחד.

הטבעי- בשנים האחרונות נוצר טרנד של חזרה לעבר- יצירת מראה טבעי ככל הניתן. הדבר מגיע לידי ביטוי גם ברהיטים שעשויים מחומרי גלם טבעיים, וכן, גם בצביעת הקירות. בכדי ליצור מראה טבעי על ידי הצביעה נשתמש בצבע טיח לצביעת הקירות של פנים הבית או בשימוש של צבע אקרילי היוצר מראה של טיח ונותן תחושה של מראה טבעי.

ההמלצה של הצבעי מקרית שמונה היא שצביעת הקירות בטיח בהיר מומלצת בעיקר כאשר נצבע את כל קירות הבית בטיח בהיר ולא רק קיר אחד, משום שהמטרה ליצור מראה כללי של טבעיות ולא נתינת דגש של קיר אחד שכל תשומת הלב מופנית אליו. 

המנצנץ- אם המטרה שלכם ליצור מראה "וואו" תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי אפקטים של ניצנוץ. קיר מנצנץ נותן תחושה של פאר ועושר גם אם שאר החלל הוא במראה צנוע יותר, גם באפקט זה תוכלו לבחור בין כהה לבהיר בין צבעים ניטרליים לדרמטיים. 

הצבעי מקריית שמונה ממליץ לוודא שבמידה בחרתם לצבוע קיר אחד בנצנוץ, שאר הקירות יהיו בטונים רגועים ועדינים בכדי לא ליצור מראה עמוס ויזואלית.

לסיכום, ניתן ליצור מראה ייחודי ומעניין לכל חדר על ידי צביעת הקיר באפקט או בצבע מיוחד ושונה. 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

הוראה מתקנת בקריית שמונה >>>
הנהלת חשבונות בקריית שמונה >>>
אבחון לקויות למידה בקריית שמונה >>>
מוסך מומלץ באזור הצפון וקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן