כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין ריהוט משרדי, ריהוט משרדי

בקריית שמונה

איך בוחרים כיסא למחשב

כיסא המחשב שלכם בעבודה הוא הריהוט המשרדי החשוב ביותר. אתם יושבים עליו, כמעט באופן רציף, למשך שמונה שעות לפחות ולכן גם מושפעים מאוד מצורתו, מהנוחות שהוא מציע ומהתמיכה שהוא נותן למבנה גופכם. הכיסא המשרדי שלכם צריך להיות נוח ויחד עם זאת גם תומך ויציב. 

כשאתם בוחרים ריהוט משרדי, ובמיוחד את כיסאות המחשב של העובדים שלכם, הבחירה היא לא פשוטה. כיסא שאינו מתאים לעבודתו של היושב עליו או שאינו איכותי דיו, עלול לגרום לירידה בתפוקתם ובאיכות העבודה של העובדים שלכם. כיסא משרדי הוא ממש לא רק עניין של נוחות, כדי לבחור כיסא למחשב יש מספר דברים שכדאי להתחשב בהם כדי להיות מרוצים לחלוטין מהבחירה וכאן תוכלו למצוא את כל התשובות.

מתחשבים בתנאי המשרד

אז כדי לבחור את כסאות המחשב המתאימים ביותר עבור העובדים שלכם ועבור עצמכם, חשוב להתחשב בתנאי המשרד. מה זאת אומרת? על איזו רצפה הכיסא הזה "הולך" להתגלגל? האם הרצפה היא שיש או פרקט? הגלגלים שמתגלגלים על הרצפה יכולים לפגוע בה ובנוחות של כל המשרד בסופו של דבר ולכן אם מדובר ברצפה שעשויה פרקטים, יש להתחשב בכך בבחירת הכיסא ולבחור כסאות עם גלגלים עבים יותר שמפזרים את המשקל של הכיסא באופן מרווח יותר.

גם ניקיון המשרד הוא משמעותי מאותה בחינה בדיוק. כמה פעמים בשבוע מגיעה חברת הניקיון לנקות את משרדכם? אם הם באים לעתים קרובות, נפלא, אם אתם מזמינים חברת ניקיון אחת לכמה שבועות, לכלוך מצטבר עלול לפגוע בגלגלי הכיסא ולכן כדאי לכם לבחור כיסא שאולי יעלה טיפה יותר כסף אבל יחזיק לכם להרבה יותר זמן.

כיסא משרדי חייב להיות פרקטי

אל תקנו כיסא משרדי "על עיוור". לכל תפקיד במשרד שלכם יש דרך עבודה. אם אתם צריכים כיסאות שיתאימו לעבודה מול מחשב, בחרו כיסאות מסוג אחד, נוחים יותר, עם תמיכה לגב ולצוואר. אם אתם בוחרים כיסאות לעבודה שכוללת הרבה תנועה או כיסא בשביל טכנאי מחשבים או של טכנאים שונים אחרים, בחרו כיסא מתכוונן שיאפשר לעובדים שלכם לשנות את גובה הכיסא ושיוכלו להישען איתו אחורנית מדי פעם.

אתם לא צריכים להגזים יותר מדי לגבי הכיסא המשרדי שלכם. כיסאות משרדיים, היום, כמעט כולם מציעים איתם איכות מרשימה. המודעות הבריאותית של כל החברה הישראלית היום, כמעט ודורשת מיצרני הכיסאות המשרדיים לייצר אותם כמה שיותר אורתופדיים וכמה שיותר תומכים. 

ריהוט משרדי בקריית שמונה – התקשרו עכשיו להזמין ריהוט משרדי מודרני אלגנטי ומעוצב בקריית שמונה או צרו קשר

ריהוט משרדי משלים את המשרדים שלכם

ריהוט משרדי בקריית שמונה איכותי ומשתלם, צריך להשתלב בעיצור של המשרדים שלכם כך שגם הכיסאות המשרדיים שתבחרו, לא יהיו בולטים יתר על המידה ויתאימו במדויק למקום אליו הם צריכים להגיע. אם מדובר במשרד קטן, כדי להביא כיסא משרדי קטן ואיכותי שישתלב בעיצוב המשרד ולא יפגע בו. אם אתם מביאים כיסא בצבע שחור (כמו רוב הכיסאות המשרדיים בשוק) חשוב לפחות להכניס קצת צבע למשרד עם טפטים בצבעים רגועים שמעודדים עבודה.

התייעצו עם מעצבת פנים שתמליץ לכם לגבי שילוב של ריהוט משרדי מעוצב בחללי העבודה. שולחנות משרדיים שמתאימים לפונקציה שהם צריכים למלא יתאימו הרבה יותר טוב לכיסא משרדי איכותי שנבחר בקפידה ומתוך התחשבות לפלטת הצבעים הנעימה של המשרד שלכם. שימו לב שלכל דבר יש השפעה על האדם. צבעים, סגנון עיצובי, נוחות ואיכות, כל אלו יכולים לגרום לעובדים שלכם לעבוד יותר טוב בעזרת צבעים נעימים, תחושת מרחב ואוויר פתוח וכמובן, ריהוט משרדי איכותי שמאפשר לכולם בחברה שלכם לעבוד שעות ארוכות ולהישאר פרודוקטיביים, מטכנאי המחשבים ועד המנכ"ל.

דילוג לתוכן