כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין קואצ'ינג, קואצ'ר

בקריית שמונה

לאפשר גם לכם להשיג את היעדים שלכםלמצות את הפוטנציאל שלכם ולהגשים את החלומות שלכם – יחד איתי בתהליך יעיל וממוקד להצלחה – התקשרו לשיחת יעוץ והכרות❗

עוד כמה מילים על קאוצ'ינג

האימון האישי הינו תחום חדש יחסית שמטרתו לסייע לאנשים לשפר ביצועים בתחומי חיים שונים ומגוונים. המונח קואוצ'ינג הינו תרגום מאנגלית ונקרא בעברית אימון אישי. המאמן, או הקואצ'ר ובמקרה זה קואוצ'ר מאמן אישי בקרית שמונה מסייע למתאמן לזהות הרגלים בהתנהגות שלו שלא משרתים ולא מקדמים אותו. בתהליך הוא לומד לסגל במקומם הרגלים אחרים שיביאו לידי ביטוי את יכולותיו וכישוריו. במילים אחרות, האימון האישי או הקואצ'ינג הוא תהליך שמתמקד ב'כאן ועכשיו'. תפקידו של המאמן באימון הוא לעזור לאדם ללמוד את עצמו וללמוד על עצמו.

מדוע אנשים מחפשים קואוצ'ר או אימון אישי בקרית שמונה?

קרית שמונה היא עיר מרכזית שמאכלסת בין היתר סטודנטים שמגיעים ללמוד במכללת תל-חי. העיר מהווה מוקד לשירותים שונים של הישובים והקיבוצים הרבים שפזורים סביבה.אימון אישי בקרית שמונה מאפשר למתאמנים להגשים את המטרות שהם מציבים לעצמם בפרק זמן קצר יחסית. אנו לומדים במהלך הקואצ'ינג על החוזקות שלנו ועל דרכים להיעזר גם בחולשות שלנו להגשמת אותם יעדים שהצבנו בכל תחום. קואוצ'ינג כיום הינה אחת הדרכים המקובלות להביא לשיפור באינספור תחומים בהם אנשים חשים תקועים או חסומים. אין ספק כי קואוצ'ר בקרית שמונה (וכמובן גם קואוצ'רית בקרית שמונה) הפך למצרך נדרש מאוד עם תוצאות מורגשות ומהירות שמשנות חיים. 

 

מחפשים קאוצ'ר מאמן אישי בקריית שמונה והסביבה? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם לתיאום פגישה >>>

הסטודנטים באזור קרית שמונה מהווים אף הם נתח נכבד מהפונים והפונות לאימון אישי בקרית שמונה. באוניברסיטאות ומכללות רבות קיימת ההכרה בכך כי עומס הלימודים והדרישה לעמוד ביעדים ולהציב מטרות לשם הצלחה אקדמית מייצרת בקרב הסטודנטים מתח שמקשה עליהם בתיעדוף נכון של המשאבים המנטאליים והפיזיים שלהם וכאן בדיוק נכנס לתמונה תהליך הקואוצ'ינג בקרית שמונה.

אימון אישי – הכל התחיל ככה…

לפני שנצלול עוד לעומקו הנפלא של האימון האישי בקרית שמונה, ניתן סקירה קצרה על התפתחות הקואוצ'ינג/ האימון האישי. המקצוע החל להתגבש לראשונה בתחום מקצועות הספורט על מנת לשפר הישגים וביצועים ספורטיביים, מכאן גם שמו של המקצוע. כאן יש מקום להזכיר את תימוטי גאלווי שחולל מהפכה בספרו על המשחק הפנימי של הטניס. לדבריו של טימותי גאלווי המכשולים הגדולים ביותר להשגת הפוטנציאל הם מכשולים פנימיים ולא חיצוניים ושמאמנים יכולים לעזור לשחקנים לשפר את המשחק שלהם על ידי הסחת דעתם מהדיאלוג הפנימי שלהם ובמיוחד מהקולות הביקורתיים שהשחקנים אומרים לעצמם כגון "לא לחבוט ככה, זה לא מספיק טוב" וכו.

חלק נוסף במשנתו של גאלווי עסק בכך שלאדם עצמו יש את התשובות לבעיות שלהם וכמובן שהתובנות של גאלווי לא חלות רק על עולם הספורט והטניס אלא על כל תחום שבו יש צורך בשיפור הביצועים וההישגים. 

על כן, אחד המרכיבים החשובים באימון הוא לעזור לאנשים ללמוד להשתיק את הקול הפנימי הביקורתי, בין אם על ידי הסחת הדעת ובין אם באמצעות חקירה והתבוננות מודעת על "התרחיש הגרוע ביותר האפשרי" ובכך לאפשר הסרה של הפחד מפני אי הצלחה. בהמשך התהליך, המאמן מסייע למתאמן להגיע אל התשובות הפנימיות שלו לבעיה.

קצת על אימון אישי (קואוצ'ינג) לילדים ולבני נוער בקרית שמונה ובכלל.

ילדים ורוב בני הנוער, חתופסים את החיים בצורה שונה מאיך שמבוגר תופס אותם. הם מרוכזים יותר בעצמם, עדיין בתהליכי פיתוח של ה"עצמי" שלהם והם בטוחים שכל דבר שהם חווים, הוא רק שלהם ולא חלק מהתהליכים הנורמטיבים אותם חווים בני נוער וילדים. לכאורה, חייהם של הילדים שלנו מאורגנים, מסודרים ומוגנים אך בפועל, הם נאלצים להתמודד ברמה היומיומית עם אינספור דרישות בקצב מסחרר. לתושבי הצפון הצעירים, אימון אישי אצל קואוצ'ר או קואוצ'רית לילדים בקרית שמונה יכול להביא תוך זמן קצר יחסית לשינוי משמעותי בביטחון העצמי, במודעות, בהתפתחות ובהגדרת היעדים האישיים של הנער או הילד והדרך להשגתם. בתהליך, המתאמן הצעיר לומד לעצור ולהתבונן על מציאות חייו ועל הדרך בה הוא חושב ומתנהג בצורה אובייקטיבית. הכלים הנלמדים באימון, הולכים עם המתאמנים הלאה גם בהמשך החיים ומשפרים את איכות החיים של כל אדם, ילדים ובוגרים כאחד.

מתי נפנה לקואוצ'ר בקרית שמונה?

בשונה מטיפול פסיכולוגי אליו פונים אנשים בשביל לפתור טראומות מהעבר והתהליך הוא ארוך טווח ומתפרס על שנים של חקירה עצמית,  הקואצ'ינג היא טכניקה קצרה וממוקדת שמתאימה לאנשים המעוניינים לשפר ולקדם את הישגיהם באחד או יותר מתחומי החיים. בין היתר, בתחום העסקי והפיננסי, הזוגי והבינאישי וכמובן בתחומי הספורט ואורח החיים הבריא. כמו כן, הקואוצינג או בשמו העברי האימון האישי, בקרית שמונה ובכלל, מתאים במיוחד לאנשים המעוניינים לעשות שינוי בחייהם או להגשים מטרות ממוקדות. למשל אנשים שעומדים לפני שינוי קריירה או יציאה לפנסיה וכן מי שמעוניין בשינוי דרך החיים שלו, התנהלותו הכלכלית, הבריאותית והחברתית. 

 

אחד היתרונות הבולטים של האימון האישי (קואוצ'ינג) הוא התאמתו לילדים ונוער, בקרית שמונה ובכלל. ילדים רבים מתמודדים עם אתגרים רבים למשל אתגרים לימודיים וחברתיים שלא נחווים כמצוקה אלא כחלק מהתנהלות חיים שגרתית בעידן המודרני. הטכניקה שאליה הילדים ובני הנוער נחשפים בתהליך האימון האישי משמשת להם כלי שילווה אותם כל החיים. כלי להתבוננות ומודעות, כלי לבחירת תגובה מתאימה וכלי לחולל שינוי בבחירות ובהתנהגות שאיננה מקדמת אותם. העבודה עם ילדים ובני נוער יכולה להיות כה משמעותית עבורם ולאורך כל חייהם כבוגרים, עד כי עולה שאלה לגבי הפעלת תכניות חינוכיות שייושמו במסגרות חינוכיות ויהוו חלק בלתי נפרד מהקנייה של כישורי חיים.

יתרון נוסף הינו משך הזמן הקצר יחסית שבו ניתן להשיג שיפור בתחומים שהמתאמן והמאמן מגדירים. שוב, בשונה מטיפול פסיכולוגי שיכול להימשך חודשים רבים ואף שנים עד להשגת המטרות הטיפוליות. על כן מותאם האימון האישי, או הקואוצ'ינג, בקרית שמונה ובכלל, גם לקהל של אנשים שאין בידם את המשאבים של הזמן או הממון להשקיע בטיפול ממושך שיכול להמשך גם שנים ומטרותיו כאמור שונות.

אז מה היה לנו פה

הקואצ'ינג מתאים במיוחד לאלו העומדים בפני שינוי או מעוניינים בתהליכי למידה עצמית ממוקדי מטרה וקצרי טווח. האימון האישי מתאים במיוחד לילדים ונוער בקרית שמונה ובכלל ובאופן כללי, כל אדם שרוצה להכיר את עצמו מעט יותר, לשנות דפוסים בהתנהגותו ולצלוח שינויים גדולים, מוזמן להגיע לקואצ'ר בקרית שמונה ולהתחיל את התהליך החשוב בחייו!

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

קוסמטיקאית בקריית שמונה >>>
מורה נהיגה סבלני בקריית שמונה >>>
התקנת מצלמות אבטחה בצפון הארץ >>>
טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן