כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

מגזין ריהוט משרדי, ריהוט משרדי

בקריית שמונה

משרד קטן עסק גדול: ריהוט משרדי יוקרתי בקרית שמונה

לגרום למשרד קטן להרגיש יוקרתי בלי לפגוע בפונקציונאליות שלו זה אתגר אך בחנות לריהוט משרדי בקריית שמונה תוכלו למצוא פתרון להכל. כשיש מעט מקום חובה להיות הרבה (!) יותר מדויקים בכל רהיט שמכניסים לחלל ובמיקום שלו. ההתמודדות היא כפולה, כי אם אתם נאלצים להתמודד עם חלל קטן כנראה שיש שם גם שיקול תקציבי; ובאותה נשימה לעצב חלל קטן בצורה הנכונה, יכולה להיות משימה יקרה, כי אי אפשר לרכוש כל מה שבא ליד לפי מבצעים או זמינות. 

ריכזנו כאן עקרונות מנחים: חלקם פשוטים וזולים לביצוע וחלקם יקרים ומורכבים. כל חלל הוא אחר וכל עסק זקוק להתאמות אחרות, כך שמתוך כל הדברים אנו מזמינים אתכם לשקול איך תוכלו לעצב את המשרד הקטן שלכם באופן האופטימאלי, בהתאם ליכולות הביצוע שלרשותכם.

ריהוט משרדי מודרני בקריית שמונה: מינימליזם זה שם המשחק

בחללים קטנים- עיצוב מינימליסטי זו אסטרטגיה מנצחת. האמת שגם במשרדים גדולים ששואפים להיראות עדכניים ורלוונטיים אבל במשרדים קטנים הדבר נכון על אחת כמה וכמה. עיצוב מינימליסטי כולל כמה עקרונות, משלב בחירת הריהוט ועד לתחזוקה השוטפת שלו.

מינימליזם מתחיל בחשיבה כמותית שאומרת- פחות. דייקו את הצרכים של המשרד והכניסו אליו רק את הריהוט המשרדי האיכותי ביותר. העבודה היא אונליין? ותרו על שידת המגרות. לא מדפיסים באופן יום-יומי? ותרו על מדפסת אישית. גם מבחינה טכנולוגית לכו על מינימליזם- מחשב נייד, חיבורים אלחוטיים, הייטקס! זה נראה הכי טוב בחלל קטן. אם אין לכם אפשרות להתחדש בציוד כזה חפשו טריקים ושטיקים באינטרנט לארגון כבלים, לא חסרות דרכים להצניע את הסרבלת המשרדית. אגב לרוב מדובר בפתרונות זולים מאוד כמו למשל בנייה מגבס שמחביאה בתוכה את הכבלים וחוטי החשמל השונים.

כל רהיט זו סיבה למסיבה

לאנשי העסקים הרציניים שאתם זה אולי יישמע מצחיק, אבל התייחסו לכל רהיט שאתם מכניסים לחלל כאל תכשיט שנועד לקשט ולהחמיא לו. בוחרים שולחן משרדי? בחרו אחד חתיך, עם משטח עץ יפה, פינות מעוגלות, רגליים מדליקות- כזה שהבן טיפש-עשרה שלכם יתרגש לעבוד עליו. מביאים כיסא מנהלים? הביאו אחד שחור ואלגנטי, שלמרות המסיביות המובנית שלו לא יקפוץ בעין יותר מדי. 

כל פריט שנכנס למשרד יכול להיות נאה- עוד תראו! קומקום יכול להיות בעיצוב וינטאג'י, סבונייה יכולה להיות עשוית במבוק או חרסינה יפה, וכל הציוד החשמלי יכול להיות תואם זה לזה בצבעים אלגנטיים- שחור, לבן, צבעי פסטל או אדמה. 

גדול זה הקטן החדש

יש נטייה לחשוב שאם החלל קטן הדבר מחייב שכל רהיט משרדי וכל פריט שנכנסים אליו חייבים להיות קטנים גם כן, והאמת היא שזה לא מדויק. הדרך הנכונה לעבוד עם חלל קטן היא על ידי שילוב בין פריטים גדולים (שנחוץ והגיוני שיהיו גדולים), לבין פריטים קומפקטיים. וככל שהשילוב יותר מדויק לצורכי המקום כך החלל יראה וירגיש מאוזן יותר. 

חלל קטן שמלא בפריטים מיניאטוריים דווקא ירגיש קטן יותר, וגם יהיה לא נח בסופו של דבר ולא ישרת אתכם. לכן- בחרו כיסא גדול ונח, אבל שולחן קטן; מקרר גדול לכל העובדים, אבל מדף נוי קטן שלא יעמיס על החלל.

צבעים בהירים, נגיעות כהות

עוד אמונה רווחת היא שבחלל קטן חובה להיצמד לצבעים בהירים בכל מחיר- וגם זו אמירה לא מדויקת. כלל אצבע בבחירת צבעים בעיצוב ובעיצוב ריהוט משרדי הוא לבחור פלטת צבעים שמכילה בין שלושה לחמישה צבעים שמחמיאים זה לזה ומאזנים זה את זה, ובתוכם לייצר חלוקה לא שוויונית. צבע דומיננטי יהווה 60% מכלל העיצוב, צבע משנה ראשון יהווה 30% מכלל העיצוב, וצבע משנה שני יהווה 10%. אם בוחרים יותר משלושה צבעים האחוזים כמובן משתנים, אבל העיקרון נשאר- בוחרים צבעים דומיננטיים שיהיו הכי מורגשים בעיצוב, וצבעים משלימים שיבואו בנגיעות ויוסיפו עניין.

כאן נכנס עניין הבהירות- דאגו לכך שה-60% שלכם הוא צבע בהיר, ועדיף ממשפחת הצבעים הניטראליים- לבן, שמנת או חומים בהירים. לבן הכי קל וזול לעיצוב- כך שנמליץ עליו, כדי לשמור את התקציב לטובת האילוצים האחרים בעיצוב. ה-60% האלה יבואו לידי ביטוי בצבע הקירות העיקרי, צבע הרהיטים הגדולים, צבע הרצפה- כל מה שתופס הרבה שטח בעין.

ריהוט משרדי בקריית שמונה – התקשרו עכשיו להזמין ריהוט משרדי מודרני אלגנטי ומעוצב בקריית שמונה – או צרו קשר

אבל! שימו לב שאם תשאירו את המשרד רק בהיר- הוא יראה דווקא קטן יותר. העין האנושית סורקת חללים ותופסת אותם כגדולים או קטנים בהתאם לכמה פריטים מושכים את תשומת הלב. כאן נכנסים הצבעים המשלימים- שיכולים להיות צבעוניים מאוד או בצבעים טבעיים- רק חשוב שיהיו כהים\בולטים מספיק בכדי להוות קונטרסט ל-60% שלכם. 

מוצרי חשמל קטנים, פריטי נוי, קיר צבעוני, כורסא בפינת המנוחה, ארונות המטבח או שידה בכניסה למתחם- כל אלו רעיונות לפריטים שיכולים להוסיף עניין ולהגדיל את החלל אם יהיו בצבעים המשלימים שלכם. שחור, אגב, זה צבע משלים שני (10%) מצוין לכל פלטה שתבחרו. הוא מקרקע את העיצוב שלכם ומוסיף תחושת יוקרה. מה גם שהוא מאוד פרקטי וזול לתחזוקה- תוכלו למצוא בקלות אביזרי נוי, רהיטים משרדיים ומוצרי חשמל שחורים למשרד שלכם, ואם נדרש תיקון- חלקי חילוף שחורים קלים להשגה יחסית לצבעים אחרים. 

את הצבעים המשלימים שלכם תוכלו לבחור על בסיס השפה העיצובית של העסק שלכם, או משיקולים אחרים של אווירה מסוימת שתרצו להעביר או כורח הנסיבות- חפצים שכבר יש ברשותכם ומייצרים שפה צבעונית איתה תצטרכו לעבוד. בכל אופן תמיד ניתן להתייעץ במומחה לעיצוב פנים בקרית שמונה, בקשר לצבעים ובכלל. 

שלושה טיפים אחרונים לסיום. ראשית, עצבו לגובה, כדי לייצר אווירה של חלל פתוח ומאוורר. מדפים, וילונות מהתקרה, עציצים תלויים- כל מה שימשוך את העין למעלה. שנית, נצלו נישות מוזרות בחלל להוספת אלמנטים צבעוניים שימשכו את העין- טפט צבעוני, מדפי נוי, ארון אחסון מעוצב. ולבסוף- הוסיפו מראות במיקומים הגיוניים, שיחזירו אור מהחלונות, ישכפלו את הצבעוניות הנעימה ויגרמו למשרד הקטן שלכם להרגיש גדול- כמו העסק שלכם.

דילוג לתוכן