newlogo-removebg-preview

אחזקת רכב בקריית שמונה

אחזקת רכב היא חשובה בפני עצמה, ללא הבדל בין דת, גזע ומין. יחד עם זאת, ישנם הבדלים לפי המיקום בו אתם גרים ותנאיי השטח איתם הרכב שלכם מתמודד על בסיס יומיומי. מי שמתגורר במרכז תל אביב, דורש מהרכב שלו דברים שונים ממי שגר באזור ערד או ים המלח. כדי שתוכלו לתחזק את הרכב שלכם בצורה המתאימה ביותר לקריית שמונה והרי הגליל, הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם לעשות את עבודות האחזקה בקלות, בפשטות ובתוך השגרה שגם ככה יש לרובנו.

רכב נקי בקריית שמונה לסביבה נעימה

שטיפת הרכב שלכם על בסיס קבוע, עוזרת לכם למנוע מפתחים וחלקים שונים ברכב, לצבור אבק ולכלוך שעלולים לפגוע בתפקודו. חשוב למצוא את האיזון בתדירות השטיפה של הרכב. אתם מצד אחד רוצים לייצר רכב נקי שנעים להיכנס אליו והצד השני, חומרי הניקוי, אם התדירות של ניקיון הרכב גבוהה, עלולים ליצור נזק בצבע של הרכב או על החלונות, המראות או הפנים ולכן חשוב למצוא את המינון הנכון. אנחנו ממליצים להגיע למכון לשטיפת רכב אחת לחודש ואחרי כל נסיעה בשטח.

רכב נקי יעזור לכם לבסס קשר עם הרכב. כשאתם נהנים מרכב נקי ונעים, אתם נקשרים לרכב, אוהבים אותו יותר ולכן גם דואגים לו יותר. זה בעצם הבסיס של אחזקת הרכב כי זה מה שבונה את הקשר שלכם עם הרכב. אנחנו יודעים שזה אולי נשמע מוזר אבל תכלס, אם אכפת לכם ממשהו, אתם תדאגו לו יותר.

מערכת מולטימדיה לרכב שעושה פלאים

גם כאן מדובר ביצירת קשר הדוק בינכם לבין הרכב. המטרה של מערכת המולטימדיה ברכב שלכם היא להקל עליכם עיסוקים שונים במהלך הנסיעה והיא גם מאפשרת לכם להנות משירים לבחירתכם גם במקומות בהם אין קליטה ובגליל יש כמה וכמה כאלו. 

מערכת מולטימדיה לרכב היא לא דבר יקר והתקנתה תעשה לכם הרבה יותר תועלת מנזק. אתם תתרגשו לקראת כל נסיעה, גם הארוכה ביותר ולא תצטרכו להיזכר בתדרים של גלי צה"ל בסיבוב לפני קיבוץ סאסא לעומת התדר במעלות תרשיחא.

היו מוכנים למצבי חירום

יהיו פעמים שלא משנה מה נעשה, באמצע הכביש נגלה שיש לנו פנצ'ר ברכב. בעיקר אם אתם נוהגים הרבה באתרי בניה או בשטחים על דרכים לא סלולות, בלתי נמנע שבאיזה שלב בחייכם, הפנצ'ר יגיע והוא יגיע בזמן הכי פחות מתאים.

אז כדי שתהיו מוכנים אל היום הסגרירי הזה, תגיעו לפנצ'רייה בקרית שמונה ורכשו את כל הציוד הנדרש להחלפת גלגל. ג'ק (מגבה), גלגל ספייר, מפתח ברגים ואל תשכחו גם אפוד זוהר ומשולש אזהרה! את גלגל הספייר, חשוב לבדוק אחת לכמה חודשים כדי שתהיו בטוחים שהוא בטוח לנסיעה.

שאלו את המוסך שלכם לגבי גרר מקצועי. הרבה פעמים, מוסכים בקריית שמונה עובדים עם שירותי גרירה משתלמים במיוחד ואם יהיה לכם מראש את המספר של חברת הגרירה בנייד, כנראה שתקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר בבוא היום. בגלל שהגרר הזה עובד עם המוסך שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהנהג יודע בדיוק איפה להניח את הרכב שלכם עד לטיפול. 

אנשי המקצוע הנכונים למצבים הנכונים

כדי שהרכב שלכם יקבל את הטיפולים והתיקונים הטובים ביותר, חשוב לפנות לאיש המקצוע הנכון לכל תקלה. אם יש לכם תקלה חשמלית ברכב, עדיף לכם ללכת לחשמלאי רכב ולא תמיד למוסכניק האהוב שלכם. אנחנו לא אומרים שבמוסך לא יוכלו לתקן את התקלה, אנחנו אומרים שהחשמלאי יותר ממוקד ומומחה לתחום החשמל ברכב. 

תחשבו על זה כמו על רופא, לא הייתם הולכים לרופא המשפחה בשביל לעשות סתימה בשן נכון? הייתם הולכים לרופא שיניים מתוך ההבנה שהוא בעל המקצוע הנכון. אז כמו עם רפואת השיניים שלכם, כך גם עם הרכב שלכם. 

מגיעים למוסך – לא רק כשיש תקלה

אתם יכולים להימנע משירותי גרירה הרבה פעמים אם רק הייתם מגיעים עם הרכב למוסך על בסיס קבוע לטיפולים ותיקונים שוטפים. בדיקת בלמים שגרתית, טיפול 10,000, ביקורים במוסך לפני חילופי עונות והחלפת צמיגים כל כמה שנים, חוסכת מכם תקלות שמתרחשות מהזנחה.

הרבה מערכות עובדות בשביל לגרום לרכב שלכם לנסוע. האזור ההררי של קריית שמונה מעביר את הרכב שלכם בין הרבה הילוכים במהלך נסיעה לכל נקודה באזור. כדי לשמור על הרכב שלכם, חשוב להיות קשובים לו ולתחזק אותו בצורה הנכונה עם ביקורים אחת לכמה חודשים במוסך, גם אם הכל נראה בסדר. חוץ מזה, תגידו שלום למוסכניקים! ככל שהם יאהבו אתכם יותר, גובר הסיכוי לקפה שחור על חשבון הבית!

בטח יעניין אותך גם:

אינסטלטור  בקריית שמונה – מקצוען אמיתי באינסטלציה

רופא שיניים בקרית שמונה – מומחה אמיתי לרפואת שיניים

חברת נקיון בקריית שמונה – ניקיון מקצועי ויסודי בקריית שמונה

הובלה בקריית שמונה – הובלות באחריות בקריית שמונה

מערכות מולטימדיה לרכב בקרית שמונה זה אנחנו! מס1 בקריית שמונה

 

דילוג לתוכן