כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

אוכל ביתי, אוכל ביתי מגזין

בקריית שמונה

כי אין אוכל ביתי טעים יותר טרי יותר או מזין יותר בקריית שמונה – באחריות! התקשרו ותהנו גם אתם

אוכל עד הבית – לא מה שחשבתם

מגיעים הביתה אחרי יום עבודה, מתיישבים קצת, נשענים לאחור, עוצמים קצת את העיניים… כן, אלו רגעים קסומים בהם אנחנו מעריכים את מה שיש לנו: המשפחה, הבית, החברים, וכן, גם את שעות הפנאי המעטות כל כך…

אז אולי זה זמן לאיזו סדרה טובה עם כוס קפה וצלילה אל תוך שעות הערב? אולי זה בעצם זמן לצאת לאותה פיצריה שכונתית חדשה ולקשקש קצת עם החברים מהשכונה? או, שאולי הגיע הזמן לממש סוף סוף את המנוי של חדר הכושר ולקום קצת מהכורסא – כן, לקחת מגבת ולצאת לאיזה אימון אירובי קצר?

האמת? האמת היא שיש לכולנו הרבה מאוד דברים לעשות בשעות אחר הצהריים בהן רוב רובני מגיעים בחזרה הביתה לאחר עוד יום עבודה מתיש ומעייף… כן, יש הרבה מאוד דברים שכולנו רוצים להספיק באותן שעות-איכות מעטות כל כך ויקרות שיש לנו. ומשום שכך… האם באמת נרצה להיכנס למטבח באותן שעות ולהתחיל עם כל הבישולים, עם כל הטיגונים וכל מוצרי האפייה השונים?… כל זה רק בשביל שיהיה אוכל בבית שיספיק ל- 3 הימים הקרובים? 

ובכן, טוב לדעת שהיום ישנם פתרונות מגוונים לעניין הזה. והרי מדובר בלא פחות מפתרונות קסם עבור כל אלו שאינם מעוניינים בכל ההתעסקויות השונות: ללכת לבצע קניות, להכין את כל חומרי הגלם (לשטוף ירקות ולחתוך אותם), להכניס את כל המרכיבים אל תוך הסיר, לטעום, להוסיף קצת מלח ופלפל – לא יותר מדי ולא פחות מדי, לא לשכוח כמובן להוריד מהאש – שלא יישרף, להעביר את כל התוצרת לכמה כלי אחסון במקרר ו…. לשטוף את כל הכלים לאחר מכן. אה כן… וכמובן לנקות את "המהפכה" במטבח שנוצרה לה לאחר כל אותם בישולים שלנו ב"מסעדה" הביתית… ובכן, יש פתרון לכל אלו שרוצים לחסוך מעצמם מדי פעם את כל אותה טרחה ואת כל אותו הזמן אשר כרוך בכך. וכל זה? כל זה בעלות אטרקטיבית. יש שיאמרו אפילו אטרקטיבית ביותר.

Mother with little daughter cooking together at kitchen

אוכל ביתי זה שירות מנצח

"תמיד אני אומר לאנשים שבאים אלי שאוכל מוכן, כזה שלוקחים הביתה זה אומנם פינוק אדיר (כן, בכל זאת מדובר בתבשילים שמוכנים על ידי שף מקצועי ואוכל מסורתי עם טעם מנצח… בכל כמות שרק רוצים… אחיד – תמיד באותו הטעם והמרקם… בלי פספוסים…), כן כן, זה בהחלט פינוק, אלא שכל הטוב הזה בניגוד למה שאנשים חושבים הוא בכלל לא יקר באופן יחסי… ממש לא. מה?… ללכת ולקנות את כל המצרכים וחומרי הגלם זה בחינם? הרי המחירים בסופרמרקט היום זה טירוף…ממש טירוף! וחוץ מזה מה עם ההוצאה על הדלק שצריך בשביל לנסוע לסופר? איפה ההוצאה על גז הבישול, על המים והסבון בשטיפה של הכלים? וכן… מה לגבי הזמן שמתבזבז על כל הבישול וכל סידורי השטיפה והניקיון למיניהם שלאחר מכן, מה…. זה לא שיקול? וודאי שכן!", אמר לנו בעלים של בית עסק של שירותי אוכל מוכן בקרית שמונה.

"אוכל ביתי שרק באים, בוחרים ולוקחים זה לגמרי שירות מנצח ושווה לכל כיס, כן, בעיקר בחיים הכל-כך מהירים ואינטנסיביים שלנו היום", הוסיף אותו בעל עסק מהעיר הצפונית – הבעלים של בית עסק ותיק של אוכל ביתי בקריית שמונה איתו שוחחנו בעניין.

ממש עד הבית

"אגב, מאז ימי הקורונה הישראלים השתנו מאוד בהרגלי הצריכה בכל מה שקשור לענייני אוכל ומזון", הוסיף בדבריו אותו איש עסקים מנוסה אשר בין היתר מפעיל עסק של אוכל מוכן בקרית שמונה.

"שמע, אני מפעיל כמה עסקי אוכל ביתי ברחבי הארץ ובשנים האחרונות הגעתי עם "הבשורה" שלי גם עד קריית שמונה. אני מאפשר לתושבי העיר (הנחמדים שלה) וגם לכל היישובים שבאזור המדהים הזה של אצבע הגליל לטעום וליהנות מהתבשילים שלנו – אוכל מסורתי עם טעמים עשירים שאי אפשר לתאר במילים… כן… צריך לטעום, הוסיף אותו איש עסקים כשחיוך גדול מרוח על פניו.

 "אני 'איש-אוכל' שחי ונושם את התחום כבר הרבה מאוד שנים ומהפיכה כזו של הרגלי- צריכה אני לא זוכר שהייתה אף פעם. היום אנשים כבר למדו שבשביל ליהנות מאוכל ביתי טוב לא צריך כמובן לטרוח בהכנות ובו זמנית גם לא צריך בכלל לצאת מהבית. כן, ממש ככה – פשוט מאוד מרימים טלפון, אומרים שלח לי 'כרגיל' ותוך חצי שעה הם כבר תוך-כדי ארוחה טעימה של סעודת מלאכים (כאשר האוכל לימים הבאים כבר בתוך המקרר). אין…        אין פשוט ונוח מזה" הוסיף בדבריו איש העסקים מקריית שמונה אשר "אוכל עד הבית" מהווה חלק ניכר מתחום עיסוקו.

לא רק נוח, אלא שגם בריא

"דבר אחרון שבאמת חשוב לי לומר זה שאוכל ביתי ממש לא חייב "לשחות" בשמן או בכל מיני רכיבים תעשיתיים", הוסיף אותו איש עסקים מקרית שמונה.

"היום אפשר כבר להזמין תפריטים מגוונים שנוצרו בקפידה וכאלו אשר מכילים רכיבים חיוניים ללא רכיבים שאינם בריאים. סלטים, תבשילים, פשטידות וגם דברי מאפה וקינוחים, את כל אלה אפשר (וגם כדאי כמובן), להשיג כשהם עשויים מרכיבים מזינים וטובים. אצלי על כל פנים, בכל החנויות שלי (חנויות של אוכל ביתי) כולל החנות שנמצאת בקריית שמונה, יש מחלקה שלמה וגדולה של מזון בריאותי. אגב המכירות של המחלקה הזאת נמצאות כל הזמן במגמת עלייה" הוסיף איש העסקים החביב מהעיר הצפונית.

לסיכום (ולקינוח)

אוכל ביתי שקונים מוכן, כבר אינו נחשב למותרות היום. בהחלט ניתן "להתפנק" מדי פעם ולקנות אוכל מוכן (למהלך השבוע, לסוף השבוע וגם לאירועים שונים שיש לנו מדי פעם). כן, הישראלים כבר גילו זאת והתחום נמצא בעיצומה של פריחה.

בתאבון!

אולי יעניין אותך גם:

 

דילוג לתוכן