כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין קואצ'ינג, קואצ'ר

בקריית שמונה

לאפשר גם לכם להשיג את היעדים שלכםלמצות את הפוטנציאל שלכם ולהגשים את החלומות שלכם – יחד איתי בתהליך יעיל וממוקד להצלחה – התקשרו לשיחת יעוץ והכרות❗

קוא'צינג- כל הדרך למציאת עבודה

תקופת הקורונה הביאה איתה גל פיטורים גדול, ששינה את חייהם של רבים אשר ידעו שגרה ומהי, ביטחון כלכלי מהו ואף מעמד מהו, שהם הגיעו אליה אחרי תקופה ארוכה בה הם השקיעו ונתנו מעצמם ואולי אף הקדישו פחות זמן למשפחתם ואף לעצמם. מהפכת האימון האישי קיבלה במה ברגע בו היה צריך לאושש את מחיפושי העבודה, לנטוע בהם אמון מחדש ולהפיח בהם תקווה שיום אחד הם יצמאו את המקום אליו הם שייכים. יש האומרים שהכול קורה לטובה וששינוי הוא מבורך, כך שלולא הקורונה הם לא היו חווים מקום עבודה חדש, מכירים אנשים חדשים ומכירים את עצמם משודרגים וטובים יותר.

חיפוש העבודה שלא נגמר

רבים שמצאו את עצמם ללא עבודה, ללא הגשמה עצמית, עם בעיות כלכליות ופגיעה בדימוי העצמי, בחרו להמשיך ולפנות למעסיקים בכדי להתקבל לעבודה לעיתים גם במשכורת שהם לא היו מסכימים לולא המצב בו הם היו מצויים. גל הפיטורים גרם לרעידת אדמה במקומות העבודה, בנפשם של העובדים ובתוך ביתם. כולם כאחד הושפעו מהמצב המטלטל שגרם להם להרגיש שמתחתם ישנה תהום ללא תחתית. רבים מהם פנו לעולם האימון האישי בקריית שמונה כדי להיעזר במאמן אישי קאוצ'ר שיעזור להם במציאת העבודה, לא לפני שהוא יעזור להם להבין מה חוסם בעדם ואיך ניתן להתגבר על המשבר שפגע להם בביטחון העצמי.

ראיון עבודה – מה צריך לעשות?

אם מחפשים בגוגל את המילה " דרושים "אנו מקבלים תוצאה שמוכיחה שישנם מחפשי עבודה רבים בדיוק כמו שישנן משרות רבות ממגוון תחומים המוצעות בשוק. קורות חיים נשלחים בהמוניהם וכדי למצוא את האחד שיתאים למשרה, תחילה נדרשים קורות חיים ענייניים, מפורטים ואיכותיים. זימון לראיון עבודה, זה השלב בו כולם מחכים לו ובאותה המידה גם חוששים. החשש הגובר בהם הוא הפחד לא להתקבל ולא רק בגלל העובדה שיש רבים וטובים מהם, אלא שהם לא בטוחים שהם מספיק טובים ומכאן הדרך למצוא עבודה רק הולכת ומסתבכת ופוגעת במוטיבציה של העובד. קואצ'ר מאמן אישי בקרית שמונה ידע לכוון את העובד או המובטל במקרה הזה ולהציג בפניו את החוזקות שלו כדי שהוא יצליח תחילה להתגבר על השלב של ראיון העבודה, בין אם הוא ייבחר או בין אם לא. המאמן האישי בקרית שמונה ינחה אותו להיות הוא ולא פחות.

הבחירה במשרה – מתוך ייאוש או מתוך רצון ?

יצר ההישרדות פוגש אותנו לפחות פעם אחת בחיינו שלעיתים אנו לא ממש מבינים מה הוא המניע שלנו לרצות משרה מסוימת, אם מתוך ייאוש או מתוך רצון פנימי. בתהליך האימון האישי קרית שמונה, ניתן לקבל כלים שיסייעו במציאת המניע על יד מסע קצר או ארוך, המתנהל עם מטופל כדי לגרום לו לעשות את הבחירות הנכונות מתוך השלמה עצמית ולא מתוך פחד. אם בחרנו במשרה מתוך פחד כדי לשרוד ולפרנס את משפחתנו, זה גם בסדר כל עוד אנחנו מאושרים ולא מתוסכלים ושנראה זאת כמסע זמני בדרך למקום אליו אנו שייכים, שנרגיש שאנו מגשימים את עצמנו ומביאים לידי ביטוי את היכולות שלנו.

מחפשים קאוצ'ר מאמן אישי בקריית שמונה והסביבה? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם לתיאום פגישה >>>

אנו יודעים בתוכנו מה נכון בעבורנו

שלחנו קורות חיים ומיד זימנו אותנו לראיון, עכשיו שאנו יודעים מה אנו צריכים לעשות ואיך לנהוג, נשאל את עצמנו אם אנו רוצים את המשרה הזו בכל רמ"ח איברינו או שלא, הרי נצטרך להראות התלהבות אמיתית שתבוא לידי ביטוי דרך עינינו הבורקות והחיוך שלא יירד מפנינו. אנו צריכים להאמין שיש לנו מה להביא לתפקיד, יש לנו את הכישורים המתאימים, יחסי אנוש הטובים, ניסיון רב וידע נרחב. ככל שנשדר זאת בתדר הנכון, הם יקלטו זאת ויסמנו אותנו לטובה. הם ישימו לב עד כמה המשרה הזו חשובה לנו ועד כמה אנו רוצים לזכות בה יותר מכל אחד אחר גם שכולם טובים וראויים, אך רק אחד ראוי באמת. .קואצ'ר קרית שמונה ידע לשאול את השאלות הנכונות כדי לתת לנו לבחור נכון את דרכנו בעולם בו יש שפע של משרות וכמו כן שפע מתמודדים, כך שהדרך לבלוט צריכה להיות בדרך הנכונה. 

לכתוב את היעדים

הדרך להצלחה בחיים, בעסקים או בעבודה, היא לכתוב את היעדים שלנו, כך שנוכל לראותם לנגד עינינו ולסמן מה הצלחנו ומה טרם מימשנו. כתיבת היעדים היא חלק מתהליך אימון אישי קריית שמונה שגורם לנו לרצות ליישם אותם ולשים לנו למטרה את מה שאולי אנו פוחדים ממנו כדי שנצליח להתגבר ולהמשיך ליעד הבא. שתפו את הקרובים אליכם שאתם מחפשים עבודה, היו בקשר עם חברו השמה, פנו לחברות באופן אישי, אלו שמחפשות עובדים ומקדו את מירב תשומת ליבכם ליעדים שלכם, כך שלבטח אחד מהם יתממש בטוח הקצר או הארוך.

 מוכנים לצאת לדרך?

קחו איתכם את הכישורים, היכולות, החלומות, היעדים והאמת שלכם וצאו לחפש את העבודה לה אתם מייחלים. ככל שתזמנו את המקום אליו אתם רוצים להשתייך אשר יביא לכם סיפוק, פרנסה טובה, מקום עבודה נעים ותחושה טובה, אתם תהיו מאושרים ופרודוקטיביים. בחרו לכם מאמן אישי בקרית שמונה שילווה אתכם בתהליך הלא פשוט הזה כדי שייגע במקומות שטרם אפשרתם לעצמכם לגעת, ישחרר אתכם ממחסומים שטרם הכרתם ויראה לכם חוזקות חבויות שטרם הבאתם לידי ביטוי. ייתכן שבמסע הזה תגלו כישורים נוספים שתוכלו ליישם אותם במקום העבודה החדש לא לפני שבחרתם להאמין בעצמכם, לא לוותר, ללכת עם האמת שלכם, להתעקש למצוא את מה שנכון בעבורכם הן מבחינת התפקיד והן מבחינת השכר. האמינו שמגיע לכם הטוב ביותר וכשתטמיעו מחשבה זאת בין אם אתם באימון אישי או בין אם סיימתם תהליך אימון אישי, אתם תמצאו את הטוב בעבורכם.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

קוסמטיקאית בקריית שמונה >>>

מורה נהיגה סבלני בקריית שמונה >>>

התקנת מצלמות אבטחה בצפון הארץ >>>

טכנאי מזגנים מומלץ בקריית שמונה והסביבה >>>

 

דילוג לתוכן