newlogo-removebg-preview

בעלי מקצוע לתחזוק משרדים בקריית שמונה

קריית שמונה לא מפסיקה לפתוח עוד ועוד אזורים מסחריים. כמות ההשקעה ביצירת מקומות העבודה באזור, רק גדלה יותר ויותר ומשרדים שונים שמבססים את מיקומם בפנינה הצפונית, נהנים ממשרדים מודרניים, חדישים ועם גישה לכל מה שדרוש בשביל שלעובדים שלהם יהיה נוח להגיע.

אז השכרתם משרד באחד מאזורי התעשייה או אפילו ברחובות העיר. העבודה שלכם ממש לא נגמרת שם. אווירת העבודה מושתתת על יחסי אנוש אבל גם על תנאי החיים שהמשרד שלכם מביא עימו. העובדים של ימינו מודעים טוב מאוד לתנאי העבודה ולחשיבות שלהם וגם אתם המעסיקים יודעים שעובד שמגיע למקום עבודה נקי שמציע לו מענה לכל התנאים שלו- יהיה הרבה יותר פרודוקטיבי ונאמן לכם ולמקום העבודה. אנחנו לא מדברים רק על תנאיי התעסוקה שיכולים לכלול הכל מהוצאות על ארוחות, קרן השתלמות או טיפולי שיניים על חשבון המעסיק, אנחנו מדברים גם על רמת הניקיון במשרד, על ריהוט משרדי איכותי ועל הרבה דברים נוספים.

מייצרים סביבת עבודה נעימה בקריית שמונה

בואו נתחיל בבסיס. עוד לפני שהבאתם עובדים למשרדים החדשים, קראו לשיפוצניק או קבלן בניין ובדקו כי המקום אכן הולך לשרת את צרכי העסק שלכם בצורה הטובה ביותר. עבודות אלומיניום שונות יכולות ליצור חללי עבודה חדשניים שמייצרים בחלל העבודה שלכם הפרדות שונות בטעם טוב. אתם יכולים גם לשכור את שירותיו של קבלן עבודות גבס שייצר עבורכם מחיצות ומבני גבס שונים שיתנו לעובדים שלכם את האינטימיות לעבוד בנוחות יחד עם זמינות גבוהה וחללי עבודה משותפים להגברת הפרודוקטיביות.

שימו לב שהשיפוצניק שלקחתם, משתמש בחומרי בניין איכותיים שלא מפרישים חומרים רעילים. העובדים שלכם ואתם הולכים לבלות בחלל העבודה הזה שעות ארוכות בכל יום בשבוע ולאן אתם רוצים שיהיו חדים ככל הניתן. שיפוצניק מקצועי ואיכותי שמכיר את ההבדלים בין החומרים השונים, יגיע עם חומרי בניין אקולוגיים שיאפשרו עבודה עמידה וחזקה יחד עם איכות נשימה בריאה ונעימה.

שמרו על קשר הדוק עם קבלן הבניין שלכם. הרבה אנשים מתנהלים בתוך המשרד שלכם ולכן מדי פעם יהיו תיקונים שונים שקבלן הבניין יצטרך לדאוג לבצע. ככל שהקשר שלכם יהיה יותר הדוק ואדיב מולו, כך הוא יבצע עבורכם עבודה טובה יותר ויהיה זמין בכל עת לתיקונים השונים שנוצרים מתוך בלאי טבעי של הרבה עובדים במקום אחד.

מעצבים אווירה

מעצבת פנים מקצועית תעצב לכם את חללי העבודה כך שאלו יהיו הכי נעימים לעובד. צורת העבודה של המשרדים בשנות השמונים עם האור הבוהק ותאי העבודה המבודדים, לא עושים טוב לאף אחד. מעצבת הפנים תיצור עבורכם חלל עבודה נעים ומזמין שיגרום לעובדים שלכם לא לפספס אפילו יום עבודה אחד. 

לעיצוב הפנים השפעה גדולה עם האדם והעובדים שלכם. הם אלו שהולכים להיות במשרד הזה לפחות שמונה שעות ביום וכך הם יוכלו לשמור על ריכוז גבוה בעזרת עיצוב נעים. חלונות אלומיניום גדולים, יכניסו את הנוף הגלילי פנימה ויאפשרו לעובדים שלכם לעבוד בסביבה רגועה שייצרת תפוקה גבוהה בנעימים.

מעצבת הפנים תדע להביא למשרדים שלכם את הריהוט המשרדי המדויק לכל צורך ולכל עובד. ריהוט משרדי איכותי ומשתלם, יגרום לעובדים שלכם להרגיש מוערכים על ידכם. כיסא משרדי נוח, נותן לעובדים שלכם את הקרקע הפורייה לעבוד בה. כיסא נוח יהיה להם בריא לגב ולכן יחסוך בימי מחלה וגם יאפשר להם להמשיך לשבת למשך כל יום העבודה ללא כאבים או ירידה בתפוקה.

אנשי מקצוע לקשר רציף

עם קבלן הבניין כמו שהזכרנו קודם, אתם צריכים להיות בקשר טוב אבל זהו לא אותו הקשר כמו עם חברת הניקיון שצריכה להיות צמודה למשרדכם באופן תדיר. חברת ניקיון איכותית ויסודית שזמינה לכם בכל עת, תשמור על סביבת עבודה נקייה ונעימה. רמת הניקיון עוזרת גם להערכה של העובדים, גם לתפוקה גבוהה יותר וגם לרושם שאתם רוצים לבסס מול לקוחות פוטנציאלים. בקיצור, ניקיון המשרד חשוב מאוד.

הנהלת חשבונות אמינה שאתם עבדים איתה, יכולה להיות מתוך המשרד ויכולה גם להיות חיצונית. בכל אופן, רואה החשבון שלכם אחראי על ההכנסות שלכם ועל ההוצאות, על ההתנהלות מול רשויות המס והמדינה ובגדול, הוא זה שעוזר לכם להרוויח בצורה הטובה ביותר. הנהלת חשבונות היא האחראית למשכורות של העובדים שלכם ושלכם וחשוב לשמור איתם על קשרים מקצועיים ואמינים במיוחד. אנחנו ממליצים, לעשות עבורם בכל חג למשל, משלוח פרחים עם פרחים בצבעיי החברה שלכם או מתנה קטנה אחרת.

קשרים זה הכל במשרד

בקיצור, חשוב לשמור על קשרים הדוקים עם כל בעלי המקצוע האיכותיים שיעזרו לכם לשמור על איכות העבודה ועל רווחת העובדים. בססו איתם קשר מקצועי שמבוסס על אמון וזמינות גבוהה. כאשר השירותים במשרד נתקעים (לא עלינו), אתם רוצים אינסטלטור שיגיע תוך כמה דקות ולא כזה שיתאם איתכם למחר.

 

בטח יעניין אתכם גם:

עורך דין בקריית שמונה מקצועי אמין ואיכותי

מדביר בקריית שמונה שמחסל הכל, מכינים ועד חולדות

מוסך רכב בקריית שמונה מומחה בתיקון כל סוגי הרכב בקריית שמונה

פנצ'ר מאכר בקריית שמונה – תיקון צמיגים והחלפת צמיגים בקריית שמונה – כל הצמיגים לכל הרכבים בקריית שמונה

אינסטלטור מומחה בקרית שמונה – תיקון כל סוגי בעיות באינסטלציה – השרברב הטוב בקריית שמונה

ניקיון בקריית שמונה – ניקוי בתים וניקוי משרדים בקריית שמונה – פשוט אין יותר נקי מזה.

 

דילוג לתוכן