כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין שטיפת רכב, שטיפת רכב

בקריית שמונה

הגיע זמן הפוליש

הקיריית שמונאים משקיעים ברכב טוב שישרת אותם זמן ארוך ואוהבים לשמור עליו במצב טוב.

מבין טיפולי הדיטיילינג לרכב הניתנים במכון שטיפת רכב בקריית שמונה, הפוליש הוא הזריז והזול ביותר.

כיוון שבקרית שמונה מעדיפים רכבים בהירים שמספקים הגנה מסויימת מהתחממות יתר בשמש הקיץ, ביצוע הפוליש במכון שטיפת רכב הוא מהיר במיוחד, שכן ביצוע פוליש לרכב כהה הוא מעט יותר ארוך.

הרכב שלכם כבר לא הכי חדש אבל מתפקד סבבה? התרגלתם אליו ואין לכם שום סיבה להחליף אותו? או לחילופין- אתם מעוניינים למכור אותו ולהעלות את הערך שלו בלי להשקיע יותר מידי? גם אם הרכב שלכם חדש מהניילונים, קחו בחשבון שההפלגה מארץ הייצור והעמידה במגרש התצוגה לא ממש הוסיפו לו חיים. אז זה הזמן לפוליש.

מה פוליש לא עושה?

אם הרכב שלכם סובל משפשופים, מכות או חריצים עמוקים – תזדקקו לטיפולים מעמיקים יותר ואפילו שירות של מדביר מקצועי המשתמש בחומרים ידידותיים.

מה כולל תהליך הפוליש?

תהליך הפוליש המתבצע במכוני שטיפת מכוניות, כולל על פי רוב כמה שלבים:

ניקוי בשלב הראשון, ליטוש בשלב השני, וצחצוח והברקה בעזרת וקס (שעווה) בשלבים השלישי והרביעי. 

פרט לשטיפה יסודית גנרית כולל תהליך הניקוי גם חיטוי ופלסטלינה (הפלסטלינה מסירה מהצבע לכלוך עקשני ו'קוצים' שהיכו בו שורש). החיטוי לא נעשה לרכב, אלא לכלי העבודה שבאים במגע עימו. גם חשוב שהעבודה תיעשה במקום קריר, מוצל וסגור, וזה למה חשוב שהיא תעשה במכון שטיפת רכבים. לעיתים פלסטלינה זה מאוד חיוני וחשוב מפני ששלב מריחת הוקס נעשה בעזרת כרית מיוחדת והלכלוך שלא הצליח לרדת בשלב השטיפה עלול להינעץ בכרית הזאת ולשרוט את הצבע.

מראה מלוטש

תהליך הליטוש נעשה באמצעות מלטשת מיוחדת וחומר מיוחד ובמהלכו מסירים מן הרכב כתמים ולכלוכים שדבקו בו. כמו כן כאשר יש צורך גם מסירים שכבה דקיקה מהצבע בכדי לטשטש שריטות קלות בצבע. 

אם לא מלטשים מספיק- השריטות נשארות, ואם מלטשים יותר מדי- עלולים להרוס את הצבע של הרכב, משום כך, לביצוע ליטוש טוב צריך להיות מקצוען אמיתי וזו עוד סיבה לעשות את זה במכון שטיפת מכוניות ולא באופן עצמאי. זו גם הסיבה שלא מבצעים טיפולי פוליש לעיתים קרובות מידי, או על כל פנים לא מבצעים את הפוליש המלא לעיתים קרובות מידי. אחרי הליטוש חשוב לבצע עוד שלב ניקוי כדי להסיר את רסיסי הליכלוך והצבע שהוסרו במהלך הליטוש על מנת שלא יחצצו בין הצבע לבין שכבת הווקס שאמורה להימרח בשלב הבא.

זה נכון שפוליש ניתן לעשות אצל בעלי מקצוע נוספים ואפילו במוסך מקומי, ההבדל הוא באיכות הטיפול. מכוני שטיפת רכב עובדים בניקוי רכבים יום יוםף יש לנו את החומרים הטובים והידיותיים ביותר לרכב שלכם. אתם עומדים לפני טסט לרכב? הכניסו את הרכב למכון שטיפת לליטוש פנסים ותראו בעצמכם את ההבדל.

לא רק ברק

לפני שמורחים את הווקס, חשוב למרוח שכבת בסיס בעזרת כרית רכה יותר מאשר הכרית שבה משתמשת המלטשת אבל קשה יותר מהכרית שבה משתמשים למריחת הווקס עצמו.

