כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין צבעי, צבעי

בקריית שמונה

לצבע מושלם באמת. לצבע אחיד וצביעה נקיה ומסודרת ו… מושלמת. ועכשיו במחירים ללא תחרות 💯 התקשר עכשיו וכבר מחר גם הבית שלך צבוע כמו חדש❗

הכנת הבית לצביעה

כאשר רוצים לצבוע את קירות הבית, יש מספר פעולות חשובות שכדאי לעשות על מנת למקסם את תוצאות הצביעה. ההכנות לא כוללות רק הסרת תמונות וכיסוי הרהיטים, אלא כמה שלבים שישפיעו על התוצאה הסופית גם בעוד שנים. לצורך כך, פנינו להתייעצות עם צבעי מוכר בקרית שמונה ובקשנו שייתן לנו את כל המידע הנחוץ לנו על מנת להכין את הבית והקירות לקראת הצביעה. והתשובות? כאן לפניכם.

קודם כל הורדת כל הפרטים התלויים על הקיר

השלב הראשון הינו הכרחי כמובן רק לבית שגרים בו, לא לבית ריק. ברוב הבתים כיום תלויים על הקירות אלמנטים, החל מתמונות וציורים וכלה בשידות ומדפים. לכן, כהכנה ראשונה יש להסיר את כל האלמנטים מהקיר בכדי שניתן יהיה לצבוע מאחוריהם ולא יווצר מצב שבעוד תקופה תסירו את התמונה ותחתיה יתגלה קיר לא צבוע. אחרי הסרת האלמנטים מהקיר, יש להוציא את כל המסמרים, הדיבלים והברגים מן הקיר בכדי שלא תמצאו את הצבעי שהזמנתם מנסה בתסכול לצבוע מסביב לבורג או מסמר. 

הסרת נקודות חשמל ישנות והתקנת חדשות

בכדי שהצביעה תהיה יסודית ויפה יש לעבור על כל הקירות שעתידים להיצבע ולהסיר או לכסות את שקעי החשמל, כמובן שמדובר בהסרת רק מכסה הפלסטיק וגם אותו יש להסיר בזהירות רבה בכדי למנוע התחשמלות. בהזדמנות זו כדאי לבדוק האם אתם רוצים להתקין נקודות חשמל נוספות במקומות אחרים, במידה וכן מומלץ לעשות זאת לפני הצביעה. 

מחפשים צבעי אמין בצפון וקריית שמונה? צרו איתנו קשר עכשיו ואנו נחזור לתיאום ביקור בהקדם >>>

מחשבה כזו על העתיד תמנע מכם לקדוח בקיר הצבוע והיפה זמן קצר לאחר הצביעה ובכך לעמעם את יופיו של הקיר הצבוע. במידה והתקנתם נקודות חשמל נוספות לפני בואו של הצבעי, הוא יוכל לצבוע את הקיר גם באזור של נקודות החשמל החדשות לגרום להן להסתוות בקיר ולא לבלוט.

מילוי הסדקים ותיקון הקילופים בקיר

בהרבה מן הבתים יכול להימצא סדק או קילוף בקיר. בעוד שביומיום הדבר לא מפריע יותר מדי ואינו בעל משמעות מלבד זו האסתטית, הרי שבצביעת הקיר המקולף או הסדוק, הדבר משמעותי הרבה יותר. אם תנסו לצבוע קיר מקולף או סדוק תגלו שהצבע נהרס מהר מאוד ותחתיו מופיעים הקילוף או הסדק, לכן חשוב מאוד להקפיד על תיקון הפגמים בקיר. הצבעי מקריית שמונה עימו שוחחנו מדגיש שיש לשים לב גם לעובש בקירות, איטום קירות או בתקרה ולטפל בהם לפני הצביעה.

ריכוז כל הרהיטים במרכז החדר וכיסויים בניילון

גם סעיף זה מתאים רק למי שצובע בית מלא ברהיטים. בכדי להקל על ניקוי הבית לאחר הצביעה וכן למנוע הרס של רהיטים מומלץ מאוד לרכז את כל הרהיטים של החדר שאותו מתכוונים לצבוע למרכז- בכדי שלא יזנקו מן הצבע שעלול לנטוף עליהם, ולאחר מכן לכסות את הרהיטים בניילון בכדי שלא יתלכלכו מן הצבע שצובעים את התקרה וכן מטיפות קטנות של צבע שעלולות להתיז על הרהיט במהלך הצביעה.

כעת ניתן להתחיל בצביעה

יתכן וחלק מכם יחשבו כעת, לאחר הקריאה של המידע על הכנת הבית לצביעה- ש"אם עשינו את כל זה, אולי כבר עדיף לחסוך את הכסף לצבעי ולצבוע לבד. אחרי הכל, כמה מסובך זה כבר יכול להיות?" אז זהו, שזה עלול להיות מסובך מאד. צביעה לא נכונה, שימוש בחומרים לא טובים וכדומה, עלולים לעלות ביוקר, יוקר גדול הרבה יותר מעלות של צבעי מקצועי.

שאלנו גם את השאלה הזו את הצבעי מקרית שמונה איתו התייעצנו והוא הסביר לנו במספר נקודות פשוטות מה ההבדלים והרווחים בין צביעה ביתית ועצמאית לבין צביעה מקצועית על ידי צבעי מומחה. 

ראשית, צבעים רבים נותנים שירות של הכנת הדירה לצביעה, כך שתוכלו לחסוך מכם את העבודה הרבה הכרוכה בהכנה כפי שראינו בטיפים הרשומים לעיל. הצבעי יסיר את האלמנטים מהקירות, כמובן בזהירות ובאחריות, יוריד את הפלסטיק מנקודות החשמל, יסתום סדקים וחורים בצורה מקצועית ויטפל בבעיות העובש אם ישנם, על ידי שימוש בחומרים מתאימים וכמובן יסדר את הרהיטים בחדר במרכז בצורה שהם לא יפגעו מהצביעה ויעטוף אותם בניילון, כל זה על פי ניסיון וותק רב. 

שנית, צבעי מומחה יוכל להמליץ לכם על גוונים וצבעים נכונים לצביעה שמותאמים עבורכם ועבור הרצונות שלכם, כך לדוגמא תמנעו ממצב בו רכשתם בכסף מלא צבע שהיה נראה מצוין בחנות, אך בבית בשעת הצביעה תגלו כי הוא כהה או בהיר הרבה יותר מחשבתם. הצבעי ישתמש בצבע מחברות טובות ועמידות, וידע להמליץ לכם על כמות הצבע שצריך בהתאם לכמות הקירות שעתידים להיצבע, כך לא תיתקעו על דליים של צבע או לחילופין יחסר לכם ותאלצו לגשת לחנות הקרובה בכדי לרכוש צבע נוסף ולקוות כל הדרך שאכן יש להם את הצבע הספציפי הדרוש לכם.

בנוסף על כך, הצבעי שהינו מנוסה בצביעת קירות ובטכניקות הדרושות לכך, יצבע את הקירות שלכם בצורה הטובה והאחידה ביותר. לדוגמא, צבעי מומחה ימתין פרק זמן מספיק בין השפכטל לבין צביעת הקירות בכדי לוודא שהצבע ייתפס טוב על הקיר וכן יצבע כל קיר בלפחות שתי שכבות בכדי להגיע לתוצאות המקסימליות וליצור מראה קיר נקי ויפה. כמובן שיש עוד דגשים רבים שצבעי מומחה ידע לבצע ולתת עליהם את הדגש בעוד אדם פרטי שצובע לבד את ביתו לעיתים לא ידע עליהם בכלל ולעיתים ידע אך יתקשה מאוד לבצע.

נקודה אחרונה, ישנם צבעים שמציעים שירות של ניקיון וסידור הבית לאחר הצביעה. כך לא תצטרכו לאחר יום ארוך להתחיל ולנקות ולשפשף את הרצפה מכתמים שאולי הצליחו להיווצר למרות כל ההגנות וההקפדות.

הצבעי מקריית שמונה ממליץ לוודא עם הצבעי שלכם מהם השירותים שהוא נותן בנוסף לצביעה. בנוסף, חשוב מאד להקפיד על חוזה חתום בכתב עם הצבעי ועל אחריות שהוא נותן לעבודה שלו, בכדי למנוע עוגמת נפש בהמשך אם משהו לא ילך כשורה, אחריות בכתב ידו של הצבעי על גבי הקבלה יכולה להספיק.

לסיכום, בכדי לאפשר צביעה נכונה של הקיר צריך לפנות את הקיר מפריטים, לפתור בעיות של סדקים, קילופים ועובד וכן לדאוג שהרהיטים בחדר לא יינזקו על ידי הזזתם למרכז ועטיפתם בניילון. מומלץ מאוד להיעזר בצבעי מומחה בכדי לוודא שהקיר שלכם יהיה צבוע היטב ויראה חלק ונקי בגמר הצביעה. בהצלחה.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

הוראה מתקנת בקריית שמונה >>>
הנהלת חשבונות בקריית שמונה >>>
אבחון לקויות למידה בקריית שמונה >>>
מוסך מומלץ באזור הצפון וקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן