newlogo-removebg-preview

קולינריה בקרית שמונה – לא רק מסעדות ובארים

תרבות הקולינריה בארץ, התפתחה מאוד בשנים האחרונות. הגלובליזציה והחיבור בין הטעמים השונים שפעם לא ידענו שקיימים בכלל, הפכו את כולנו לאוהבי מזון איכותי ומגוון יותר שנותן לחיך שלנו להנות אפילו יותר. האקלים בקריית שמונה מביא אפילו עוד ערך מוסף לעולם הקולינריה הישראלי עם מגוון רחב של משתלות אורגניות ומקומות שונים שמציעים לכל מי שרק רוצה, להגיע ולבצע קטיף עצמאי מכל הבא ליד. 

קרית שמונה והגליל כולו מביאים לנו, המבקרים באזור, להנות מחוויות קולינריות מגוונות ומעוררות חושים עם מאכלים טריים מהשדה ישר לפה ועם עולם יין עשיר בטעמים. קריית שמונה כבר מזמן לא רק עיר שעוצרים בה למלא דלק האמצע הטיול המשפחתי, קריית שמונה היא עיר מלאה באפשרויות שנותנת לנו לטעום מתוך עולם קולינרי מרתק וטעים שמעורר את בלוטות הטעם וגורם לנו להתחנן לעוד.

הרבה יותר מאוכל

אז כמו שכבר ציינו, קרית שמונה מלאה במקומות בילוי איכותיים שמציעים לכל המגיעים אליהם להנות מרמה גבוהה של טעמים מיוחדים מההיצע הטרי והרענן שהגליל מחביא בתוכו. אנחנו מציעים לכם לעשות סיבוב בעיר, ברגל או במונית, ולגלות את כל הפנינות המיוחדות של קרית שמונה. המקום הראשון לבקר בו הוא כמובן המאפיה. במאפיה בקריית שמונה תמצאו מגון רחב של מאפים ולחמים עבודת יד שבדיוק יצאו מהתנור. התנור אגב, עובד סביב השעון ומוציא עבורכם בכל רגע, מאפים ולחמים טריים שאתם יכולים לבחור מתוכם את הצידה לדרך הטובה ביותר עבורכם.

אחרי הביקור במאפיה קפצו למעדניה הקרובה ורכשו לכם גבינות וממרחים שיכסו את הלחם הנפלא שרכשתם. צאו מהקופסא והקשיבו להמלצות של האופים במאפיה כמו גם של עובדי המעדנייה, על שילובים מיוחדים שיביאו איתם מנעד טעמים משגע. לאחר מכן, עברו אצל הירקן ותביאו איתכם גם כמה פירות וירקות טריים שילוו את הארוחה.

לא לשכוח לשתות

אחרי שהצטיידתם בכל טוב, בקרו באחד מאינספור היקבים המקשטים את נופי הגליל. תוכלו למצוא יין שקולע בדיוק לטעמכם והתלבטו עם הייננים ביקבים על השילובים המתאימים ביותר לאוכל שהבאתם איתכם. יינות ישראלים מהגליל הם משובחים במיוחד והיקבים המוכרים והאיכותיים בסביבה מייצרים עבורכם איכות מרשימה וזוכת פרסים מתוך הענבים המובחרים הגדלים להם בגליל.

מומלץ כמובן בין כוס יין אחת לאחרת, להרבות בשתיים מים שיעזרו לגוף שלכם להנות מהפיקניק שהכנתם לכם כאן. אל תשכחו, אל טיול הזה אתם יצאתם עם מונית ולכן, אין צורך לדאוג לכך שאחד מכם לא יכול לשתות יין ואין צורך לדאוג גם לכל הצרות שבחיים שנלמו כלא היו בזכות נופי הגליל מלאיי השלווה.

מוצאים את הנוף האידיאלי

את כל הטוב שרכשתם עד כה, קחו איתכם בנסיעת מונית קצרה אל מצפה יפיפה. קריית שמונה והישובים שמסביב לה, מוקפים בנקודות נוף מרשימות שמציעות לכם להנות מהבריאה בצורתה היפה והמרשימה כמו שרק הגליל יודע להציע. כל כך הרבה מצפים וגבעות מאפשרים לכם חופש לבחור את המקום האידיאלי שיתאים לאווירה אותה אתם מחפשים ויציג עבורכם את הנוף המושלם. 

אתם יכולים לבחור בין גבעת הר גבוה לבין מעיין קסום ואינטימי ואתם יכולים גם להנות מקריית שמונה בפארק נחל הזהב שחוצה אותה לאורכה ומציע גם הוא אינספור פינות ישבה מרהיבות בסביבת הנחל הפסטורלי.  

עצה אחרונה ואתם מוכנים לצאת

אנחנו ממליצים לכם, במהלך החוויה הקולינרית שבחרתם, להיזהר מהחלטות הרות גורל. להגיע למספרה שיכורים יכול להביא לתוצאות מדהימות שאולי, ללא הטיפה המרה, לא היה לכם את האומץ לבצע אבל התוצאות גם יכולות להביא איתן אסון משמעותי. בין כה ובין כה, לפחות לגבי שיער- זכרו שהוא צומח! 

צאו לקריית שמונה ותהנו מהמבחר הרחב של הטעמים, הריחות והנופים המשכרים לצד היינות האיכותיים. קריית שמונה היא כמו הסיציליה של ישראל וכשאתם מגיעים מוכנים עם כל הציוד הנדרש, אתם יכולים בהחלט ליצור חוויות בלתי נשכחות בנופיה המרשימים והבלתי נגמרים של קריית שמונה. אז פנקו את עצמכם עם לחם טוב ועם ממרחים, ירקות ופירות טריים, יין משגע ונופים מרהיבים עם מונית צמודה שתבטיח לכם הנאה מיטבית וגם תחזיר אתכם לבית ההארחה, לצימר או הביתה לקריית שמונה בשלום ובביטחון! 

אתם בטח גם צריכים:

רופא שיניים בקריית שמונה – רופא השיניים הטוב והמקצועי בקריית שמונה

משרד עורכי דין בקריית שמונה – משרד עורכי דין בקריית שמונה עם עורך דין מקצוע ומומלץ בקריית שמונה

שיפוצניק בקריית שמונה – יסודי מקצועי ובמחיר טוב

בית קפה בקריית שמונה – הקפה החם הטרי והטעים בקריית שמונה – בואו לקפה!

דילוג לתוכן