newlogo-removebg-preview

נוהגים נכון בדרכים המפותלות של אצבע הגליל

כל משפחה בישראל נסעה לפחות פעם אחת לחופשה משפחתית באצבע הגליל. הנופים עוצרי הנשימה, הנחלים והמעיינות הרבים, מסלולי הטיולים והאטרקציות הבלתי נגמרות באזור, לא מפסיקות למשוך את תושבי המדינה מכל קצוות הארץ לאותם פקקים של לקראת שבת באצבע הגליל. כשאתם מתכננים חופשה בקריית שמונה, במיוחד בחורף הצפוני הגשום, חשוב שתיקחו כמה דברים בחשבון לפני שאתם יוצאים לדרך כדי לוודא שהזיכרונות שלכם מהחופשה יהיו מלאים בכל טוב. 

לא משנה מאיפה קניתם את הרכב שלכם, בין אם זה מבעלות פרטית, חברת ליסינג או מגרש רכב, אם זו הנסיעה הראשונה שלכם איתו על כבישי הצפון הפתלתלים, קודם כל, תורידו קצת מהלחץ על דוושת הגז. הסיבובים החדים, העליות והירידות הרבות באזור, כל אלו על כביש רטוב, יכולים להיות מסוכנים בפני עצמם. אם עוד לא נסעתם עם הרכב החדש שלכם בכבישים האלה, חשוב שתנהגו בסבלנות ותמנעו כך את השיחה הלא כל כך נעימה עם נהג הגרר הקרוב ביותר.

מצב הכבישים בקרית שמונה

אז בעיר עצמה הכבישים בסך הכל נהדרים אבל כאשר אנו יוצאים מהעיר ומטיילים בין יישובי האזור, אנו מתחילים להיתקל בבורות רבים הפזורים לאורך הדרך. כאשר אתם נוהגים בכבישים לא מוכרים, אתם יכולים להיקלע למצבים לא נעימים של פאנצ'ר בגלגל או אפילו לסטות מהדרך ולהזדקק להכניס את הרכב למוסך הקרוב

אם אתם לא מתגוררים באזור קריית שמונה, כדאי שבכל זאת לקראת היציאה לחופשה המשפחתית, תעשו מחקר קצר ותשמרו באנשי הקשר שלכם מספר של גרר בסביבת קריית שמונה ואפילו מוסך מורשה לסוג הרכב שלכם באזור, כדי שהרכב שלכם יוכל לקבל טיפול מקצועי ואמין בזמן שאתם מטיילים לכם באיזה נחל או רוחצים באחד מהמעיינות הרבים בסביבה.

ממה כדאי להימנע בכבישים הסמוכים לקרית שמונה?

אם אתם מגיעים לאזור עם רכב הסעות גדול או שבדיוק עברתם דירה ואתם משתמשים במשאית הובלות אפילו, כדאי שתבדקו היטב את איכות הכבישים ואילו כבישים מתאימים לכלי תחבורה גדול. משאית הובלות מלאה בציוד, לפעמים עדיף שתיסע בדרך מעט יותר ארוכה ותימנעו מחילוץ מורכב של המשאית ההובלות מאחד מדרכי העפר באזור.

עוד דבר שאתם יכולים לעשות, זה להגיע לאזור עם חברת הסעות אמינה ואיכותית וכך אחרי שהתמקמתם לכם בצימר או בבית הארחה, לנוע ממקום למקום עם מונית בתוך ובסביבת העיר. לפעמים, ההוצאות על דלק ועל חניה, יעלו לכם יותר מנסיעות ספציפיות במונית בקרית שמונה. שיטה זו לנופש גם מאפשרת לכם להנות עם כל המשפחה מהנסיעה ולא להיאלץ להיות מרוכזים בדרך יותר מדי.

נהג מונית מקריית שמונה מכיר את הדרכים בצורה הטובה ביותר ויודע מה הדרך המהירה והבטוחה ביותר שעליו לקחת כדי להביא אתכם ממקום למקום בצורה היעילה ביותר. הרבה פעמים מונית תהיה שם נרדף לבזבזנות אבל כשחושבים על זה, אם אתם יכולים לחסוך על הוצאות הדלק הרבות שכרוכות בטיולים משפחתיים לצפון, אולי זה עדיף לכם.

לא רואים מוסך

לפני היציאה לחופשה, אם בחרתם לא לקחת הסעה ולצאת עם הרכב הפרטי שלכם, בדקו שמן ומים, מלאו אוויר בצמיגים ותחקרו מעט על כבישי האזור. זה ימנע מצבים לא נעימים של ביקורים במוסך או אפילו מצבים בהם תיתקעו עם כל המשפחה בצד הדרך ותחכו לגרר. במיוחד אם הרכב שלכם הרגע יצא ממגרש רכבים, אל תמתחו את הגבול איתו ותכירו לאט את היכולות שלו.

נהיגה זהירה ומושכלת בקריית שמונה באצבע הגליל יכולה להפוך לכם את הטיול המשפחתי לבלתי נשכח וכדי שהזיכרון יהיה חיובי במיוחד, חשוב לא לקחת את הדבר כמובן מאליו. הדרך לקריית שמונה מלאה בעליות ובירידות, בסיבובים מפותלים ובבורות בכביש. סעו בזהירות ותהנו מנופש חלומי בקריית שמונה בצורה הבטוחה ביותר.

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן