newlogo-removebg-preview

מגלים את הטבע סביב קריית שמונה

קריית שמונה יושבת לה בין ההרים, על גבי הנוף היפה בישראל. גבעות שממלאות את האופק עם גוונים שונים של כחול וירוק, עמקים רחבים ומעיינות רבים, הנחלים שמתפרסים לאורכו ולרוחבו של הגליל וכל אלה במרחק נסיעת מונית קצרה מכל נקודה בקריית שמונה, למען האמת, כל אלה גם במרחק של הרמת ראש מהטלפון.

קריית שמונה עשתה מהפך תדמיתי רציני בשנים האחרונות והפכה להיות אחת מהיעדים הנחשקים בישראל לחופשה משפחתית, לאזרחי המדינה המטיילים וגם למבקרים ממדינות אחרות. מסלולים מגוונים בנחלים שמסביב, יחד עם ביקור במצפים הרבים שמציעים לכם להנות מנוף המשובח של הגליל, הופכים כל טיול בקריית שמונה והסביבה, לבלתי נשכח ואחד במינו.

יוצאים לטיול בסביבת קריית שמונה

בחופשה זוגית או משפחתית בקריית שמונה אתם לא צריכים להישאר בצימר או בבית הארחה. להפך! צאו מהחדר שסגרתם עבורכם ותהנו מקריית שמונה האמתית! עם הבוקר, בקרו במאפיה הקרובה למקום משכנכם, קנו לכם קפה ומאפה טרי וטעים שיעזור לכם להתחיל את היום. אחרי זה, אנו ממליצים אתכם להצטייד בצידה לדרך כי מכאן, אתם הולכים רק להמשיך להנות.

מדריך טיולים מקצועי, מציע לכם מגוון רחב של מסלולי טיולים גם למי שפחות אוהב ללכת. אתם יכולים לסגור עם מדריך הטיולים את מסלול הטיול המתאים ביותר עבורכם. אם אתם רוצים ללכת במסלול הליכה קליל עד למעיין מבודד, או אם אתם מעדיפים לטפס על גבעה תלולה, מדריך הטיולים יבנה עבורכם את יום המסלולים המתאים ביותר עבורכם.

מה האפשרויות שלנו

אז כמו שכבר אמרנו, אתם יכולים לבחור מסלולים לפי רמת קושי, לפי סגנון המסלול (רטוב/יבש), ואתם יכולים גם לצאת לסיורים מודרכים בעלי קונספט כמו למשל מסלולי טיולים שונים שמוליכים אתכם בעקות מלחמות ישראל או סביב קולינריה באזור.

אנחנו ממליצים לכם, מבחינת הקושי של המסלול, להתחשב באדם שהכי מתקשה וללכת על פיו. אם אתם נוסעים לטייל בקריית שמונה עם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים, כדאי שתבחרו מסלול רכוב או בדרגת קושי נמוכה שתאפשר לכל אחד ממשתתפי הטיול, להנות בצורה הטובה ביותר.

לא חייבים לטייל רחוק בשביל להכיר את הטבע

בנוסף לאפשרויות הטיולים הרבות, אתם יכולים להנות מהטבע גם ממש מתוך קריית שמונה. פארק נחל הזהב והמצפים השונים שמקשטים את העיר, נותנים לכם להנות מטבע עירוני מרשים וייחודי ביותר. כל עוד מזג האוויר מאפשר, אתם יכולים לעשות לכם סיבוב רגלי בקריית שמונה, לבקר במאפיה השכונתית ולרכוש מאפים ולחמים טריים, בחנות היין אתם יכולים לקנות לכם את היין הישראלי מהגליל, שזוכה בפרסים בכל העולם ותעברו גם בחנות הפרחים כדי להוסיף אפילו עוד צבע לחוויה שלכם בקריית שמונה.

אתם יכולים להגיע לפארק או למצפה ברגל, בהליכת בוקר קלילה ואת הדרך חזרה, כאשר שתיתם כמה כוסות יין ואכלתים כמה מאפים, אתם יכולים לעשות עם מונית שתגיע לאסוף אתכם ותוריד אתכם בפתח הבית. אם אתם קבוצה גדולה, תוכלו לקבוע עם חברת הסעות שתגיע לאסוף אתכם ותיקח אתכם בבטחה אל המקום הבא.

לפני שיוצאים – מתארגנים!

בתרבות של היום, הרבה מאיתנו חוגגים את הספונטניות. "נגיע ויהיה בסדר" אנחנו אומרים ומאמינים לעצמנו. הרבה פעמים הגישה הזו גורמת לנו לבזבז זמן רב על חקירת המקומות באזור תוך כדי שאנחנו כבר בצימר, ריבים על לקיחת החלטות רק מתגברים במצבים כמו אלו וזה במקרה הטוב. 

כשאתם מתכננים להגיע לחופשה בקריית שמונה, עשו לעצמכם מחקר קטן, קראו על המסלולים השונים שהטבע המדהים של קריית שמונה מציע לכם, חשבו על אופי החופשה. בחרו מקור מים נעים ואינטימי ועשו גם בדיקה לגבי המסעדות הרבות בחשבון, פיצריה ומסעדת שף לא חייבות לבוא אחת על חשבון השניה כאשר יש תכנון מוקדם מראש.

דברו עם מדריך טיולים בקרית שמונה שיבנה עבורכם את מסלול הטיול המתאים ביותר עבור הצרכים והרצונות שלכם ותוכלו להנות מכל מה שיש לקריית שמונה ואזור הגליל להציע לכם בצורה הטובה ביותר ובמחירים המשתלמים ביותר כי כאשר אתם עושים מחקר, לפעמים תגלו שלקנות כמה מצרכים במאפיה ולעשות פיקניק בטבע הקרוב לצימר, הרבה פעמים יכול להיות הרבה יותר כיף מלנסוע למקום אחר לאכול במסעדה הומת אדם.

בסופו של דבר, קריית שמונה היא גן עדן של חופשות. אתם יכולים לצאת לנופש בקריית שמונה מכל סוג שהוא ולחוות חוויות בלתי נשכחות שיאפשרו לכם להיות אחד עם הטבע ולהגיע למחוזות רגיעה חדשים.

דילוג לתוכן