כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין ריהוט משרדי, ריהוט משרדי

בקריית שמונה

עובדים בריאים במשרדים בריאים: כך תעצבו משרדים מודרניים בקריית שמונה

זה לא חדש ששכר טוב הוא לא הפקטור היחיד שקובע אם עובד יבחר להישאר במקום עבודה, ודווקא מה שמסביב משפיע יותר. האם נעים לו להגיע בבוקר, האם מתחשבים בצרכים שלו כאדם ולא רואים בו מכונה להזרמת מזומנים- אלה הפקטורים שיקבעו האם העובד שלכם יישאר או ישתדרג לעבודה במקום אחר.

בריאות העובדים היא נכס עבורכם כבעלי עסק, ולשמחתכם- יש לכם הרבה איך להשפיע עליה. החל בתשתיות המשרדים, דרך בחירת ריהוט משרדי איכותי ומתאים וכלה בהטמעת סביבת עבודה שתומכת ומקדמת הרגלים בריאים. עובדים בריאים הם עובדים אנרגטיים, חיוביים, יצירתיים ופרודוקטיביים יותר; ועובדים שמרוצים מסביבת עבודה שדואגת להם, נאמנים יותר למקום העבודה, ופחות יתפתו לדלג למשרד אחר, מפנק יותר. 

התחברו לטבע

כשאתם בוחרים את המשרדים שלכם, לכו על מבנה עם חלונות, והרבה מהם. אור שמש טבעי בריא לנו, עוזר בייצור ויטמין D שמעלה אנרגיה, שמחת חיים ומוטיבציה, וגם חוסך לכם בחשמל. תאורת פלורסנט מצידה, גורמת למיגרנות, אז השתדלו להימנע ממנה כמה שיותר. ואם אתם מוסיפים תאורה מלאכותית- בחרו כזו עם ספקטרום שכולל גוונים של אור יום, ואף שלבו תאורה שולחנית צהובה לאיזון. 

חלונות גם עוזרים לאוורר ולהכניס אוויר טרי ונקי. תלוי בסביבת מגוריכם כמובן, אבל אם אתם מקרית שמונה הרווחתם. אבל גם אם המשרדים שלכם במקום פחות פסטורלי- עדיף אוויר מבחוץ על פני מסיבת חיידקים מסביב לשעון. 

ארגנו במידת האפשר פינת ישיבה בחוץ ועודדו הפסקות נשימה ולא רק הפסקות סיגריה. ואם ביכולתכם ליצור גינה קטנה בחוץ- מה טוב. לראות צמחייה משמח ומחייה אותנו, זה בטבע האנושי. שימו לב להצמיד פחים בגינה, כדי שתישאר נקייה, ירוקה ומזמינה. 

ריהוט משרדי בקריית שמונה – התקשרו עכשיו להזמין ריהוט משרדי מודרני אלגנטי ומעוצב בקריית שמונה או צרו קשר

שלבו עציצים (אמיתיים!) וצמחייה מהמשתלה בכל מקום אפשרי. הם מטהרים את האוויר, יוצרים אווירה ביתית וחמימה ומקשטים את החלל בצורה מאוד טבעית ולא מתאמצת. הוורסטיליות אינסופית; אפשר לתלות עציצים מהתקרה, להניח אותם על אדן החלון, לקשט איתם מדפים גבוהים, רהיטים זולים או מטבחון צנוע- ובגדול.. אי אפשר לטעות איתם. סליחה, ניקח זאת בחזרה, אפשר- אם תבחרו צמחייה שלא מתאימה לתנאים במשרד שלכם, אבל את זה אפשר לפתור מאוד בקלות בשיחת ייעוץ קצרה עם גנן מקצועי

ימי כיף משרדיים יכולים לעבור ממסעדות לטבע. ממילא כשזה מגיע לאוכל, קשה לענות על מה שכולם אוהבים ואז יושבים מסביב לשולחן גדול וכל הסיפור די מביך. מסלול לטיול קליל שיוצאים אליו יחד (שבאזור קריית שמונה ממש לא חסר) מכניס תנועה לכל האירוע, ומספק סביבה לא מחייבת לקשרים א-פורמאליים להיווצר. לא בכדי טיולים הם אחלה קונספט לדייט מוצלח- עשייה משותפת וטבע נותנים לנו מעין משמעות ומורידים מהלחץ, ומאפשרים להתחבר אחד לשני ספונטנית. 

ריהוט משרד יבריא בקריית שמונה

כיסאות איכותיים, נוחים ואורתופדיים זה הצעד הראשון בריהוט משרדי איכותי, אבל לא היחיד. רכשו ציוד משרדי איכותי שיתמוך את העובדים שלכם בעבודה היומיומית שלהם. משענת יד לעכבר, מקלדת בעיצוב אורתופדי, שרפרף תומך לרגליים מתחת לשולחן ועוד. הפכו את המשרד לפינה המפנקת ביותר של העובד שלכם, שתהיה תחרות אמתית לספה שמחכה לו בבית.

דאגו לפינת מנוחה נעימה, נוחה ונגישה. לשבת שמונה שעות ביום מול מסך זו משימה קשה דיה, אנשים חייבים לנוח במהלך היום כדי לשמור על בריאותם ועל התפקוד שלהם לטווח הארוך. ספה נוחה זו אופציה טובה תמיד, אבל אם אתם רוצים לחסוך קצת ועדיין לתת לעובדים שלכם מה שהם צריכים- גם פינת פופים עם שולחן נמוך וכריות מפנקות יעשו את העבודה ויאפשרו להם להתפרק קצת ולמתוח גפיים בין המשימות.

ארגנו מטבחון נח וגדול, עם מקרר בגודל מלא, כלים נעימים ומקומות ישיבה נוחים- כך תיצרו סביבה מזמינה לארוחת צהריים ביתית ומזינה. קשה להילחם בתרבות האוכל בחוץ, זו הרי נקודת אור בחיי העובדים- לצאת יחד לאכול באיזו מסעדה טובה או בפיצריה השכונתית. פינת אוכל מפנקת תאפשר להתחיל מסורת חדשה, בה העובדים אוכלים יחד אוכל ביתי, ומי שרוצה אוכל מבחוץ- יוכל להזמין משלוח ולהתיישב איתם. כך גם תחסכו להם תשלומי טיפים למיניהם.

סביבה נקייה, מתפקדת ומפרגנת 

מעל הכל, מה שחשוב הוא ההרגלים שתשליטו במשרד, ועד כמה תטמיעו מסורות בריאות בתרבות הארגונית. כמובן דאגו לניקיון ולסנטריה של המשרדים והריהוט המשרדי באופן תדיר. ניקיון השירותים הוא קריטי, לרבות אספקה תמידית של סבון ידיים ואלכוהול לחיטוי שיעזרו למגר הדבקות של עובדים אחד את השני ומגפות "צינוני חורף" שהורים מביאים מהגנים של ילדיהם. דאגו שמתקן המים שלכם וגם הקומקום והמזגנים עם פילטר נקי. הקפידו על שגרת ניקיון שבועי חוצה משרדים- כן, כן, כמו מסדר ניקיון בצבא. 

את המתנות לעובדים אפשר לבחור על טהרת הבריאות- להביא בקבוקי מים מעוצבים, מארזים מפנקים של תה ומגוון אגוזים ופינוקים בריאים וטבעיים, ולדאוג לכך שבמטבחון תמיד יש תחליפים בריאים כמו דבש, סילאן, פירות וירקות ונשנושים בריאים למיניהם. 

למתקדמים- ניתן לשלב בפינת המנוחה גם הפעלות קוגניטיביות (פאזלים, תשחצים וכיו"ב) ומתקנים בסיסיים לאימוני כושר- איזו משקולת או מזרן יוגה. עוד רעיון נחמד הוא לכרוז מדי כמה שעות (תנו למישהו מצחיק לעשות את זה) תזכורת לשתות מים ולהתנתק מהמסך ל-2 דקות. הכריזו על תחרויות ספורטיביות נושאות פרסים (של כבוד)- מי יחזיק הכי הרבה מעמד בסקוואט, או מי עולה הכי מהר במדרגות.

השרישו תרבות עבודה בה לגיטימי לעצום עיניים ולהניח את הראש על השולחן בין מיילים, ושלקום להתמתח זה רק סימן לשאר המשרד להצטרף. כשחולים- נשארים בבית בלי לחשוש להיתפס לא טוב, כך עוזרים לעצמינו להחלים מהר יותר וגם שומרים על שאר דיירי המשרד מחולי. זכרו- משרד בו לצאת להתאוורר זו לא מילה גיסה- הוא משרד שמאפשר לעובדים בו לפרוח באמת ולהביא את מלוא הפוטנציאל שלהם לידי מימוש. 

דילוג לתוכן