כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין שיפוצים, שיפוצניק

בקריית שמונה

שיפוץ מטבח בקרית שמונה: המדריך המלא

אומרים שהצבא צועד על קיבתו. אז יש לנו בשבילכם חידוש: לא רק הצבא צועד על קיבתו, כולנו צועדים על קיבתנו. ואיפה דואגים להצמיח לה רגליים אם לא במטבח?! העניין הוא שאנשים אוכלים לא רק עם הקיבה, אלא גם עם העיניים, ומבשלים לא רק בידיים, אלא גם עם הלב, כי אוכל שלא מכינים באהבה- עדיף שלא להכין.

אז בואו נאמר את האמת: עם כל הריהוט המפנק שקנינו לחדרי הילדים, תכלס, איפה הם מכינים שיעורי בית?-כולם יחד על השולחן במטבח. ואיפה אפשר לשמוע את החדשות האחרונות? אהמ… במטבח! וכשלאמא נמאס לריב עם המתבגרים שיפסיקו לשחק בפלאפון, לאן היא בורחת כדי לעשות סובלימציה? צודקים, למטבח. אז על מה חשוב לשים לב כשפונים לשיפוצניק בקרית שמונה לקבל הצעה ופירוט לשיפוץ מטבח? כל התשובות לפניכם.

תשתית טובה 

כל הדרכים מובילות לירושלים וכל  הצנרת זורמת למטבח. וכשמדברים על צנרת בהקשר הזה זה לא רק הצנרת של המים, אלא גם הצנרת של החשמל ושל הגז. לכן מאוד חשוב לפני שבוחרים אביזרים או חיפוי ולפני שחושבים אפילו על העיצוב, דבר ראשון -לדאוג לתשתית טובה. כי אם לא עושים את זה, עלולים להיקלע למצב שבו לא רק שכל ההשקעה יורדת לטמיון, עלולים להיגרם גם נזקים שקשה מאוד לתקנם. 

 

לכן כל כך חשוב לבחור שיפוצניק שמכיר מטבחים בקרית שמונה ויודע לשלב הכל יחד. השיפוצניק צריך להנות טוב ומיומן שיודע למנוע התנגשויות בין הצנרת של המים לזו של החשמל ובינן לבין הצנרת של הגז, לדאוג שלא יהיו דליפות וקצרים, ולשים פתחי אוורור איפה שצריך ולבצע עבודות איטום במקרה הצורך.

הבל הבלים

אל תזלזלו באדים. אדי בישול נדבקים לארונות ולקירות, מה שעלול לייצר עובש ולגרום אפילו להתפוררות הרהיטים והקירות בטח ובטח במקרה שעשיתם במטבח עבודות גבס ותחזוקה בגבס. לכן מאוד חשוב להתקין במטבח קולט אדים או לוודא שהמטבח תמיד מאוורר מספיק.
קולט האדים הוא סוג של חציצה בין ארונות המטבח לבין הכיריים, אבל יש גם דברים אחרים שצריך להפריד ביניהם במטבח, למשל: להרחיק את המקרר מתנור החימום או המיקרוגל או הטוסטר וכמובן להרחיק שקעי חשמל ממקורות מים.

מחפשים שיפוצניק לעבודה בקרית שמונה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר >>>

למלא את החלל

מבטחים בקרית שמונה מאחסנים לא רק אוכל אלא גם כלי בישול, כלים לאכילה כלים לניקיון וחומרי ניקוי. לכן חשוב לנצל את החלל באופן מיטבי שיהיה מקום לאחסון וגם שיישאר מקום לתנועה בטוחה במטבח. שתהיה הפרדה בין הכלים והחומרים שבהם אתם משתמשים לניקוי ובין האוכל והכלים שאתם מכינים בהם לבישול או אוכלים בהם. הרבה פעמים נוצרת בעיית מקום לא כיוון שחסר מקום אלא פשוט מפני שהמקום הזה לא נגיש.

הארונות עמוקים מידי

כדאי להשתמש במקרה כזה בכל מיני עזרים בתחום הפרזול כמו למשל מגירות רשת, קרוסלות ושילובים בין שניהם ומוצרים אחרים הנמצאים בכל חנות חומרי בניין או חנות מוצרי בית. לפני כמה עשרות שנים היה מאוד מקובל להשתמש בכוורות לבקבוקים, זה היה נראה אחלה, אבל הכוורת בעצמה תופסת כל כך הרבה מקום, שאם אין לכם מטבח בגודל של מגרש כדורסל אז כדאי לוותר על זה ולעבור פשוט למגירות בקבוקים.

מטבח בשלוף

בין הדברים שצריך למצוא להם מקום לאחסון במטבח יש גם את מוצרי החשמל האלה, שמשתמשים בהם בתדירות נמוכה יחסית, אבל לא מספיק נמוכה בשביל לדחוף אותם למחסן, כמו למשל: המערבל, מעבד המזון או השייקר. הייתם מעדיפים שלא יישארו בחוץ כל הזמן כדי לצבור אבק, אבל מצד שני אין לכם כוח להרים אותם או להוריד אותם מהארון. לאלה נועדו המדפים הנשלפים. כדאי שיהיו כמה כאלה בכל מטבח מודרני, ורצוי שקבלן בניין או שיפוצניק שמתקין אותם גם יידע איך לעשות את זה כך שמה שאמור להישלף באמת יישלף בקלות ולא יסתבך בעצמו או יתקע בדרך בחלקים אחרים של הריהוט.

המעבר הבטוח

לפעמים, כל כך חשוב לנו שהמטבח יהיה מאובזר ושיהיה בו הכל, שאנחנו שוכחים את כללי הבטיחות.
התנאי הבסיסי לבטיחות במטבח הוא חופש התנועה: שאפשר יהיה לעבור ממקום למקום במטבח בצורה נינוחה ובטוחה. לכן, גם אם נורא חשוב לכם להיפגש במטבח, אם אין מספיק מקום – עדיף להסתפק בדלפק מתקפל, ואת שולחן האוכל העיקרי עדיף להשאיר בפינת האוכל. ואם לא כל האביזרים נכנסים ברווח -מותר לוותר עליהם לטובת האביזרים החשובים יותר.

משטח עבודה

עוד דבר פשוט, אבל חשוב – זהו משטח עבודה שיהיה נוח לעבוד עליו: להכין עליו מאפים, לערוך עליו את מגשי ההגשה ולקצץ עליו ירקות. אתם ודאי חושבים לעצמכם: כולה משטח! אבל אתם לא יודעים כמה צריך לעבוד על זה בשביל שהוא ייצא שטוח, ישר, חלק ובלי פגמים! אם החלטתם ללכת על משטח עץ -צריך לשייף אותו בצורה מושלמת, אם זה משטח נירוסטה -צריך להדביק אותו על העץ בצורה שלא תשאיר סדקים בין העץ למשטח הנירוסטה ואם זה שיש -חשוב שלא יהיו בו סדקים. רק שיפוצניק מיומן יכול לעשות לכם את זה בצורה מושלמת ויודע בדיוק מאיזה מחסן עצים הכי כדאי לקנות את סוגי העץ.

מקומם של המיפתחים במטבח

בעיצוב המטבח צריך לקחת בחשבון גם את מפתחי החלון והדלת.

כדאי להיוועץ בשיפוצניק: איזה חלון ותריס לשים במטבח, במיפתח החלון והאם להשתמש בדלת הזזה או בדלת רגילה, או אולי בכלל לוותר על הדלת ומאיזה חומר? אלומיניום? עץ? 

זכרו כי קרית שמונה מאופיינת עם מזג אוויר לא צוי כל כך בחורף ולכן יש לבחור בקפידה מה שמים על אדן החלון. באדן החלון אפשר להשתמש למשל כעוד מדף להניח עליו כוסות, עציצים או אגרטל וגם את התכשיטים שלכם שאתם מורידים בעת ניקוי הכלים. מאחורי הדלת אפשר לשים מתלה לכלי הניקוי: למטאטא, למגב וליעה. כדי להגיע לניצול מקסימלי של המקום. לעומת זה יש דברים שאסור לשים מאחורי הדלת או מתחת לחלון. 

השיפוצניק האולטימטיבי יידע להעניק לכם את המענה האולטימטיבי לשאלות הללו.

לסיכום

אם החלטתם לשפץ את המטבח, החלק הכי חשוב זה לבחור את השיפוצניק בקרית שמונה המהימן והמיומן שיידע להוציא לפועל את התוכניות שעיצבתם מתוך החלום הגדול שלכם על המטבח המושלם. שיידע להציב את התשתיות כמו שצריך, שיידע להרכיב כל חלק בפני עצמו ולמנוע התנגשויות לא רצויות בין הרכיבים.

אז שיהיה לכם מטבח חמים, נעים, טעים ובתאבון!

דילוג לתוכן