כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין ריהוט משרדי, ריהוט משרדי

בקריית שמונה

עיצוב המשרד עם ריהוט משרדי בקרית שמונה

אנחנו מבלים שליש מהיום שלנו במשרד בו אנחנו עובדים ולכן לאווירה ולעיצוב המשרד יש השפעה כל כך גדולה על העובדים שלנו ועלינו. משרד שמעוצב בצורה נעימה ומפרה, גורם לכל העובדים לעבוד יותר טוב, להרגיש יותר טוב ולעבוד באיכות ובריכוז גבוה למשך זמן רב יותר. לכולנו יש ירידה בפרודוקטיביות עם התקדמות יום העבודה אך העיצוב הנכון והשימוש בריהוט משרדי איכותי במשרדים שלכם יכולים לעודד את העובדים ולגרום לירידה הזו בתפוקה להיות מתונה יותר.

ריהוט משרדי ועיצוב פרקטי

העיצוב במשרדים שלכם חייב להיות מדויק ופרקטי. לכל חלל יש שימוש מסוים והוא צריך לעודד צורת עבודה מסוימת. אזור העבודה של מתכנתים למשל, צריך להיות בעל תאורה שתתאים למאמץ בעיניים בזמן התמקדות ארוך במחשב. לעומת זאת, מחלקת קריאייטיב צריכה עיצוב שנותן השראה למחשבה יצירתית. אם יש צוותים של עובדים שעובדים יחד, יש לייצר עבורם חלל עבודה שמצד אחד מאפשר לכל אחד בצוות להרגיש בנוח ומצד שני, חלל שיעודד תקשורת מרובת משתתפים בצורה הטובה ביותר. 

המטרה שלכם היא לעודד את העובדים שלכם לעבוד בצורה הטובה ביותר ואת זה ניתן לעשות בעזרת סביבת עבודה נוחה ונעימה שמעודדת בצורה הטבעית ביותר את העבדים שלכם לעבודה אותה הם צריכים לעשות. יש בנו, בני האדם, כל מני נטיות פסיכולוגיות שמושפעות ממה שמסביבנו ומאווירת העבודה. ריהוט משרדי שמתחשב בנטיות הטבעיות שלנו, מאפשר לעובדים שלכם לעבוד בסביבה ייעודית.

צבעים לעידוד העבודה

תשאלו כל מעצבת פנים על ההשפעה הרבה של הצבעים על האדם. צבעים נעימים, רגועים, מאפשרים ריכוז ברמה גבוהה. לכן את רוב חלל העבודה שלכם כדאי לעצב עם פלטת צבעי פסטל רגועים יחד עם נגיעות של צבעים חזקים יותר שיאפשרו גם לעין לנדוד כל כמה זמן כשהעובדים שלכם זקוקים להפסקה. 

סביבות עבודה דינמיות יותר וחללי העבודה של העובדים בתפקידים היצירתיים, צריכים להיות בעלי נגיעות צבע מיוחדות יותר עם טפטים או עם צביעה איכותית. תנו למעצבת פנים להתפרע עם ריהוט משרדי מיוחד יותר, צבעוני יותר ובולט יותר אך עדיין לא כזה שיסיח את הדעת יתר על המידה ולא יאפשר ריכוז הכרחי. 

לסביבת ההנהלה, התמקדו בצבעים לבנים עם נגיעות של צבע. ריהוט משרדי מודרני יתאים הרבה יותר וישרה אווירה של חדשנות והסתכלות קדימה. באזורי ההנהלה זו האווירה שכדאי להשרות ונסו להשתמש בצבעים של החברה שלכם בצורה עדינה כך תוכלו לעודד את כל מי שמגיע אליכם לפגישות, להתחבר יותר בטבעיות אל החברה שלכם והשירות שהיא מציעה. כן, לצבעים יש משמעות עד כדי כך חזקה.

אתם יכולים להוסיף צבעים גם באמצעות טפטים מיוחדים בסביבת המשרד. טפטים יוסיפו מרקמים שונים אל חלל העבודה וכך ייצרו עבורכם עוד עומק לעיצוב המשרדי שלכם. הם יכולים להוסיף רוך ולבסס אווירה נעימה ורגועה והם יכולים גם להוסיף חדות ולייצר הפסקה לעיניים שמתרכזות במחשבים כל היום.

ריהוט משרדי בקריית שמונה – התקשרו עכשיו להזמין ריהוט משרדי מודרני אלגנטי ומעוצב בקריית שמונה או צרו קשר

מבנה החלל

מבנה חלל העבודה של כל עובד, צריך להתאים לצורך של העובד. חלל עבודה גדול מדי או מרווח מדי יכול לייצר תחושה של בידוד או של מצוקה אפילו. אך אם העובד נדרש להרבה ציוד במהלך העבודה שלו כמו למשל עובדי סטודיו או טכנאי מחשבים, חלל עבודה מרווח יותר יכול מאוד להתאים. 

לעומת זאת, עובד שעוסק בעיקר בכתיבה או מתרכז בעבודה יחידנית, יכול להעדיף חלל עבודה מצומצם יותר, קטן יותר שנותן לו מקום מובהק שהוא אישי שלו אך עדיין קרוב אל העובדים האחרים. המטרה העיקרית בעיצוב חלל העבודה שלכם תוך שימוש בריהוט משרדי איכותי, צבעים נכונים וחללי עבודה ייעודיים, היא להגביר את יכולות העובדים שלכם ואת תפוקתם ועדיין לשמור על אווירה טובה ונעימה במשרדים שלכם.

ריהוט משרדי בקרית שמונה מציעים לכם מגוון רחב של רהיטים למשרד, במגוון עיצובים  שיתאימו לכל חלל עבודה ולכל צורך שאתם מבקשים במשרדים שלכם. ריהוט משרדי בקריית שמונה מציעים לכם פתרונות חדשניים כמו גם ריהוט מסורתי ואתם יכולים לבחור מתוך מגוון רחב בדיוק את הריהוט המשרדי שמתאים לאווירה של המשרד שלכם.

דילוג לתוכן