newlogo-removebg-preview

בעלי מקצוע שתמיד צריך בחיוג מהיר

בעלי מקצוע שאתם חייבים בחיוג מהיר

יש את הבעלי מקצוע האלו שהם זהב, שהם סוד שעובר מפה לאוזן, שהם חלק מהאוצר השמור שלכם, לכל עיר ועיר ולכל ואזור ואזור יש את הרשימה שלהם, בעלי מקצוע ששומרים עליהם ונותנים את השם שלהם רק למשפחה וחברים קרובים. בדחילו ורחימו!

הטכנאי מחשבים בקריית שמונה, זה שיודע לפותר את הבעיות בכל מחשב ולא משנה כמה הבעיה מסובכת בעשר דקות .ולוקח שכר של עשר דקות, החשמלאי בקריית שמונה שבא בכל שעה ומתקן כל תקלה בחשמל בקלות במהירות ולא משנה אם נשרף הלוח חשמל או רק להחליף נורה והכי חשוב במחיר קטן. 

האינסטלטור בקריית שמונה, שגם הוא מגיע בכל שעה, כלום לא בעיה עבורו, אף עבודות אינסטלציה לא גדולה עליו, והוא לא חושב שמגיע לו אלף שח על שעת עבודה, עבורו מאה שח על שעת עבודה זה מצויין. או המדביר בקריית שמונה שיטרח ויכנס לכל הפינות בכל הארונות בבית ומתחת לכל הכיורים בבית

השיפוצניק בקריית שמונה, שלא משנה מה יש לכם לעשות, לבנות קיר או לתלות תמונה, הוא תמיד הכתובת, לכל עזרה שצריך בבית. ותמיד בעדינות ורגישות, כי זה אצלכם בבית, כי זה חשוב לכם.

הטכנאי מוצרי חשמל בקריית שמונה, זה שיתקן באורח קסם את הטוסטר שמקפיץ את הפיוז או את המכסחת דשא של הגנן ששווקה חיים או את הנזילה במיחם או המייבש שיער שהתחיל לעשות ריח רע, כן גם את זה הוא יודע לתקן, לא בעיה בכלל. והצבעי בקריית שמונה, הצבעי הזה שהקירות אצלו תמיד מושלמים, ולא פחות חשוב, הרצפה תמיד מבריקה והניקיון לאחר העבודה מופתי. וגם נהג המונית, זה שתמיד תוך עשר דקות אצלכם, בנועם ובשמחה ובהרגשה טובה.ושם דבר לא בעיה עבורו, וגם אם תשנה את דעתך ויעד הנסיעה עשר פעמים בדרך, לנהג המונית הזה אין בעיה בכלל ויתן לכם להרגיש שאין בעיה בכלל.

 והטכנאי מזגנים בקריית שמונה, הטכנאי מזגנים הזה שיודע לפתור כל תקלה במזגן כאילו הוא עצמו המציא את המזגן. והכל קל ופשוט ואצלו אף פעם אין קטסטרופה ואין 

"אוי וואיי הלך המזגן" הפוך, כמה דקות ותיקנתי, הכל טוב!

ואז אתה שואל את עצמך, למה בעצם? 

למה יש את הרשימה הקטנה הכמעט סודית הזו, בזמן שאפשר לעשות חיפוש בגוגל ולמצא 20-30 בעלי מקצוע דומים בכל עיר, גם בקריית שמונה, למה דווקא הרשימה הזו? ויש תשובה לשאלה הזו. הנסיון לאורך שנים ואפילו עשרות שנים מהווים את התשובה לשאלה הרטורית הזו.

התשובה היא בבעל מקצוע עצמו, באיש עצמו.

 

אז מי אתה הבעל מקצוע המומלץ שעובר מפה לאוזן שנים ושומרים עליך בסוד?

אם נבדוק את המאפיינים של הבעל מקצוע הנהדר והמדהים הזה, נגלה כמה מאפיינים שמשותפים לכל בעלי המקצוע ברשימת החיוג המהיר שלנו, בין אם זה האינסטלטור בקריית שמונה ובין אם זה החשמלאי או השיפוצניק בקריית שמונה, לכל אלו יש מכנה משותף ברור ומובהק.

הדבר הראשון, בעלי מקצוע ישרים והגונים, וזה כל כך חשוב. לרוב כאשר אנחנו מזמינים בעל מקצוע אנחנו בצרה, אם זה המחשב לא נדלק ומתקשרים לטכנאי מחשבים בקריית שמונה, ואם זה המזגן הפסיק לחמם באמצע החורף בקריית שמונה, ואנחנו קופאים, התנור אפיה הפסיק לעבוד או יש לנו נזילה בקיר בחורף ואחרי שקבלן האיטום עשה את עבודתו צריך דחוף את הצבעי לצבוע הכל ולהחזיר את החדר לקדמותו. אנחנו בצרה ובמצוקה, או הפיוז הראשי של הבית קפץ ואין לנו חשמל בבית ואנו זקוקים נואשות לחשמלאי בקרית שמונה שיחזיר לנו את החשמל, אנחנו בצרה, במצוקה, ואנחנו צריכים מישהו לסמוך עליו. וזו הנקודה הראשונה. בעלי המקצוע האלו לא ינצלו את המצוקה שלנו. אפשר לסמוך עליהם.

הנקודה הבאה, שרותיות. זה נראה כאילו המושג הזה נעלם מהעולם, אבל בעלי המקצוע האלו בקריית שמונה נותנים שרות טוב, לא כי זה העסק שלהם, אלא כי זה מי שהם, אנשים נעימים ושרותיים שאוהבים להיטב לסביבה. ואז האינסטלטור הזה בקריית שמונה יקשיב לבעיה שלנו, יבין את המצוקה שלנו, ויתן לנו שרות ופתרון טוב ומהיר. או הצבעי הזה שאפשר פשוט לסמוך עליו, כי אכפת לו, כי הוא לא בא רק לעשות את הכסף שלו בקלות ובמהירות. הוא בא באמת לצבוע. לצבוע בית בקריית שמונה.

או טכנאי מוצרי חשמל בקריית שמונה, שנוגע ללב שלו שהטוסטר שלכם או הקומקום הפסיק לעבוד. אכפת לו. והוא יתקן כי אכפת לו מהלקוח, ולא רק כי הוא מקבל כסף עבור התיקון. 

או נהג המונית בקריית שמונה, שבאמת חשוב לו שתגיע לאן שאתה אמור להגיע, נהג המונית שיסע את האקסטרה קילומטר, לא כי זה עוד כסף, אלא כי אכפת לו.

אז הסיכום של כל זה. . . 

אז כן, אלו בעלי מקצוע הגונים, ישרים, שאכפת להם, שפה קודם כל בשביל לעזור, להיטב עם אחרים, ורק אחרי זה בשביל להתפרנס. ולכן הם ברשימה הסודית שלנו, לכן הם בעלי המקצוע בחיוג המהיר שלנו. לכן אנחנו לא מחליפים אותם, לרוב, כבר עשרות שנים.

 

ומי ברשימת בעלי המקצוע שלכם בחיוג מהיר? ולמה הם שם?

 

 

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן