כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין קואצ'ינג, קואצ'ר

בקריית שמונה

לאפשר גם לכם להשיג את היעדים שלכםלמצות את הפוטנציאל שלכם ולהגשים את החלומות שלכם – יחד איתי בתהליך יעיל וממוקד להצלחה – התקשרו לשיחת יעוץ והכרות❗

קואצ'ינג (אימון אישי) – מה זה בעצם?

קואצי'נג ( אימון אישי ) הוא תהליך שמטרתו לעזור לכל אדם באשר הוא מקטן ועד גדול, להגשים את מטרותיו, לפרוץ מחסומים ולהכיר בפוטנציאל הטמון בו כדי שיוכל להגיע להגשמה עצמית ולחיות את חייו בצורה הטובה ביותר בשבילו.

תהליך זה מתקיים בזכות שני גורמים חשובים המשפיעים האחד על השני בין אם באופן גלוי ובין אם באופן סמוי. שני גורמים אלו הם המאמן האישי והמתאמן, כאשר מה שמחבר ביניהם הוא האמון שנוצר מהרגע הראשון וממשיך את דרכו עד לסיום התהליך.

מהו תהליך הקואצ'ינג ( האימון האישי ) ומהו סוד הצלחתו?

תהליך הקוא'צינג תחילה נמדד במפגש ראשוני בין הקואצ'ר שהינו בעל הסמכה, לבין המתאמן וזאת כדי לבחון את הכימיה ביניהם, על מנת לצלוח את התהליך שברובו נוגע במעמקי הנפש וחושף את עולמו הפנימי של המתאמן.

הקואצ'ר- המאמן האישי, מתאם ציפיות עם המתאמן כבר במפגש הראשוני ובכך, הוא סולל את דרכו ומראה לו את סופה של הדרך כשהיא מוארת ומלאה תקווה. כך המתאמן מתחיל לקבל ביטחון הן בעצמו והן בתהליך ומאמין שהוא מסוגל להשיג את מטרותיו גם אם המסע יהיה ארוך בעבורו.

סוד ההצלחה של תהליך הקואצ'ינג על ידי קואצ'ר מאמן אישי בקריית שמונה, טמון ביכולת של המאמן אישי לדעת באיזו צורה להוביל את המתאמן. איך להיות קשוב לו, איך להעצים אותו בעתות משבר ולהצליח לראות את האדם שהוא ואת הנפש שעומדת לפניו ולא רק את הרצון שלו בהצלחת התהליך בטווח הקצר.

קואצ'ינג  – גם למבוגרים וגם לילדים

כדי להיות קואצ'ר טוב, המאמן האישי חייב להיות אדם אמפתי שרואה ורוצה בטובתו של המתאמן. הקואצ'רים עוברים הסמכות ממוקדות וכל קואצ'ר מביא איתו את יכולותיו המקצועיות בתחומים אחרים.

ישנם קואצ'רים המתמחים בעולם המבוגרים, יש בעולם הילדים ויש המשלבים את שניהם ובכך, זוכים לאמן אישית משפחות ולהעניק לבני המשפחה אימון אישי לחיים שייתן להם זווית נוספת במטרה לשפר את חיי המשפחה בכל תחום.

תהליך הקואצ'ינג אצל קואצ'ר לילדים קריית שמונה ואצל קואצ'ר לנוער קריית שמונה, הוא שונה מהתהליך אותו יאמן הקואצ'ר למבוגרים. התהליכים אותם עוברים ילדים ובני נוער שונים מהתהליכים אותם עוברים אנשים בוגרים. הדברים שמעסיקים אותם, דרך המחשבה שלהם וכל תפיסתם את עצמם מתנהלת בצורה אחרת בגילאים הצעירים ולכן קואצ'ר שמתמחה בגילאים אלו יתאים יותר להם.

אימון אישי – כמה זה עולה?

קואצ'ר קריית שמונה בתחילת דרכו יגבה בין 100 ₪ ל- 200 ₪ כאשר קואצ'ר מנוסה, יגבה בין  250 ש"ח– 400 ₪ למפגש.

מאמנים אישיים ברמה גבוהה במיוחד עם שנות ניסיון רבות והתמקצעות ארוכה בתחום, יכולים גם לגבות 800 ₪ לשעת אימון.

מחפשים קאוצ'ר מאמן אישי שיתן לכם "דחיפה" מקצועית? השאירו לנו פניה ונתאם פגישה >>>

המחירים משתנים בהתאם לאיכות המאמן ולא מושפעים מגיל המתאמן. לכן חשוב לבחור קואצ'ר שיתאים בצורה המיטבית למתאמן ולהתחשב בגיל המתאמן עם בחירת הקואצ'ר כאשר אתם מחפשים קואצ'ר לילדים או לנוער וכן ישלב שירותי אימון אישי נוספים הנלווים לתהליך. שימו לב שיקר יותר לא תמיד אומר טוב יותר. בגלל שהאימון מושפע בעיקר מהכימיה בין המאמן למתאמן, חשוב לקחת קואצ'ר שאתם מרגישים שיש לכם חיבור איתו.

 

כשהמתאמן מוכן, הקואצ'ר – המאמן האישי מגיע

רוב האנשים פונים לקואצ'ר קריית שמונה כאשר הם הנמצאים בצומת דרכים ולא יודעים באיזו דרך לבחור. קבלת החלטות גדולות שהשפעתן על חיינו תוביל לשינוי, יכולה להרתיע ולהפחיד עד מאוד. אנחנו הרבה פעמים מפחדים לבחור בלא מודע ומעדיפים להישאר המציאות שלאו דוקא מיטיבה איתנו רק בגלל הפחד לשנות. עם קואצ'ר בקרית שמונה, תרגישו יותר בטוחים לבחור את הבחירה הנכונה לכם. כשיש לכם מאמן אישי שמלווה אתכם בדרך החדשה, הרבה יותר נעים לצעוד בה.

"כשהמתאמן מוכן המאמן האישי מגיע" כך נהוג לחשוב. מי שפונה לקואצ'ר קריית שמונה, מגיע מוכן מכל הבחינות לעבור תהליך ממושך בו הוא ייכנס אחד וייצא אחרת. התהליכים אותם תעברו יחד באימון, יאפשרו לכם נקודת מבט שונה על עצמכם. תצליחו להעריך תכונות רבות בכם ותוכלו לקבל את הביטחון שאתם מסוגלים לעבור כל דרך עד למטרה.

חשוב להעיר שאימון אישי או קואצ'ינג שונה במהותו מטיפול פסיכולוגי ונועד לפתרון בעיות אחרות. אין מניעה לשלב את שני הטיפולים בו זמנית אך חשוב להבין כי הקואצ'ר פועל בצורה נקודתית וממוקדת יותר מאשר מטפל פסיכולוגי

כולנו קואצ'רים בתוכנו

כולנו מקבלים ונותנים מעצמנו לאחרים. אנו נותנים עצות ומתחשבים בעצותיהם של הקרובים לנו. אנו נותנים לבני המשפחה ולאהובים עלינו את התמיכה לה הם זקוקים ואנו מקבלים מהם בחזרה את התמיכה שלהם אבל הרבה פעמים חשוב לגשת לתהליך אישי ומשמעותי עם איש מקצוע אובייקטיבי ומנוסה. כאן נכנס לתמונה קואצ'ר בקרית שמונה.

לסיום סיומת…

כולנו עוברים תהליכים בחיים חלקנו מעדיפים לקחת דיאטנית, מאמן אישי או איש קמצוע אחר מהתחום. משברים הם חלק בלתי נפרד מחייהם של כל בני האדם. בעזרת קואצ'ר בקרית שמונה תוכלו לצלוח את שלל המשברים בהם תיתקלו על הצד הטוב ביותר. תוכלו להתמודד עם הפחד מכישלון כשאתם מגיעים להחלטות חשובות ותוכלו לחיות את חייכם כמו שאתם בוחרים ולא לפי איך שהפחד הרבה פעמים מכתיב לנו.

תוכלו ללמוד מכל משבר. עם קואצ'ר בקרית שמונה תגלו על התכונות הנסתרות שלא ידעתם שיש לכם. תתחילו להסתכל אחרת על עצמכם ולראות שתכונות שחשבתם שהם חסרונות, מתגלות כיתרונות אם רק יודעים איך לפעול איתן.

הכנסת קואצ'ר אובייקטיבי ומקצועי לחייכם, מוציאה אתכם מהסיטואציה ומציבה לכם את הצופה מהצד שיכול לראות זוויות שאתם, העומדים במרכז, אולי לא מצליחים להיחשף אליהן. ההבנה שלפעמים צריך ליווי היא הבנה אמיצה והיא לא באה ברגל. המודעות העצמית שלכם מובילה אתכם קדימה כשאתם מגיעים לתהליכים משמעותיים עם קואצ'ר בקרית שמונה שעוזר לכם להתוות את הדרך החדשה ולצלוח כל משבר.

אולי יעניין אותך גם:

קוסמטיקאית בקריית שמונה >>>
מורה נהיגה סבלני בקריית שמונה >>>
התקנת מצלמות אבטחה בצפון הארץ >>>
טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה והסביבה >>>

דילוג לתוכן