מחפשים מכון שטיפת רכב? התקשרו אלינו עכשיו או צרו קשר לתיאום טיפול >>>

השלב הבא הוא מריחת הווקס עצמו. הווקס נותן לרכב מראה מבריק, נוצץ וחדש יותר, אבל לא רק: הוא גם מעניק הגנה מסוימת מפני מזהמים ומפני התלכלכות חוזרת. כפי שצוין קודם – מכוניות כהות או מטאליות תזדקקנה לשכבת וקס נוספת.

את תהליך הפוליש המלא מומלץ לבצע לא יותר מאחת לשלוש שנים,  אבל את שלב הווקס אפשר לעשות לעיתים יותר קרובות – אחת לשנה. במכוני שטיפת רכבים  ניתן להשיג מוצרים מובילים לטיפוח ביתי לרכב וביניהם גם סוגי וקס שונים שניתן למרוח או להתיז באופן עצמאי.

טיפול וקס תקופתי לרכב – עשה זאת בעצמך

קמתם בבוקר לאביב של קריית שמונה, השמש זורחת, עוד מעט פסח וכדאי לברוח מהבית כדי שלא יסנג'רו אתכם לעבודות ניקיון, אבל ממש מתחשק לכם לפנק קצת את האוטו. אתם בטח לא מאלה שרק מצחצחים את הרכב יפה מבחוץ ומשאירים את הלכלוך בפנים. אז במכון שטיפת רכב יש שואבי אבק ייעודיים, תכשירים מצוינים לניקוי ריפוד וכן תכשירים להברקת שמשות הרכב, זה השלב המקדים לכל טיפול וקס.

אם החלטתם להתקדם גם לטיפול וקס בסיסי לרכב, הדבר הראשון שלו תזדקקו, אחרי המים כמובן, הוא שמפו לרכב שאותו תוכלו לרכוש בכל מכון שטיפת מכוניות בקרית שמונה. אם אתם לא רוצים לבזבז משאית של נייר סופג, כשאתם קונים את השמפו במכון שטיפת הרכבים, אל תשכחו להצטייד גם בג'ילדה, כי מאוד חשוב לפני הווקס לייבש את הרכב היטב ולא להשאיר שרידי אבנית. ג'ילדה היא מגבת ייעודית לניגוב רכבים. היא מיוצרת כך שניתן לנגב בה אפילו שניים או שלושה רכבים. כדאי לשמור עליה בקופסא שבה היא נקנתה, כדי שלא תתייבש בתא המטען של הרכב. צריך להיזהר כשמשתמשים בה שלא לשפשף את הרכב יותר מידיי: פשוט מניחים אותה על הרכב הרטוב והיא סופגת את המים ובכלל לא כדאי לסחוט אותה כי אחרת היא מתייבשת ומאבדת את צורתה.

במכוני שטיפת הרכבים בקרית שמונה תוכלו למצוא מבחר גדול של תכשירים לווקס. כדי להחליט איזה תכשיר מתאים לסוג הרכב שלכם, לצבע שעליו ולמצבו – כדאי שתתייעצו עם אנשי המקצוע במכון ניקוי הרכבים בקרית שמונה. רק אל תשכחו כאשר אתם משתמשים בווקס לכסות בנייר דבק את הגומיות, כי יש תכשירי ווקס שמקלקלים את הגומיות. גם לפנסים לא עושים וקס – בשביל הפנסים יש תכשיר ליטוש ייעודי שאותו תוכלו להשיג במכון שטיפת מכוניות בקרית שמונה.

לסיכום

פוליש הוא טיפול נחוץ וחשוב שכדאי לבצע מיד אחרי שקונים את הרכב ומספר פעמים במהלך השימוש בו. 

מכיוון שזה טיפול דיטיילינג כל כך זול יחסית לשאר הטיפולים, כדאי לבצע אותו בפרט לפני מכירת רכב – כדי להעלות את המחיר שלו ואת הערך שלו, או אם רכשתם רכב יד שניה במצב שנראה מבחוץ לא כזה טוב, סתם בשביל ההרגשה שלכם שחידשתם את הרכב.

טיפולי פוליש עמוקים חשוב לבצע באופן מקצועי במכון לשטיפת רכבים בקריית שמונה.

ואחרי פוליש טוב, יש לכם תירוץ נהדר לחבוש את משקפי השמש לא רק כשאתם נוהגים אלא גם מחוץ לרכב…

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

 

פרקטים בקרית שמונה >>>
מדריך טיולים בקרית שמונה >>>
תשמישי קדושה בקרית שמונה >>>
חנות תכשיטים באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן