כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות פרחים, מגזין פרחים

בקריית שמונה

הפרחים היפים והטריים בקריית שמונה – באחריות❗ ועכשיו במחיר מבצע ללא תחרות – התקשר להזמין את זרי הפרחים היפים בקריית שמונה❗

איך לבחור צבע לזר הפרחים?

כדי ליצור את זר הפרחים המדויק ביותר לכל אירוע ולכל מצב, הבאנו לכם מדריך שיעזור לכם לבחור את הצבעים המתאימים ביותר לפרחים בזר שלכם. אנו ממליצים לשלב כמה צבעים יחד בזר פרחים אחד וגם כמה סגי פרחים כדי להגיע לתוצאה המרשימה ביותר וכדי להביא זר מיוחד, מפתיע ומדויק לכל אירוע. 

כל צבע מביא איתו תחושות והרגשות בהתאם למה שהצבע מזכיר לנו. עולם הצבעים הוא עולם גדול ורחב שאפשר להעמיק בו שנים. אנחנו הבאנו לכם טעימה קטנה מחוויית הצבעים בזרי פרחים כדי שתוכלו לגשת למשימת הרכבת הזר בצורה הנוחה ביותר ועם הידע הנדרש.

שימו לב שבהרכבת זר פרחים לאדם אהוב, כדאי להתחשב בטעם האישי של אותו אדם והימנע מליצור לו זר פרחים עם צבעים שהוא לא אוהב.

מחפשים חנות פרחים בקריית שמונה והסביבה? היכנסו עכשיו ותוכלו להתרשם מהמבחר שלנו ומהסוגי הפרחים השונים >>>

אדום

זרי פרחים בצבע האדום הדומיננטי יתאימו להעברת רגשות האהבה הבוגרת והרומנטיקה. אדום הוא צבע תשוקתי שמעביר עוררות, הוא מתחיל בגוף בהרגשת התחממות ולכן גם מתאים במיוחד לאנשים בעלי מערכות יחסים מבוססות ויציבות. אנשים עם מערכות יחסים לא יציבות עלולים להיות מאוימים מהדומיננטיות האדומה ואפילו להירתע.  

הצבע האדום מסמן גם תוקפנות ומלחמה אבל בהגיעו בצורת פרח, ברור שההרגשה שהוא מביא איתו היא אהבה עמוקה ולא כעס או תוקפנות. זר פרחים אדום יהיה מושלם לחגיגות נישואין מאוחרות כאשרר הרומנטיקה צריכה חיזוק ועידוד.

בחנות הפרחים שלנו בקריית שמונה תוכלו למצוא זרי פרחים במגוון צבעים ומגוון סוגים, רק צריך לבחור ואנו נתאים עבורכם.

ורוד

ורוד נעשה מתוך שילוב של אדום ולבן. הצבע הלבן מעדן את הדומיננטיות של האדום ולכן הופך את זרי הפרחים הוורודים, לנגישים ונעימים יותר למגוון רחב יותר של מערכות יחסים. זר פרחים ורוד יכול להינתן גם בין בני משפחה ובין חברויות קרובות ולא להיחשב למאיים אלא להפך, להעביר אהבה חברית. זרי הפרחים הוורודים מעבירים רגשות של שלווה ונחת יחד עם חיבה ואהבה ולכן מתאימים במיוחד לזרים בין חברים ומשפחה ובמיוחד בין זוגות צעירים.

זרי פרחים ורודים יועילו גם במקרים של מחלה או לידה. הצבע הוורוד בעדינותו, מעודד הרגשה של ריפוי ומביא הרגשה של ערך אל תוך חיי המקבל. בגלל צבעו העדין, הימצאותו בחדר, מביא אווירה רגועה אל יושבי הבית ונותן מקום לריפוי ונחת.

כתום

זר פרחים כתום, כמו האדום, תמיד ישאיר חותם. זר פרחים כתום, דומיננטי ובולט, מביא איתו הרגשת תעוזה והנאה. הפרחים הכתומים, אינטואיטיבית מביאים לנו אווירה איכרית או כפרית ולכן מתאימים במיוחד לאלו החיים בטבע או שנהנים מטיולים בטבע. 

זרי פרחים כתומים מושלמים לחברים ולמערכות יחסים חבריות, הצבע לא מחייב כמו אדום אבל כן מראה על אהבה חברית כזו שמעודדת טיולים, ספונטניות והופעות חיות. פרחים כתומים מעבירים תחושה של אסרטיביות מסוימת וגורמים לנו לרצות "לטרוף את העולם".

זרי פרחים כתומים יהיו מושלמים גם לחגים כמו פורים, פסח וחנוכה גם בגלל צבעם החם והאופי החיובי שהכתום מביא עימו וגם בגלל הכפריות והאותנטיות שפרחים כתומים מביאים לנו, זו הסיבה שניתן לראות פרחים וצמחים כתומים במשתלות ודוכני פרחים בצידי הדרך.

צהוב

זר פרחים צהוב יפתיע כל מקבל. זרי פרחים צהובים מביאים מהצבעוניות המומלצת עלינו להפתעות מכיוון שהצבע הצהוב בהיר כל כך ומלא בחיים. זר פרחים צהוב מזכיר את בהירותה של השמש ומעלה חיוך על פנינו. יש לציין שצהוב הוא צבע במחלוקת וישנם אנשים שמתקשים עם הצבע ונמנעים ממנו ולכן חשוב להכיר את הבן אדם שבשבילו אתם מכוונים את הזר. עם זאת, פרחים צהובים תמיד יתקבלו בברכה אצל רוב האנשים, גם אלו שפחות מתחברים לצבע עצמו כי הפרחים הצהובים לרוב מסמנים חיות ואנרגיה חיובית.

זר צהוב מומלץ בעיקר לחברים או בני משפחה שזקוקים לחיוך רחב ולהפתעה נעימה.

ירוק

בכל זר פרחים אנו ממליצים לשלב מגוון אלמנטים ירוקים כדי להכניס עוד מהטבע אל תוך הזר וגם כדי לשבור או לעדן את הצבעים האחרים בזר הפרחים.

זרי פרחים ירוקים יביאו איתם חיים. ירוק הוא צבע של בריאות ושל חיים ולכן מעביר הרגשה נינוחה ושלווה בקרב מקבליו. בזר פרחים, הצבע הירוק מסמל גם צניעות. הפרחים צומחים בצבעוניותם מתוך הגבעול הירוק, ולכן כל המקבל זר עם רוב ירוק, ייהנה מיד מהצניעות המלכותית שהזר מביא עימו.

זר פרחים עם רוב ירוק יתאים ברגעים של ספונטניות נעימה, להפתעה חברית או סתם ככה לקשט את הבית בירוק. הנעימות וההרגשה הבריאה שהצבע הירוק מכניס עימו, ישמחו כל אדם עם קבלת הזר ויקשטו כל בית בבריאות ושלווה.

כחול

הכחול מביא איתו שלוות רוח. צבע השמים והים וכן צבע המים שנותנים לכולנו חיים, גורמים לכך שזר פרחים כחול יביא שלום ושלוה כמו גם אמונה עצמית. זר פרחים כחול יהיה מרגיע ועם זאת מרשים. אנו מדמיינים פרחים בטבע, בצבעים חמים כמו אדום כתום או צהוב וכשאנחנו נתקלים בזר פרחים כחול, ההפתעה וההתרשמות הם גדולים.

זר פרחים כחול מתאים (באופן מפתיע) לרגעים של התנצלות, של השבת השלום לבית. הכחול מביא גם נחת וגם פליאה ולכן מתאים במיוחד גם ליישוב סכסוכים. זר פרחים כחול יכול גם להשתלב יפה עם פרחים בצבעים אחרים ואנו ממליצים להכניס לכל בית זר פרחים עם קצת כחול בתוכו.

אם תבקשו פרחים כחולים מהגנן שלכם, הוא יגיד שהצבע אינו טוב לגינה והוא צודק. צצמחים ופרחים כחולים מתאימים יותר לחלק הפנימי, בתוך הבית. 

לבן

צבע לבן מזכיר לנו טוהר. גם בבתי חולים וגם בחתונות אנו נעזרים בצבע הלבן כדי להראות על טהרה, על תום ועל התחלה חדשה. הלבן מביא איתו נחת ותקווה וזר פרחים לבן יהיה נעים לכל עין. זרי פרחים לבנים מקובל להביא בלוויות ובשבעה בגלל הניטרליות שלהם, הם לא מעבירים דוקא רגשות של שמחה אלא יותר רגשות של שלווה ושל טהרה, של הלך רוח רגוע.

זרים לבנים מתאימים במיוחד לשמחות ולאבלות באופן מפתיע, שני אל ומתחברים במיוחד סביב הצבע הלבן מתוך המקום הטהור והכנות שהם מביאים. 

עכשיו אחרי שאתם מכירים את השפעותיו של כל צבע בתוך זר פרחים, אתם יכולים ליצור לכם זר פרחים מדויק למטרותיכם.

זכרו, אם אתם מתכוונים לשתול פרחים באדמה או לשים אותם באגרטל, חשוב לבדוק שאין על הפרחים זוחלים ומזיקים אחרים אשר על מנת לגרשם נדרשת הדברה מקצועית.

אנחנו ממליצים על שילוב של כמה צבעים יחד כדי שתוכלו ליצור לכל אחד ואחת את הזר הייחודי להם ולמצב. תנסו להתחשב גם בעובדה שלכל אחד ואחת יש את הצבעים האהובים יותר והאהובים פחות. להביא לחבר טוב זר פרחים ורוד כשהוא לא אוהב או לא מרגיש בנוח עם הצבע, יכול להביא פחות שמחה ממה שהייתם רוצים.

תשלבו בין הצבעים, תשחקו עם סוגי הפרחים והצבע שלהם כדי שתוכלו להרשים במיוחד את כל מי שיראה את הזר! אנו מאמינים ששילוב של כמה צבעים ופרחים יחד, יוצר את הזרים היפים ביותר ולכן אנו ממליצים לכם לקחת כמה צבעים ולהתחיל לשחק. בהצלחה!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:



מעבדת טלפונים ניידים ותיקון סלולר באזור הצפון >>>
וטרינר, רופא חיות סבלני ומומלץ באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן