newlogo-removebg-preview

איך גם אתם יכולים לעבור לגור בקריית שמונה

קריית שמונה, בירת הגליל, מערבבת בתוכו נוף גלילי ירוק מלא בגבעות, הרים ונחלים רבים, יחד עם הנוף האורבני של העיר שלא מפסיקה להתפתח. אוניברסיטת תל חי שממשיכה לעלות בפופולאריות שלה בקרב הסטודנטים והצעירים במדינה, יחד עם מרכזי תעשייה והייטק, הפכו את קריית שמונה לאחת מפנינות הנדל"ן המבוקשות במדינת ישראל. אם גם אתם רוצים להיכנס לסטטיסטיקה ולהנות מכל הטוב שיש לקריית שמונה להציע, הכנו לכם כאן את המדריך שלנו שיסביר לכם בדיוק מה כדאי לכם לעשות!

אז כמה יש לכם ומה אתם מחפשים?

לפני הכל, חשוב שתבדקו כמה אתם יכולים להשקיע בנכס החדש שלכם בקרית שמונה. בקרו אצל יועץ משכנתאות מוכר כדי להבין מה התנאים הטובים ביותר שאתם יכולים לקבל להלוואה ויחד עם זאת, פנו גם אל משרד תיווך בקרית שמונה כדי שיתן לכם תמונת מצב על הנכסים השונים בעיר. משרד תיווך גם מכיר לכם את השכונות השונות בעיר ונותן לכם את העצות המתאימות לבחירת אזור המגורים המועדף עליכם תוך התחשבות בכמות ההשקעה שאתם יכולים לתת יחד עם אופי השכונה. כשאתם בודקים את המיקומים השונים, שימו לב לשכנים שלכם, אם יש לכולם שערים חשמליים למשל, יכול להיות שעדיף לכם גם להתכונן להתקנת שערים חשמליים בביתכם הרי לא תרצו להיות הבית היחידי בשכונה בלי שער חשמלי.

גם יועץ משכנתאות וגם מתווך, נותנים לכם יחד את התמונה השלמה לגבי היכולות שלכם. זכרו, בין אם אתם מעוניינים ברכישת נכס למגורים ובין אם אתם מחפשים נכס להשקעה, חשוב שתכירו את האזור בו אתם מעוניינים לרכוש את הנכס ותיקחו בחשבון את העול הכלכלי שאתם מוכנים לשאת בעת לקיחת המשכנתא. בכל זאת, המחירים אמנם נמוכים אבל מדובר עדיין בהוצאה מכובדת למדי.

יאללה בחרנו, ממשיכים!

לקחתם משכנתא והחלטתם על נכס לרכישה! פתחו שמפנייה ותרימו לחיים כי זה לא תהליך פשוט כלל! אז מגיע לכם מזל טוב ועכשיו אפשר להתרכז בדברים החשובים באמת – התאמת הדירה שלכם לצרכים האישיים שלכם והפיכתה לבית!

בין אם מדובר בדירה בנויה, חדשה או ישנה ובין אם מדובר בשטח שאתם מתכננים לבנות עליו מאפס, קבלן בניין יכול לבוא לעזרתכם ואף רצוי שתביאו אותו. תכינו רשימה מסודרת של כל הדברים שאתם צריכים לסדר מבחינת הבניין עצמו (אגב, עשו את השלב הזה לפני לקיחת המשכנתא כדי שהמחירים שאתם מוציאים על השיפוצים השונים יכללו במשכנתא שלכם). 

אז מה חשוב לבדוק

חשוב לעבור חדר חדר ולרשום את הצרכים שלכם ממנו. למשל מטבחים הם המרכז של הבית שלנו והם מורכבים מהרבה שטחי עבודה יחד עם מכשירים חשמליים חשובים במיוחד. בדקו שיש לכם מספיק מקום במטבח שלכם למקרר ולתנור, בדקו את חיבור הגז ונקודת הגז בבית ובדקו האם אתם צריכים לקרוא לטכנאי גז שיעשה שינויים. בדקו את האיטום של הבית ואפילו קראו לקבלן עבודות איטום שיגיע לבדוק. אתם לא רוצים לגלות בחורף, כאשר הבית שלכם כבר מאובזר ואתם חיים בו, לגלות שהתקרה לא בדיוק מגנה מפני גשם.

כדאי שתוודאו שבוצעה בנכס התקנת דודי שמש מקצועית שמתאימה לכמות האנשים שהמשפחה שלכם מכילה. כל אדם צורך במקלחת בין שלושים לארבעים ליטרים של מים, תכפילו במספר בני הבית ותגיעו לגודל דוד השמש שאתם צריכים. בדקו גם את איכות עבודות הגבס ואיכותם של עבודות האלומיניום השונות שנעשו בבית כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר לגבי שיפוצניק בעל התמחויות כאלו או אחרות.

הרשימה מוכנה, מה עכשיו?

אז עשיתם לכם רשימה מסודרת עם כל התיקונים ועבודות השיפוצניק הנדרשות שצריך לעשות כדי להפוך את הדירה החדשה שלכם לבית. זה הזמן לדבר עם קבלן בניין או עם שיפוצניק ולהתחיל לתאם את הגעתם. קחו בחשבון שכל בעל מקצוע, צריך לבוא בדיוק אחרי בעל מקצוע אחר. למשל, התקנת דודי השמש צריכה להתרחש אחרי ביקורו של קבלן האיטום, הצבעי אחרי עבודות הגבס והתקנת הפרקטים – לעומת זאת, עבודות האלומיניום עדיף שייעשו יחסית בתחילת העבודות.

בדקו עם כל בעל מקצוע האם עדיף שאתם תביאו את החומרים מחנות חומרי בניין או שהם יכולים לדאוג לזה. בדקו מה יותר משתלם לכם אך מומלץ שתבקשו לראות את הקבלות שלהם מקניית החומרים כדי שתוכלו גם אתם להגיע לחנות חומרי בניין בעצמכם ולשאול לגבי איכות החומרים שבהם משתמש השיפוצניק. כמובן שאנחנו מאמינים באמון הדדי אבל אמון זה דבר נרכש, בכל זאת.

אם אתם מעוניינים בעבודות עץ שונות, הרבה פעמים עדיף לכם ללכת בעצמכם למחסן עצים בקריית שמונה ולרכוש שם את כל מה שדרוש לכם לאותם עבודות. תזכרו, זה נראה מפחיד כל העבודות האלה והתיאומים השונים אבל בסופו של דבר, אנחנו מדברים על הבית שלכם פה ו- אין כמו בבית.

כאן גרים בכיף

אז אחרי שקיבלתם את המשכנתא המשתלמת בעבורכם ומצאתם את הדירה בעזרת משרד תיווך או באופן עצמאי, אחרי שעשיתם את כל עבודות הגבס, עבודות האלומיניום, עבודות האיטום והשיפוצים השונים, הגיע הזמן להנות מהבית החדש שלכם. כנסו למטבח החדש שלכם שצופה על הרי הגליל הנפלאים והכינו משהו טעים לאכול או שאולי תעדיפו בכלל להנות מהקרבה לפיצריה השכונתית ותזמינו משלוח של פיצה עד הבית, ואם בכל זאת בא לכם לצאת קצת מהבית ולנשום את האוויר הנהדר של קריית שמונה, למה שלא תכנסו לבית קפה בקריית שמונה, שם תוכלו להנות ממגוון סוגי קפה טרי טרי טעים וריחני. מה שלא תחליטו – הדירה החדשה שלכם מתחילה להפוך לבית!

איזה כיף לכם עכשיו, כשאתם חלק מתושבי העיר קריית שמונה המתפתחת, בבית החדש שלכם שבנוי בדיוק לפי הצרכים שלכם ורק מחכה לראות את המשפחה שלכם גדלה ומתבגרת בתוך גבעות הרי הגליל, סביב הנחלים הרבים באזור ותחת כיפת השמיים הכחולים והאוויר הצח שקריית שמונה מביאה לכולנו בחינם אין כסף! ברוכים הבאים!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מוסך רכב בקריית שמונה – מס1 בצפון!

מדביר בקריית שמונה – הדברה מקצועית באחריות בקריית שמונה

דילוג לתוכן