כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות פרחים, מגזין פרחים

בקריית שמונה

הפרחים היפים והטריים בקריית שמונה – באחריות❗ ועכשיו במחיר מבצע ללא תחרות – התקשר להזמין את זרי הפרחים היפים בקריית שמונה❗

השפעותיו של זר פרחים על גוף האדם

קבלת זר פרחים מביאה הרבה השפעות חיוביות לגוף האנושי. התהליכים הרגשיים שמתרחשים עם קבלת הזר משפיעים פיזית על גוף האדם וגורמים לנו להרבה תופעות חיוביות שמורידות לחץ דם ומפרישות הורמונים של אושר. זר פרחים בעצם גורם לנו להרגשת האהבה שכולנו כל כך כמהים לה.

אם אי פעם קיבלתם זר פרחים, אתם בוודאי מכירים את ההרגשה הזו שעולה בגוף עם קבלתו. קבלת זר פרחים במפתיע מאדם אהוב, הרבה פעמים מפתיעה לטובה. אם לא ציפינו לזר הפרחים הזה, אז עצם ההפתעה משמחת אותנו ומעלה חיוך על הפנים. גם בזרים שאינם הפתעה, נניח וקניתם זר פרחים לעצמכם, עצם ההסתכלות על זר הפרחים מתחיל תהליכים פיזיים בגוף שמעוררים את הרגשת האהבה כל פעם מחדש.

מחפשים חנות פרחים בקריית שמונה המציעה מגוון סוגים של פרחים, זרי פרחים, סידורי זרים? היכנסו עכשיו ותתרשמו מהמבחר שלנו >>>

 

זר פרחים בתרבות

פרחים מקושרים אצלנו לאירועים משמחים. חתונות, ימי הולדת ונישואין, כמעט בכל שיר רומנטי תהיה את המילה פרח או סוג פרחים מסוים. אפילו כשאנחנו חושבים על פרחים אנחנו נעשים טיפה יותר שמחים. התרבות ההוליוודית מלאת השפע, משתמשת בפרחים להציג מעמד גבוהה, להציג רומנטיקה ולהציג אהבה בין דמויות במסך הגדול. יצירות אומנות רבות ומגוונות מהרבה תקופות שונות נעזרות בפרחים להעברת רגשות שונים וגם המסורות הנהוגות בתרבות שלנו וכמעט בכל תרבות בעולם, כמו להביא זר פרחים ביום האהבה או ביום הנישואין, כל אלה קישרו ומקשרים בין הפרחים לבין אהבה וכשאנחנו נתקלים בפרחים או מקבלים זר פרחים, אהבה מציפה את גופינו.

מה זר פרחים עושה לגוף?

זר פרחים לא רק מקשר את המחשבה שלנו לרגש האהבה, הוא גם ממלא אותנו בהרגשה המדהימה הזו. תחושה חמימה מתחילה בבית החזה ועולה לאט לאט לחמם את כל הגוף. אדמומיות מופיעה בלחיים ובבית החזה ואולי אפילו יתחיל להיות לנו טיפונת חמים יותר. חיוך עולה על השפתיים והעיניים מבריקות מברק אוהב. כל אלו הם סממנים לרגש האהבה והם עולים בגוף עם קבלת זר הפרחים ואפילו עם הסתכלות עליו.

זר פרחים בבית, מהווה תזכורת מתמשכת לאותו רגע של קבלתו או בחירתו בחנות. גם אחרי שהנחתם את זר הפרחים באגרטל בביתכם, עם כל מעבר על פני זר הפרחים המוח שלנו נזכר באותו רגע של אהבה אל מול הזר. הרגשות החיוביים מתחילים לצוץ שוב ולהשפיע באותה צורה על הגוף כל פעם מחדש. עצם קיומו של זר פרחים אצלכם בבית מעלה בכם רגשות חיוביים וככל שאתם עוברים על פניו יותר, תהיו מאושרים יותר! 

פרחים בטבע

הרגש הזה שמתעורר בנו בעקבות זרי הפרחים הוא לא ייחודי לנו. בטבע, הפרחים כמו כל יצור טבעי, מטרתו הישרדות והתרבות. הפרח מנסה למשוך אליו את החרקים המעופפים, כמו דבורים למשל, כדי שיאבקו אותו ויפיצו אותו בסביבה ובכך יתרמו להתרבותו. כדי למשוך את הדבורים הוא מפיץ ריח נעים ואותו ריח, גם כל כך נעים לנו כשאנחנו מקבלים זר פרחים.

רוצים פרחים וזרי פרחים בקרובים לביתכם? צרו איתנו קשר עכשיו נוכל לספק עבורכם את הפרחים שיגשימו את חלומתיכם >>>

אנחנו כבני אדם, בנויים בצורה כזו שגם אנחנו נשרוד ונתרבה ולכן, למרות שאנו לאו דווקא מועילים להישרדות הפרח, אנחנו נמשכים אל ריח הפרח. אנחנו נהנים ממנו ואנחנו נמלאים באהבה עם הרחת הפרחים. כמו השפעתו של ריח הפרחים הנעים, ריח לא נעים יוצר את הפעולה ההפוכה – הימנעות. כאשר נתקלים בצמח רעיל או פרי מקולקל אנחנו נדחים מהריח. הריחות שפרי מקולקל מפיץ, גורם לנו להיגעל כדי שלא נאכל את הפרי ונמות ממנו חלילה. עם פרחים אפשר לראות בדיוק ההפך. 

זרי פרחים ואנחנו

אי אפשר לתארך את הופעתם הראשונה של פרחים לצורכי חיזור בבני האדם אבל ידוע כי התופעה החושית הכל כך חזקה כנראה מעידה על היסטוריה ארוכת שנים שיש לנו, בני האדם, עם הפרחים שסביבנו.

פרחים כמו לבנדר, ורדים או שושנים, מפיצים ריח שכל המריח אותו שואף פנימה עמוק לריאות ומחייך. אנחנו, בני האדם, נהנים מהחוויה הרב חושית שהפרח נותן. הפרחים הבוהקים שצצים פתאום באמצע שיח ירוק, לא אופייניים לטבע. הטבע בדרך כלל מסווה את הפרטים שבתוכו ועם בליטתם של הפרחים אנחנו עומדים נבוכים אל מול הצבעוניות המרשימה והמפתיעה שצצה לה בטבע. ורוד פוקסיה, צהוב בוהק וכחול בהיר מופיעים כמו כוכבים בשמי הלילה, מפוזרים ברחבי הטבע הפראי, או פרוסים כמו מרבד צבעוני ומרשים בטבע המבוית בשדות הפרחים בארץ. שתי התופעות מעלות בנו את אותה הרגשת פליאה והתרשמות.

כנראה שישנה התאמה בין ההפתעה והמבוכה אל מול הצבעוניות המפתיעה של הפרחים הטבע, וההרגשה שעולה בנו עם ההתאהבות במושא אהבתנו, אבל כרגע זו רק השערה.

זרי הפרחים והתהליכים בגוף האדם

הצבע הבולט של אותם פרחים, יחד עם הריח המשכר שהם מפיצים וההרגשה הנעימה (לרוב) של עלי הכותרת, מביאים שילוב של שלושת החושים הללו בצורה האופטימלית. הרגש שהם מעלים בנו מביא לביטוי גם תחושה ולא רק חושים. ההבדל בין תחושה לחישה הוא פשוט. תחושה היא פנימית, רגשות כמו עצב, אהבה, כעס או פחד מביאים איתם תחושות פיזיות בגוף כמו חרדה, לחץ או התרגשות ועוררות. חישה היא חיצונית והיא נעשית דרך החושים. בעזרת מישוש, ריח או שמיעה אנו מעבירים מידע למוח שמנתח את שחשנו ומחזיר פקודות לגפיים. 

הפרחים מפתיעים במספר התהליכים שהם גורמים לנו להרגיש בגוף ובמחשבה. גם הרגשות שמתעוררים, גם ההורמונים שמופרשים בגוף בעקבותיהם, גם הנינוחות וגם ההיזכרות שקורית אל מול זר פרחים שקיבלנו כל פעם מחדש, כל אלה ביחד נותנים לזרי הפרחים תפקיד כל כך משמעותי ביומיום שלנו או בשגרה וגורמים לתופעות בריאותיות נהדרות כמו הורדת לחץ דם והפחתת הסיכוי לבעיות לב. 

זר פרחים – מתכון לאושר

הרציונל שלנו אומר "חושבים עלי" והרגש אומר "אוהבים אותי" אלו שני הדברים החשובים ביותר לרוב בני האדם הנורמטיביים. אנחנו יצור חברתי וכדי להיות מאושרים עלינו להרגיש חשובים לאהובינו ונאהבים על ידם. בעזרת שני אלה נוכל להיות מאושרים לרגעים ארוכים יותר ותכופים יותר מחיינו. האושר מגיע ברגעים ולכן רגעי האושר הרבים שזר פרחים נותן לנו, הוא כל כך מהותי וחזק.

עם הענקת או רכישת זר פרחים פשוט, אתם עושים יותר מרק העברת מחווה של חיבה. אתם מביאים נחת ואהבה לכל מקום אליו אתם מגיעים עם הזר, אתם מפעילים תהליכים חיוביים בגוף ואתם בעיקר מזכירים לאהוביכם או אפילו לעצמכם, מהו רגש האהבה וכמה כיף להרגיש אותו. חידוש זרי פרחים בבית באופן תדיר, יאפשר לכם לחיות חיים מאושרים יותר, אז למה לא בעצם?

אולי יעניין אותך גם:

 

 

וטרינר, רופא חיות סבלני ומומלץ באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן