כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין שיפוצים, שיפוצניק

בקריית שמונה

שיפוץ חדר אמבטיה בקריית שמונה כל הטיפים!

אז גם אתם החלטתם לשפץ? לרגל פתיחת עונת השיפוצים יצאנו לשאול שיפוצניק בקרית שמונה מה הדבר שהכי כדאי להשקיע בו כשמשפצים את האמבטיה. חזרנו עם כמה תובנות מפתיעות ממש, אבל מה שהיה הכי מעניין זה שאף תשובה לא הכילה את המילה ג'קוזי.

תפתח חלון…!

הוונטה, או מאוורר החלון, כפי שהוא נקרא בעברית, היא אחד הדברים הכי חשובים באמבטיה. באמבטיה מצטברים המון אדים כשמתקלחים במים חמים. מה שקורה בחורף בקרית שמונה זה שגם אם יש לכם את החלון הכי דיסקרטי בעיר, אתם פשוט לא תפתחו אותו בגלל הקור. הרטיבות ממשיכה לייצר אדים, האדים לא משתחררים החוצה וגורמים לעובש, העובש עושה ריח לא נעים ומביא מחלות. מה שאומר שהוונטה היא הדבר הכי חשוב באמבטיה.

אם מדובר בוונטה מספיק איכותית שהותקנה על ידי שיפוצניק מנוסה, היא עובדת כמו שסתום חד כיווני: מאווררת את האדים החוצה ומשאירה את האוויר הקר בחוץ. לכן כל שיפוצניק יגיד לכם שוונטה זה אחד הדברים שהכי כדאי להשקיע בו שמשפצים את האמבטיה.

מחפשים שיפוצניק לעבודה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר >>>

לראות טוב בשביל להראות טוב

כולנו מתחילים את הבוקר בצחצוח שיניים והתארגנות מול המראה. גם במהלך היום, אם נופל ריס לתוך העין לאן רצים דבר ראשון? נכון – למראה באמבטיה. למתבגרת שלכם צץ חצ'קון על האף, איפה תמצאו אותה?
ממש באותו מקום.

המראה באמבטיה היא המקום שבו אנחנו בוחנים את דמותנו בדקדקנות, בודקים איך אנחנו נראים בעיני אנשים אחרים – שזה דבר מאוד חשוב לכל אדם שחי בחברה. אבל מראה זה לא מספיק, כדי שהמראה תמלא את ייעודה, צריך שהתאורה תהיה טובה ונוחה. טובה ונוחה זה אומר תאורה שנופלת על הפנים בזווית הנכונה בצורה שתאיר את הפנים היטב מצד אחד ומצד שני שהיא לא תסנוור את המסתכל.

תאורה שבאה מאחורי הראש ומאירה את המראה תטשטש את תווי הפנים, תאורה מסנוורת משקפת את הפנים מצוין אבל גם מונעת מהעין שלנו לפענח את ההשתקפות הזאת.

תאורה שתציג אותנו במראה כפי שאנחנו נראים באמת – זה כל כך חובה שעצת השיפוצניק וקבלן הבניין חד משמעית: חשוב להתקין באמבטיה תאורה טובה, ועוד יותר מזה – צריך את השיפוצניק בקרית שמונה שיודע להתקין אותה נכון.

צבעי האמבטיה

ראשית, כאשר מדובר על צביעה של אמבטיה חשוב לוודא שאנו עובדים עם חומרים נכונים הלוקחים בחשבון לחות ופחות אוויר. צבעי בקרית שמונה יוכל לתת הכוונה ולספק את החומרים הנכונים ביותר. 

ההמלצה הזאת מתכתבת עם ההמלצה הקודמת: ההשתקפות שאתם מקבלים מן המראה קשורה קשר ישיר לאופן שבו האור חוזר אליכם מן הקירות ומן הכלים הסניטריים והאופן שבו האור חוזר אליכם הוא למעשה מה שקוראים: צבע.

צבע הקירות המומלץ הוא צבע בהיר. למעשה, לבן נותן את האפקט הטוב ביותר, אבל יש אנשים שלבן עושה להם הרגשה של 'בית חולים' כי הוא יותר מידיי נקי ואנמי.

 

לכן צבע פסטל כלשהו כמו: תכלת, ורדרד, אפרסק, ירקרק או לילך ואפילו צבע שמנת או לבן צהבהב מעט יעשה את העבודה באופן משביע רצון ויזרום עם התאורה לקבלת השתקפויות ברורות וחדות מן המראות.
אם כבר אנחנו מדברים על הצבע, אי אפשר שלא לדבר על אריחי הקרמיקה בעצמם. חשוב לזכור שאמבטיה היא מקום עם הרבה צנרת שעוברת בקירות וברצפה. גם אם תיקחו את השיפוצניק הכי טוב, קרוב לוודאי שמתישהו תצטרכו לשבור את הקרמיקה ולחפור בקיר כדי לחדש את הצנרת או לפתור בעיות, לכן כדאי שהאריחים לא יהיו גדולים מדי כדי שהשטח שאותו צריך לחדש בקרמיקה לא יהיה גדול מידי לפחות באזורים שבהם עוברת הצנרת בקיר או ברצפה.

שיפוץ חדר אמבטיה יכול לגרור בעיות נוספות במחייבות אנשי מקצוע נוספים כגון קבלן איטום, אינסטלטור וכדומה ולכן חשוב לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אמצעי בטיחות

כמעט אין בית בקרית שמונה שאין בו אדם מבוגר, או ילדים, או סתם בן משפחה קצת 'קלאמזי'- שנתון למעידות מביכות כל הזמן. גם אם אצלכם אין כאלה, תעשו טובה לאורחים שלכם: התקינו ידיות אחיזה באמבטיה ובמקלחת ואמצעים נגד החלקה באמבטיה במקלחון וגם סתם על הרצפה – היכנסו לחנות חומרי בניין או חנות דברי בית ותוכלו למצוא אביזרים מעולים.

גם להתקנות האלה צריך שיפוצניק טוב, שיודע מה הוא עושה, כי אמצעי הבטיחות המוצלחים ביותר מאבדים מערכם ויכולים להוות מפגע בטיחותי בפני עצמו אם מתקינים אותם בצורה רשלנית או לא במקום הנכון.

מקלחון תמיד נכון

מכירים את הילדים האלה שלקח להם הרבה זמן עד שהם התרגלו להתקלח במקלחון ולהיגמל מרחצה באמבטיה? כולנו, אבל בואו, אנחנו כבר לא ילדים ומקלחון זה דבר אלמנטרי.

הרבה שיפוצניקים מספרים לנו, שאחד מהשיפוצים הכי פופולריים שעושים בקריית שמונה לפני מכירת דירה כדי להעלות את ערכה, זה להוסיף מקלחון, גם אם כבר יש בדירה אמבטיה. וכידוע – למרות שאי אפשר לעשות אמבטיה במקלחון – אין שום בעיה להתקלח גם באמבטיה.

חשוב לזכור כי בעבודה בחדר אמבטיה ומקלחת יש לצמצם שימוש בחומרי גבס, עבודות גבס בדרך כלל מתבצעות בחדרים פנימיים מלבד לחדר אמבטיה.

אז למה מקלחון זה דבר כל כך חשוב?

פשוט מפני שאנשים מבוגרים כבר מתקשים להרים את הרגל כדי להיכנס לאמבטיה. ויותר מזה, מקלחת יומיומית באמבטיה מעלה את חשבון המים שלכם גבוה גבוה לחרמון. מקלחת, חוסכת לכם את השימוש במים וחוסכת לכם גם זמן כי לרוב, היא תהיה מהירה יותר. לכן אם יש לכם אמבטיה בלי מקלחון, אל תשכחו להוסיף מקלחון אפילו אם זה יהיה על חשבון הגודל של האמבט.

ניקוי ראש

כשמדברים על מקלחון או אמבטיה, בל נשכח את המזלפים, או – הדוש. דוש טוב ואיכותי יהיה עמיד לאבנית וכזה שניתן לכוון איתו את לחץ המים ועוצמתם. כך כל בני המשפחה יוכלו להנות ממקלחת לפי התנאים שלהם ואת לחץ המים המועדף עליהם. אתם גם יכולים לחסוך במים עם לחץ מים נמוך יותר שמזרים פחות מים לאורך המקלחת ולרוב גם יהיה יותר נעים במגע עם הגוף. את הדוש כדאי להחליף כל כמה שנים כי אין מה לעשות, האבנית מתישהו תתחיל לחסום את איכות המים. אז כשאתם בוחרים לעצמכם מזלף חדש – תרשו לעצמכם להתפנק!

לסיכום

מה שהכי חשוב בשיפוץ האמבטיה הוא למעשה בחירת שיפוצניק שילווה ויבצע את העבודות עבורכם.
שיפוצניק משפץ לכם את חדרי המקלחת במהירות ובמחירים נוחים במיוחד כדי שתוכלו לחזור ולהנות ממקלחת מושלמת!

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

קבלן בניין בקרית שמונה >>>
מגרש רכב אמין בקרית שמונה >>>
הפיצה האיכותית בקריית שמונה >>>
מספרת חיות וכלבים בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן