כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין ריהוט משרדי, ריהוט משרדי

בקריית שמונה

מעסיקים בצפון? כך תבחרו ריהוט משרדי בקריית שמונה

למה להשקיע בריהוט משרדי בקרית שמונה?

אנחנו מבינים שאתם מפתחים את העסק שלכם, וגם מבינים שהכול חוזר לשאלת התקציב. לכן, חשוב להתייחס לשאלה העקרונית של עיצוב המשרדים- למה בכלל זה חשוב? סביר שיש לכם לכל הפחות תחושה שזה חשוב, אבל כדי לסבר את האוזן שלכם (ואולי של המשקיעים), נזכיר את הסיבות בשמן שווה להשקיע בנראות ובתפקוד המשרד.

אפשר למנות שלוש סיבות עיקריות להשקעה בעיצוב ובריהוט משרדי מודרני בקרית שמונה. הראשונה היא פרודוקטיביות העובדים. עיצוב מזמין ופרקטי תורם לבריאות הפיזית והנפשית של העובדים. תאורה טובה חוסכת במיגרנות הפלורסנט, כיסא מנהלים איכותי חוסך בכאבי גב, שירותים סניטריים חוסכים במחלות זיהומיות. גם אם במבט ציני נאמר שבריאות העובדים בפני עצמה לא חשובה לכם כל כך- שימור העובדים במצב טוב חוסכת לכם עלויות של ימי חופש ומחלה, החלפת עובדים וכו'. 

כשהמשרד נח ונעים העובדים יוכלו להשקיע את האנרגיה שלהם בעבודה עצמה עם מינימום הפרעות. אם יש שידות או ארונות מסודרים ונוחים- פחות זמן ילך על לחפש מסמך כזה או אחר, אם הפינה האישית שלהם נינוחה, העובדים פחות יחפשו לברוח החוצה להפסקות. 

בחלל שמשדר אנרגיה טובה, העובדים שלכם יהיו יצירתיים ופוריים יותר, ובשורה התחתונה- ייהנו לעבוד במקום להתעסק בזה שלא נח להם. קחו בחשבון- עובד טוב יהיה מבוקש גם במשרדים מפנקים יותר- הישארו רלוונטיים לעובדים שלכם.

תשתיות נכונות לריהוט משרדי בקרית שמונה

הבסיס של משרד מוצלח הוא (האנשים, הרעיון העסקי ו-) התשתיות. אם לבחור בין משרדים ישנים וריהוט יקר לבין משרדים משופצים עם ריהוט משרדי זול בקריית שמונה– תמיד לכו על האופציה השנייה. משרד חדש יראה טוב עוד לפני שתגעו בו, ותוכלו לשדרג אותו ככל שהעסק יתפתח.

נתחיל מלמטה ונתקדם. צנרת טובה זה הכרחי- אין מעיק יותר מברז עם זרם מים חלש ואסלה שלא מתרוקנת כהלכה. אם אתם עדיין עם צנרת מגולוונת, צרו קשר בהקדם עם אינסטלטור מקצועי שיחליף את הצנרת שלכם. מעל צנרת תקינה וחזקה, דאגו לריצוף נעים, ובינינו- הכי טוב פרקט. יש אפשרויות זולות ונגישות בין סוגי הפרקטים השונים וכל חלל שבבסיסו פרקט מרגיש ישר נעים, ביתי ויוקרתי יותר.

בהמשך לאותו קו מחשבה, דאגו שהקירות מסוידים וצבועים בצבע טרי. הבחירה היעילה ביותר תהיה צבע לבן בסיסי שאפשר לחדש בקלות ובזול, את הצבעים ואווירה השאירו לשלב מאוחר יותר. אם בכל זאת חשוב לכם צבע ייחודי לקירות- התייעצו עם צבעי מקצועי לגבי הגוון הכי מתאים לאווירה המשרדית שתרצו להשרות. באותה נשימה, חשוב שהחלונות והדלתות יהיו במצב טוב. לחדש אותם כמובן זה סיפור, אבל אם יש מצב לשיפוץ רציני יותר- דעו כי משרדים מודרניים ויוקרתיים מעוצבים עם מסגרות כהות לחלונות ולדלתות, וכמה שיותר חלונות יותר טוב. 

ריהוט משרדי מודרני בקריית שמונה

ריהוט משרדי בקריית שמונה – התקשרו עכשיו להזמין ריהוט משרדי מודרני אלגנטי ומעוצב בקריית שמונה או צרו קשר

אנחנו יודעים שכרגע בראש שלכם רצים אלף ואחד דברים שצריך לסגור, אבל אל תזלזלו בבחירת הרהיטים המשרדיים – גם אם זה נראה לכם טריוויאלי. בחירת רהיטים נכונה יכולה לשפר את נראות החלל עוד לפני שנגעתם בכלל בנושא העיצוב, וגם להקפיץ את יעילות תפקוד המשרד. 

פינת העבודה של העובד שלכם צריכה להיות איכותית ומינימליסטית. כשאתם רוכשים שולחן בדקו קודם- מה השולחן הזה עתיד לשרת? האם יש כמויות גדולות של מסמכים שצריך עבורם מקום? מספר גדול של מסכים? אם התשובה היא לא ולא- לכו על שולחן בינוני ומטה, עם משטח עץ יפה. שולחן גדול מדי סתם יתפוס חלל, יזמין הצטברות של בלגן ויגרום לתחושה מסורבלת. שולחן זה רהיט שבסה"כ צריך להיות משטח- כך שזה מקום טוב לצמצם בו בהוצאות. 

כיסא לעומת זאת, זה בדיוק המקום להשקיע בו. העובד שלכם צפוי לשבת שמונה שעות ביום בממוצע ואתם רוצים שיהיה לו נח ונעים, וגם לצמצם לו במידת האפשר בכאבי הגב. אפשרות שכדאי לשקול אותה בהקשר זה היא שולחנות עמידה- טרנד מעולם העסקים היפני שעוזר לשמור על בריאות העובדים שלכם, שהרי תרבות הישיבה הממושכת מול המסכים היא מזיקה בעליל. כמובן- זה צעד שנוי במחלוקת ותלוי מאוד באופי החברה שלכם, אבל- רעיון.

ריהוט משרדי בקרית שמונה שמתאים לכם באמת

לפני שאתם ניגשים לרכוש ריהוט משלים כמו שידת מגרות, ספריות וכונניות, חישבו מה באמת צורכי העובד שלכם, אל תלכו על אוטומט. האם העובד צריך באמת שידת מגירות אישית? או שמא מדף תלוי יספיק לטובת אחסון מסמכים וציוד משרדי? כל רהיט משרדי שתוסיפו לחלל, במיוחד אלו שיעמדו על הרצפה, הוא פוטנציאל לעומס, לכלוך ובלגן. 

מאידך, אם יש לכם צורך לאחסן כמויות גדולות של מסמכים או ציוד- כנראה ששידת מגירות אישית לא תספיק ממילא, ועדיף לכם ללכת על ספרייה משותפת גדולה- בה תוכלו לארגן את התוכן לפי נושאים, או להקצות לכל עובד תא משלו. ספריה גדולה בקיר משותף תעזור גם לשמור על הסדר: העובד ירגיש פחות בנח להשאיר בלגן בספרייה המשותפת מאשר במגירה הפרטית שלו. 

כנ"ל באשר לציוד משרדי משותף דוגמת מדפסת, סורק, וכיו"ב. השאירו את האזורים האישיים מינימליסטיים, וצרו מרחב משותף אחד, מרוכז. בהתאם למרחב שיש לכם במשרדים תוכלו לבחור עד כמה לשלב בין אזורי פנאי (מטבחון, פינת ישיבה) לבין אזורי עבודה (ספרייה, מדפסת). 

אל תמעיטו בערכם של האזורים המשותפים, יש להם ערך רב גם ברמת המקצועית. שיח פתוח ותקשורת זורמת בין העובדים משפר באופן ניכר את ייעול התהליכים בחברה, ומהווה קרקע לרעיונות חדשים ולפיתוח. אזור משותף שכולל מנוחה ועבודה יחד יכול אמנם להרגיש קצת עמוס, אבל מצד שני- הוא מקפיץ את הפוטנציאל לשיחות מסדרון- שהן מאוד בריאות לעסק שלכם.

דילוג לתוכן