newlogo-removebg-preview

מגיל צעיר לבגרות בקרית שמונה

לגדול בקריית שמונה זה לא כמו לגדול בשום מקום אחר. שנות הנעורים שלנו הן אלו שמעצבות את האדם הבוגר שנהפוך להיות. החוויות שנצבור, החברים שנסתובב איתם וההחלטות שנקבל, ישפיעו עלינו למשך שנים קדימה. בקריית שמונה, להבדיל מערים גדולות במרכז הארץ, יש מלאי מצומצם לכל אלו. יש מלאי בני נוער מצומצם יותר לבחור מתוכו חברים, יש מלאי מסוים של מקומות בילוי לצעירים בסביבה והמקום היחידי בעצם שנותן יותר לצעירי קריית שמונה הוא מלאי החוויות העצום שניתן לצבור בגילאי ההתבגרות באזור.

כל הזמן בתנועה

אז קודם כל, כל מתבגר בקריית שמונה מכיר טוב מאוד את שירותי ההסעות בקרית שמונה. בילויים שונים ומסיבות לצעירים ביישובי האזור, גרמו לכך שאפילו בני הנוער, יודעים כבר לדאוג לעצמם בעצמאות מרשימה להסעה הלוך והסעה חזור אל וממקום הבילוי. כאשר מדובר בקבוצה קטנה של חברים, מונית תספיק להסעה אך בגלל המחיר היקר שלה באופן יחסי, בני הנוער יעדיפו לארגן קבוצת חברים גדולה שתמצא רכב הסעה למקום הבילוי בעיקר אם הנסיעה היא ארוכה באופן יחסי.

בני הנוער משתוקקים להגיע לשלב בו הם לומדים לנהוג עם מורה נהיגה בקריית שמונה כי הם יודעים שהדרך לרישיון מכאן, קצרה. אבל עד הרישיון המיוכל, הסעות ומוניות בקריית שמונה הן הדרך הטובה ביותר בשבילם להגיע למקומות הבילוי בישובים שבסביבה וכך גם ההפך. גם תושבי הישובים נעזרים במונית ושירותי הסעות לנסיעות שלהם באזור.

 

כשבני הנוער מגיעים לגיל שש עשרה וחצי, הם משתוקקים להתחיל עם אותם מפגשים מיוחלים עם מורה הנהיגה שלהם כדי שיוכלו לקבל את כרטיס הרישיון הקטן שאומר "חופש". מרגע הקבלה שלו, הם כבר יודעים ומכירים את דרכי האזור בזכות הצורך לנסוע מחוץ לעיר לבקר חברים. שימו לב כי אנשים בוגרים מהפריפריה ומקריית שמונה בתוכה, כמעט תמיד יהיו בעלי רישיון נהיגה.

לא סגורים בעיר אחת

המלאי המצומצם (יחסית לעיר גדולה) של מקומות בילוי ושל צעירים, גורמים לתושביה הצעירים של קריית שמונה להכיר את כל האזור כבר מגיל צעיר. הם יודעים איזו פיצריה הכי טעימה, איזו מאפיה מגישה את הלחמים הטריים ביותר ובאיזה מאיפה אפשר למצוא את סוגי המאפים הטעימים ביותר ובאיזה מקום הם יכולים למצוא את המספרה האהובה עליהם ביותר בזכות הסקרנות הבריאה שהמגורים בקריית שמונה מאפשרים. תושבי כל האזור מגיעים להנות מהשירותים שיש לקריית שמונה להציע.

ה"קפיצה" מעיר לעיר ומישוב לישוב, גורמת להרבה מהצעירים להתקבץ בקריית שמונה בשביל בילויים שונים. ישיבות מלאות בבני נוער מכל האזור בפיצריה השכונתית, מאחדות סביבן מספר רב של צעירים שנפגשים ומחליפים חוויות. נערה אחת שמצאה מספרה נהדרת בקריית שמונה, תמליץ לכל חברותיה מהכיתה להגיע לשם יחד איתה ולקבל תספורות יפות במיוחד במחירים נוחים.

צעירים שיודעים לעבוד

הצעירים בקריית שמונה והסביבה, לומדים בגיל צעיר את חשיבות החופש הכלכלי. הם מתחילים לעבוד ברגע שניתן האישור החוקי לכך ומוצאים עבודות שונות שמתאימות ללוח הזמנים של הלימודים שלהם. בין אם הם מתחילים לעבוד במעבדת טלפונים או בחנות תכשיטים או מספרה, בין אם הם עוזרים לשיפוצניק או במכון שטיפת רכב, כל נער ונערה מתבגרים בקריית שמונה, מוצאים את מקומות העבודה הראשונים שלהם וכך מוצאים גם מקור מימון מהימן להנאותיהם.

ממשיכים קדימה במרץ

צעירי קריית שמונה בעלי חלומות גדולים. החיים בעיר הגלילית מאפשרים לצעירים שבה, להאמין בעצמם ולדעת שיש להם עוד הרבה מה לגלות. לקראת השירות הצבאי, תושיב קריית שמונה כבר מתרגשים ומצפים לשינוי והבגרות שזה יביא איתו. 

הם מכינים את הקרקע ליציאות בסופי שבוע עם מערכות מולטימדיה לרכב שיחליפו את שירותי ההסעות בהם השתמשו לפני קבלת הרישיון ומאבזרים את הרכבים של ההורים בכל מה שנדרש כדי להבטיח הנאה שלמה באותם ימים בודדים בהם הם יזכו לשחזר עם חבריהם שוב את אותם ישיבות בפיצריה ולדבר על החיים.

קריית שמונה מדרבנת את צעיריה לצאת ולמצוא משמעות. להסתובב ברחבי הארץ עם השנים, לטייל ולחוות חוויות גם מחוץ לתחומי העיר והיא עושה זאת בזכות ההרגשה הכללית של בית אחד גדול שהיא משרה. צעירי קריית שמונה יכולים לצאת ברוגע אל תקופת הצבא המאתגרת כי הם יודעים שתמיד יש להם לאן לחזור – לבית, לקרית שמונה.

כשהם חוזרים לקריית שמונה עם שק מלא בחוויות, הם כבר מכירים את עצמם הרבה יותר, יודעים בדיוק מה הם רוצים ומה הם מחפשים. קריית שמונה נותנת להם את המקום המושלם למצוא בו הכל. מרכזי תעשיה והייטק חדשים שלא מפסיקים לצוץ באזור קריית שמונה, מכללת תל חי שמביאה איתה חינוך והשכלה גבוהה למגוון מקצועות רחב ומקומות הבילוי המתחדשים באזור נותנים לצעירי קריית שמונה, גם אחרי השירות הצבאי, להמשיך ולהנות מהאופי הצעיר של העיר.

טיפה פחות צעירים – הרבה יותר אהבה

הצעירים שחוזרים אל קריית שמונה אחרי השירות הצבאי נהנים מאהבה אינסופית מחודשת אל העיר. כל המקומות האהובים מהילדות, עדיין מחכים להם עם אופי מעט אחר. מקומות בילוי חדשים ועסקים שהצטרפו למשפחת קריית שמונה, רק מחכים לתת להם שירות אדיב.

צעירי קריית שמונה חוזרים לעיר ונהנים מהרגשה חמימה של בית, שמדי פעם גם עובר שיפוץ או שניים כדי להתאים לצרכים החדשים של הגרים בו. הצעירים שמגיעים ממקומות אחרים בארץ, מתמכרים אל השלווה הזמינה בקריית שמונה שמשולבת עם הנוחות שמציעה העיר. בקריית שמונה הם יכולים להנות גם מהנוף הגלילי והפסטורליות שמביאה העיר אבל גם לגישה שהסביבה העירונית נותנת למגוון רחב של שירותים. 

לא מובן מאליו להסתכל על החרמון מהמרפסת של מרפאת השיניים שלך וגם לא תמצאו בשום מקום אחר, מעבדה לתיקון טלפונים שצופה אל הרי הגליל. הצעירים של קריית שמונה שנהנים מהשילוב המושלם בין העיר לבין הכפר, לא נפרדים מהתנאים האלו כל כך בקלות. בואו לקריית שמונה רק היזהרו, זה ממכר!

 

אולי יעניין אותך גם:

צמיגים בקריית שמונה – כל הצמיגים לכל הרכבים בקריית שמונה – צמיגים במבצע ובמחיר זול בקרית שמונה – תיקון פנצ'ר בקריית שמונה והצפון – התקשרו עכשיו!

דילוג לתוכן