כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות פרחים, מגזין פרחים

בקריית שמונה

הפרחים היפים והטריים בקריית שמונה – באחריות❗ ועכשיו במחיר מבצע ללא תחרות – התקשר להזמין את זרי הפרחים היפים בקריית שמונה❗

טיפים חשובים בבחירת זר פרחים

יש דברים שלדעתנו אף פעם לא ייעלמו מן העולם וזה הבאת זרי הפרחים כשי! זו המתנה היחידה שאפשר להעניק אותה למגוון אנשים במגוון סיטואציות והיא תמיד תתקבל בברכה. בין אם כמחווה רומנטית לבחירת ליבך או כשי ניחומים לחבר הנמצא בבית החולים, פרחים הם פשוט אהובים. 

הצוות המקצועי שלנו בחנות פרחים בקרית שמונה הכין לכבודכם מדריך קצר כדי להתאים עבורכם את זר הפרחים בהתאמה מקסימלית עבור נמעני הזר ומטרתו. 

עבור מי מיועד הזר?

בראש ובראשונה נבין ביחד עבור מי מיועד הזר. במהות, זר פרחים שמיועד לבת זוג יראה אחרת מזר המיועד עבור משפחה רחוקה כמתנת חג. זרים רומנטיים יכילו בתוכם לרוב ורדים, גיבסניות, חרציות בצבעים חמים של אדום, לבן, סגול, ורוד בהיר. לעומת זאת, זר פרחים שמטרתו הוא שי לחג נשזור שיהיה עם צבעים צבעוניים, חגיגיים ושמחים ונרצה לשים פרחי קרני שמש, סיגליות, מגנוליה ולוטוס. 

מה יהיה גובה הזר?

יש לנו גבהים שונים לזרים, תוכלו לבחור זרים נמוכים בגובה של 25 ס"מ ומנגד תוכלו למצוא זרים בגובה מטר. זר נמוך לרוב נרצה להביא עבור שי למשרד או כמחווה עבור מורה בבית הספר. וזרים גבוהים יותר בעלי נוכחות נרצה להתאים עבור מתנה אישית וגרנדיוזית נרצה להעניק לאנשים קרובים יותר כמו בני זוג, הורים או אפילו כמתנות עבור בית חדש. 

סידור פרחים או עציץ?

סידור פרחים זה אומנות וכיום ניתן לעצב פרחים כמעט בכל צורה ועבור כל מטרה, כפי שגנן מעצב גינה והתוצאה הסופית יכולה להיות אומנות מדהימה, כך גם סידורי פרחים לאירועים, עסקים או סתם לבית. כולנו מכירים את הזרים העגולים שמניחים בטקסי זיכרון או את השלטים מפרחים להצעות הנישואים. חשוב לדעת שסידור פרחים כולל בתוכו כתרי פרחים לימי הולדת ואפילו זרי פרחים מעוצבים. אז לדעתנו, הבחירה בין סידור הפרחים לבין זר טמונה בקרבה שלכם לאדם שמקבל את המתנה וכמה תרצו להשקיע. ההבדלים במחירים הם מהותיים, אפשר להתייעץ איתנו בטלפון חנות פרחים בקריית שמונה.

מחפשים חנות פרחים בקריית שמונה והסביבה? התקשרו עכשיו או צרו איתנו קשר לפרטים נוספים >>>

האם אפשר להיות מקוריים במתנה בנאלית?

זה לא סוד שלפעמים הבאת זר פרחים יכולה להיות מחווה יחסית רגילה או אפילו "יציאה מידי חובה", כי זה נגיש, קליל וזול. אך אנחנו בחנות פרחים קריית שמונה מאמינים שניתן וכדאי להפוך את המתנה למיוחדת וייחודית. למשל, כאשר אתם מגיעים לביקור אצל אדם חולה, תוכלו להעניק לו פרחי לבנדר הידועים בסגולותיהם המרפאות. או כשאתם מגיעים לברית או למסיבה לגילוי מין העובר תוכלו להעניק זר פרחים גדול המחולק בצבעי ורוד או כחול. אם אתם מביאים פרחים כמתנה לחג תוכלו להתאים את הצורה וצבע הפרחים לסממן חג מובהק בעזרת סידור פרחים אצלנו בחנות.

האם ניתן להזמין את הזר מראש?

טיימינג זה עניין חשוב. אם אתם מעוניינים בסידור מושקע ומורכב כדאי לשוחח איתנו מבעוד מועד כדי לוודא שהמתנה המושלמת שלכם תהיה מוכנה בזמן המתאים. חשוב שתדעו שהיום ניתן להתקשר ולהזמין את הפרחים כמשלוח עד לנמען המתנה! אם תרצו לשלוח פרחים כמתנה נוכל לעזור כי יש משלוחי פרחים בקריית שמונה.

אנחנו מאמינים שמתנות הפרחים הן מהמיוחדות והטהורות שיש בעולם. אחרי הכל, כולנו חלק מן הטבע ולחבר אליכם אנשים בעזרת מתנה טבעית ומרגשת כזו זה בהחלטה מיוחד. אצלנו בחנות ניתן ליצור סידורי פרחים לשלל האירועים: הצעות נישואים, ימי הולדת, מסיבות חברה, כתרי פרחים, זרי פרחים מעוצבים וזרי קונספט. אז למה אתם מחכים? הגיע הזמן להביא מתנה מיוחדת! צרו קשר עם חנות פרחים קריית שמונה ושנפגש רק בשמחות.

אולי יעניין אותך גם:

חשמלאי רכב בקריית שמונה >>>

מנעולן מקצוען ואדיב באזור קריית שמונה >>>

מעבדת טלפונים ניידים ותיקון סלולר באזור הצפון >>>

וטרינר, רופא חיות סבלני ומומלץ באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן