כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות פרחים, מגזין פרחים

בקריית שמונה

הפרחים היפים והטריים בקריית שמונה – באחריות❗ ועכשיו במחיר מבצע ללא תחרות – התקשר להזמין את זרי הפרחים היפים בקריית שמונה❗

טיפים לשמירה על אגרטל הפרחים שלכם

אז קיבלת זר פרחים יפה…

באמת זר פרחים יפה וכולנו יודעים שמרגע שהפרחים בזר נקטפו, הספירה לאחור החלה והם עתידים לקמול לצערנו הרב.

האם יש מה לעשות ?

כן ולא, זאת אומרת, כמובן שהם עתידים למות תוך מספר ימים, כמו כל דבר חי, הוא חי לזמן קצוב, וזה נכון

חנות פרחים בקריית שמונה תוכל ליצור עבורכם את סידור הפרחים לפי הצרכים והבקשות שלכם. גם לגבי זר הפרחים שקיבלנו זה עתה. אבל, וזה חשוב מאוד, ניתן להאריך את חיי הפרחים בצורה משמעותית כך שהוא יחזיק לכם לכמה שיותר זמן וימשיך להיות צבעוני ובריא במשך ימים רבים.

מחפשים חנות פרחים בקריית שמונה? לחצו כאן, השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם >>>

איך נעשה זאת?

טיפים לשמירה על פרחים בזר פרחים או אגרטל הפרחים שלכם

1. ראשית, וזו טעות נפוצה מאד, הרחיקו משמש, השמש תייבש את הפרחים שלכם – יותר מדי שמש, לא טובה לפרחים. ומצד שני, האור חשוב מאוד לפרחים שלכם. אז אור כן, אבל שמש לא. מה שזר הפרחים שלכם באגרטל מבקש מכם זה אור שמש רך ולא ישיר. תודה רבה.

2. מים. מים לפרחים. כן כולם יודעים למלא את האגרטל במים בשביל הפרחים, אבל האם החלפתם את המים באגרטל הפרחים היום? לא ? אז קדימה. החלפת המים באופן יומיומי באגרטל הפרחים עוזר לשמור על אורך חייהם.

3. כמעט שכחנו, וזו בעצם ההתחלה, סביר מאד להניח שהפרחים שקבלתם נמצאים עטופים בנייר או נייר צלופן. אולי הפרחים שקיבלתם בכלל בניילון? חשוב מאד ראשית להסיר את הניילון או הצלופן מזר הפרחים שלכם. למה? כי הפרחים צריכים אוויר. כמה אוויר צריכים הפרחים? כמונו בני האדם, הם צריכים הרבה הרבה אוויר. תנו לפרחים שלכם לנשום מכל הכיוונים ותורידו את הניילון או הצלופן מהזר.

4. קיים ויכוח ארוך מהו הכלי הטוב ביותר לשים בו זר פרחים או לעשות ממנו אגרטל פרחים. בדרך השלילה, כלי מברזל או חומר דומה, יהיה פחות טוב. כלי פלסטיק אטום גם פחות טוב, מה יותר טוב? כלי שקוף ופתוח כנראה יהיה הטוב ביותר לעשות ממנו אגרטל לזר פרחים שלכם. מבין כל האפשרויות של כלים שקופים לשים בהם פרחים, זכוכית תהיה הבחירה הטובה ביותר עבור זר הפרחים שלכם.

5. ואם בכלים לאגרטל פרחים אנחנו עוסקים, אז לא פחות חשוב, שהכלי שלנו לפרחים יהיה נקי, ממש נקי, כל זיהום הכי קטן יתפתח באגרטל פרחים שלנו ויהרוס לנו את הפרחים. הזיהום יגרום להם להירקב במהירות וזה ממש לא מה שאנחנו רוצים עבור הפרחים שלנו. לכן הקפידו לנקות היטב במים וסבון את אגרטל הפרחים שלכם או כל כלי אחר שבחרתם לשים בו את זר הפרחים לפני שאתם מכניסים אליו את הזר, למען יאריכו ימים.

6. לכאורה מיותר להגיד, אבל בכל זאת נאמר זאת, פרחים באופן כללי הם עדינים ורגישים מאד, קל וחומר כאשר הפרחים נקטפים, הם נעשים עדינים ורגישים עוד הרבה יותר. כל דבר קטן משפיע עליהם, לכן חשובה גם טמפרטורות המים באגרטל או בכלי שזר הפרחים יהיו בהם. באופן כללי אפשר לומר, טמפרטורת המים תהיה כמו הטמפרטורה שבה נמצאים הפרחים כאשר מכניסים אותם למים, על מנת לא ליצור מעבר טמפרטורה חד מדי עבור הפרחים בזר שלנו, מה שיביא להרס שלהם. אם לדוגמא החדר שלנו ב- 30 מעלות צלזיוס, לא כדאי להכניס את הפרחים למים קרים שנמצאים ב- 12 מעלות צלזיוס, הפער בין הטמפרטורות גדול מידי ויכניס את הפרחים לשוק שיוביל לנבילת הפרחים במהירות.

 

7. באופן כללי, עלים מוסיפים יופי חן ומראה פראי לפרחים שלנו, אך העלים עלולים לסכן את הפרחים שלנו בזר, וזאת עקב היות העלים בזר או סביב הפרח מצע פורה לזיהומים, חיידקים ומזיקים. לכן כדאי לשקול להסיר את העלים לפני שנכניס את זר הפרחים שלנו לאגרטל. ולכל הפחות, שהעלים בזר הפרחים שלנו לא יהיה במים.

8. הזנת הפרחים. כן, נשמע קצת לא הגיוני, שאפשר וצריך להזין פרחים שכבר לא חיים, אבל יש שטוענים בתקיפות שצריך להזין את הפרחים, ולצורך כך אפשר לקנות כל מיני תכשירים להזנת הפרחים בזר או באגרטל. בכל אופן, כנראה שלא יזיק להוסיף כמה טיפות מתכשירים אלו, אחרים טוענים שאפילו כפית או שתיים של סוכר יאריך במעט של חיי הפרח. שוב, להזיק כנראה שלא יזיק.

9. ובהמשך לנושא היחס של הפרחים שלכם לאור שמש בוהק וטמפרטורת המים, כמה מילים על חום באופן כללי בהקשר לפרחים שלכם וגם קור. בעקרון, הפרחים שלכם מבקשים מכם את טמפרטורת הגידול שלהם, הכי טוב לזר הפרחים או אגרטל הפרחים שלכם בטמפרטורה שבה הם גדלו, ובאופן כללי פרחים כמעט ולא גדלים בטמפרטורות קרות מאד, או חמות מאד. אצלנו בארץ באופן כללי הטמפרטורת יחסית נעימות, לכן הקפידו על טמפרטורה נעימה, לא חמה מידי ולא קרה מידי עבור הפרחים שלכם, כמו הטמפרטורה שבה הפרחים בזר שלכם גדלו בה.

10. ואחרון חביב. עם כל הצער שבדבר, הפרחים באגרטל עתידים לנבול, אבל, וזה אבל חשוב, לא כל הזר פרחים ינבול באותו הזמן. חלק מהפרחים בזר הפרחים ינבול קודם, וחלק אחר ינבול מאוחר יותר, אם תרחיקו את הפרחים שנבלו מהזר שלכם, כך תרחיקו את הפרחים שנראים פחות טוב מתוך הזר ותאריכו את חייהם של הפרחים שעוד לא נבלו.

רוצים לעשות ניסוי קטן ומעניין ?

קנו זר פרחים, חלקו אותו לשני חלקים. בחצי הזר הראשון נהגו בדיוק לפי ההוראות שלנו כאן במאמר נפלא זה על טיפים לשמירת חיי הפרחים באגרטל, ובחצי הזר השני אל תעשו דבר. ראו כמה זמן החזיק חציו של זר הפרחים שלא טיפלתם בו לפי דף הטיפים שלנו לשמירה על זר הפרחים שלכם, וכמה זמן החזיק הזר שטיפלתם בו בהקפדה רבה לפי הטיפים שלנו במאמר זה לשמירה על חיי זר הפרחים.

נו אז מה יצא?

עדכנו אותנו בתוצאות הניסוי וגם שתפו אותנו באופן כללי לגבי זרי הפרחים שלכם!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:



וטרינר, רופא חיות סבלני ומומלץ באזור קריית שמונה >>>

דילוג לתוכן