newlogo-removebg-preview

כל בעלי המקצוע שאתם צריכים בשביל המעבר לקריית שמונה

רגע, גם אתם עוברים לקריית שמונה? קריית שמונה בעשר שנים האחרונות, הופכת בהדרגה להיות העיר שכולם רוצים לגור בה. עם אווירה סטודנטיאלית וצעירה, מגוון רחב של פארקים ופינות טבע קסומות, תרבות עשירה ותעשיית היי-טק פורחת, גם משפחות וגם צעירים, לא מפסיקים לשנות כתובות לקריית שמונה! בשביל להקל עליכם כמה שיותר את המעבר, הנה כמה בעלי מקצוע שאתם חייבים לשמור בנייד שלכם!

צבעי בקריית שמונה – אל תתפשרו על קירות לבנים

גם אם אתם עוברים לדירה שכורה, אתם ממש לא חייבים להתפשר על קירות לבנים ומשעממים. עם צבעי בקריית שמונה אתם מרעננים את הבית החדש שלכם עם צבע ייחודי ואיכותי על הקירות! צביעת הקירות לפני המעבר יכולה להועיל לכם גם מבחינת האופי של הבית אבל יותר מזה, הרבה דירות להשכרה, לאו דווקא עברו סיוד או צביעה ולכן אתם יכולים להבטיח לכם את המעבר הנקי ביותר עם צבעי מקצועי שיגיע לצבוע לכם את קירות ביתכם החדשים וגם יכניס קצת צבע לאחד הקירות שתבחרו! 

אם יש לכם סלון מפנק, צבעו את אחד הקירות בירוק או צהוב בהיר ותוכלו לגרום לסלון להראות אפילו יותר מואר ממה שהוא ובטח שיותר מיוחד מהבית של השכנים! בחדר השינה אתם יכולים לצבוע את הקירות בשמנת או את אחד הקירות בכתום, חום או צבע חם אחר שיעזור לתת אווירה רגועה וחמימה אל חדר השינה. כדאי שתתייעצו עם צבעי מקצועי ותבחרו יחד מה לצבוע וכדאי שתצבעו כמה ימים לפני הכניסה לבית כדי שהבית יתאוורר מעט ויתייבש כראוי.

תחליפו צילינדר – תחסכו כאב ראש

קריית שמונה היא עיר נהדרת עם רמת ביטחון אישי מאוד גבוהה של התושבים ומספר הפריצות בה לבתים הוא אפסי, אז אולי הטיפ הבא הוא רק לחרדתיים כמונו אבל לכל דירה שאתם עוברים אליה, לא משנה איפה, כדאי להחליף צילינדר בדלת הכניסה. מנעולן בקרית שמונה מציע החלפת צילינדר במחירים מאוד נוחים של כמה עשרות שקלים בלבד ולכן כל כך משתלם פשוט להחליף צילינדר ברגע הכניסה לנכס ולחסוך כאב ראש בהמשך. 

החלפת הצילינדר לא רק מונעת פריצות ומקרי עבריינות אז תהיו איתנו, אתם לא יודעים מתי פעם אחרונה החליפו את הצילינדר באותה דירה מושכרת ולכן, כדי שלא תיתקעו מחוץ לבית באמצע הלילה או בכל זמן אחר (אין זמן מתאים לשבירת מפתח בצילינדר), החליפו את הצילינדר עם תחילת המגורים בדירה החדשה.

ואם אתם רוצים לוודא שהאורחים של הדיירים הקודמים לא ממשיכים אתכם, או בלשון פחות ציורית, אם היו בדירה מזיקים שונים, החל ממקקים וג'וקים או פשפשים פרעושים  עכברים מכרסמים ושאר מזיקים, כדאי לקחת מדביר שידביר כל מה שזז בדירה לפני שאתם נכנסים אליה. אם הדירה עמדה ריקה תקופה, המקקים רואים בדירה הריקה חממה ובית גידול נעים במיוחד ומתפתחים בה ללא הפרעה בכלל. בדירה שעמדה ריקה זמן רב מומלץ במיוחד להזמין מדביר או שרותי הדברה בקריית שמונה שיטפל בכל המזיקים והמקקים הלא רצויים.

הובלות בקריית שמונה – לא פחות!

ועכשיו, לתכלס. הובלות בקרית שמונה. כן. אל תהיו האנשים האלה שמסנג'רים את כל החברים להובלת הדירה שלהם ובסוף נשארים עם רהיטים שבורים ובלי חברים! חברת הובלות מציעים את שירותי ההובלה שלהם במחירים נוחים ובמקצועיות מרשימה! אל תבקשו משום חבר שאתם אוהבים, לסחוב מקרר! גם אם אין מדרגות בכלל! 

חברות מובילים רבות עושות גם הובלות קטנות ולכן אין שום סיבה לחשוב ש"יש לכם רק כמה ארגזים". אתם הרי משקרים לעצמכם. מעבר הדירה לא צריך להיות כרוך בסבל ועבודה קשה! תהנו מהיום הזה, תתפנקו בשירותים של אנשי המקצוע השונים ותתנו לעצמכם את האפשרות להנות מיום המעבר ומהאוויר הגלילי של קריית שמונה שמעכשיו והלאה הולך ללוות אתכם בחייכם!

ואיך אפשר שלא – מונית בקרית שמונה

אז אחרי שצבעתם את הבית והחלפתם צילינדר, אחרי שכל הרהיטים שלכם במקום ואתם מתחילים לסדר את הבגדים בארונות, הגיע הזמן לשמור לכם מספר של נהג מונית בקרית שמונה בנייד. זו עצה שלא הרבה מכירים אבל אם רק עכשיו עברתם לעיר חדשה ואתם עוד לא מכירים את המרחקים, המסלולים, מתי יש עליה קשה, איפה דרכי העיקוף וכן הלאה. נהג מונית שאכפת לו מהנוסעים שלו צריך להיות לשמור על המונית שלו ולטפח אותה. אנו ממליצים לשמור מספר טלפון של מונית שאתם מכירים בנייד, כך שהמונית תהיה זמינה לכם לאותם רגעים של הבנה עמוקה שאומרת "הלכתי לאיבוד". לכו לאיבוד בגאווה! תהנו מהחקירה של העיר והסביבה ותעשו את זה בביטחון מלא כי תמיד יש מונית זמינה לאסוף אתכם ולהחזיר אתכם הביתה! רק, אל תשכחו מה בכתובת!

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

מולטימדיה לרכב בקריית שמונה – מולטימדיה מס1 בקריית שמונה!

דילוג לתוכן