newlogo-removebg-preview

חיית מחמד בקרית שמונה – כל מה שאתם צריכים במקום אחד

חיות מחמד מכל הסוגים מכניסים לכל בית המון אור ואהבה. סטודנטים וצעירים שעברו לקריית שמונה, יכולים להרגיש מהר יותר בבית כשהם מביאים חיית מחמד הולכת על ארבע שתמלא כל חלל ריק בליבם (וגם תזרז הכרת חברים חדשים בזכות שיחות חולין בין מוציאי הכלבים). כל משפחה הופכת מלוכדת יותר סביב חיית המחמד שהם מביאים לבית. 

כל וטרינר או חוקר כבר יודע שחיות מחמד מורידות את לחץ הדם שלנו ומרגיעות ברגעי משבר. הן נותנות לנו אנרגיה בימים עייפים ויודעות גם להיות עייפים איתנו לפעמים. בקיצור, חיות מחמד משפרות את איכות החיים של כל אדם שאוהב חיות. עם כל זאת, כאשר אתם מאמצים חיית מחמד, חשוב להבין כי אתם האחראים עליה ועליכם לדאוג למילוי כל צרכיה. בקריית שמונה, האחריות הופכת לנוחה הרבה יותר מכיוון שכל מה שאתם צריכים בשביל חיית המחמד שלכם, נמצא בקריית שמונה בקרבת מקום. 

מאמצים חיית מחמד חדשה

אז אם הבאתם אל התא המשפחתי שלכם חיית מחמד חדשה. כלב, חתול או כל חיה אחרת, צריכה להגיע לביקור אצל הווטרינר בקריית שמונה. וטרינר מקצועי יעשה בדיקה בריאותית מקיפה לחיית המחמד שלכם ויוודא שמצבה הבריאותי טוב. הוא יחסן אותה בחיסונים הנדרשים ואף יעקר או יסרס את חיית המחמד אם זו הגיע לגיל המתאים לכך.

בביקור אצל הווטרינר, חשוב שתשתילו לחיית המחמד שלכם שבב זיהוי כך שבמידה והיא תלך לאיבוד – תוכלו למצוא אותו במהרה וגם יהיה לכם מעקב על הטיפולים הווטרינרים שהיא עברה כבר. בביקור הראשון אצל הווטרינר, שאלו אותו אם יש חבילת טיפולים לחיית המחמד שלכם כך שתוכלו לקבל הצעה אטרקטיבית שמכילה בתוכה את כל הטיפולים שעל חיית המחמד שלכם לעבוד.

איבזור הבית

חנות חיות בקרית שמונה נותנת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להכין את הבית שלכם לבן או בת המשפחה החדשה. בין אם מדובר בכלב שצריך משחקי לעיסה ורצועה שתתאים לו או חתול שצריך מתקן גירוד וארגז חול או כל חיה אחרת בעלת הצרכים המיוחדים שלה, בחנות חיות בקריית שמונה תמצאו את כל הציוד הנלווה שיעזור לחיית המחמד שלכם להתאקלם לחייה החדשים.

בביקור אצל הוטרינר תוכלו להתייעץ לגבי ציוד מתאים וחשוב להתפתחות תקינה של החיה ואתם יכולים גם לקבל ייעוץ מקצועי אצל המוכרים ואנשי הצוות בחנות החיות, הם יודעים גם להסביר לכם על המותגים השונים שיש אצלם, על סוגי המזון לחיות שיתאימו כמה שיותר לחיית המחמד שלכם ועל מגוון רחב של ציוד חיות שיתאים בדיוק לבת המשפחה החדשה.

טיפולים שוטפים וטיפח חיית המחמד

כל חיית מחמד צריכה לעבור במהלך חייה מגוון טיפולים שוטפים, חלק מהטיפולים ניתן לעשות עצמאית וחלק נצטרך לעשות בתיאום עם וטרינר כאשר נצטרך להגיע למרפאה – אם אתם קורבים למרפאה תוכלו להגיע ברגל אך אם היא רחוקה תצטרכו רכב, מונית בקרית שמונה או תחבורה ציבורית כדי להגיע למרפאה. מדביר פרעושים ופשפשים אחת לתקופה (יש מדבירים שניתן למרוח אחת לחודש ויש כאלו שמספיקים גם ליותר זמן) וכן תספורות לכלבים מסוימים יעזרו להם לצלוח את החורף ואת הקיץ בקריית שמונה.

שימו לב שרוב זני הכלבים, מקורם במדינות אירופאיות ולכן הפרווה שלהם מותאמת לאקלים שונה מזה שיש לנו כאן בישראל לכן הרבה פעמים, תספורות אחת לכמה זמן יעזרו לכלב שלכם להתמודד עם האקלים. מספרת כלבים היא לא פריווילגיה היא טיפול שוטף חשוב ומשמעותי שמעלה לכלב שלכם את רמת החיים. חתול לעומתו – יסתפק במברשת מחנות החיות. טיפולי הדברה לחיות שלכם, יכולים למנוע מהם חוסר נעימות משמעותי ואף מחלות עור שונות.

קריית שמונה מציעה לכם סל שלם לטיפול בחיות המחמד והקרבה היחסית של כל אלו, מאפשרת לכם נוחות מקסימלית לכל מה שאתם צריכים בשביל לתת לחיות המחמד שלכם את הטוב ביותר, בכל זאת, הם אמנם לא יעזרו לכם במטלות הבית אבל הם יתנו לכם הרבה יותר!

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן