כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

גרר, מגזין גרירה

בקריית שמונה

המדריך המלא לתקועים בדרכים!

אולי לא כולם יסכימו איתנו שזה אכן מזל טוב אבל אנחנו מאמינים שלכל דבר יש פעם ראשונה ושמכל חוויה אפשר ללמוד ולהתפתח. זה אכן נפוץ למדי להיתקע עם הרכב בשולי הדרך ואם אתם נהנים מהרכב הפרטי שלכם מספר שעות ביום ובכל יום – היתקעות בצידי הכביש זה דבר שצריך לקחת בחשבון. 

אבל ניקח נשימה ונוריד את הפאניקה- כי להילחץ בסיטואציה כזו זה לא כדאי שכן, יש לתפעל אותה כראוי. בפעם הראשונה שכל אחד נתקע בצידי הדרך הוא עלול להיכנס לפאניקה ובכך, להתמודד עם האירוע בצורה לא טובה, שתיקח לו יותר זמן ואולי הוא אפילו לא ילמד הלאה, לפעם הבאה.

אז בואו נבין בדיוק מה לעשות במצב בו אנו נתקעים בשולי הדרך.

קודם כל האם כל תקלה מחייבת עצירה?

לא כל נורה תחייב אותנו לעצור. נורה כתומה של ABS אכן מסמלת על תקלה שכדאי לפתור מהר ככל הניתן אך לא מחייבת עצירה מיידית בצד. כאשר נורית הדלק נדלקת היא אכן מאותת על כך שכדאי לעצור ולתדלק בתחנת הדלק הקרובה אך לא מחייבת עצירה מיידית, הרכב אכן נותן לנו את הזמן להגיע אל תחנת דלק קרובה ולתדלק. חשוב תמיד לשים לב לנורת הדלק ומומלץ גם לתדלק הרבה לפני שהנורה עצמה נדלקת כדי לשמור על תקינות מיכל הדלק והמנוע, שכן בתחתית מיכל הדלק יש חומרי פסולת שלא מומלצים כלל שייכנסו למנוע הרכב שלנו, הדבר גורם לנזקים רציניים לאורך זמן. 

הנורות שכן מחייבות אותנו לעצור בצד באופן מיידי הן נורת חום המנוע, נורת תקלה בבלמים ונורת לחץ השמן במנוע. במידה כזו תצטרכו להפסיק את הנסיעה שלכם ולהזעיק עזרה, על כך נרחיב בהמשך. יש מקומות שבהם לא מומלץ כלל לעצור את הרכב בצידי הדרך שכן זה עלול לסכן חיים! אזורים בהם אין שולי כביש אסורים לעצירה בכל מקרה, ניתן להדליק אורות מהבהבים (4 וינקרים) ולנסוע בצורה איטית עד למחלף בטוח לעצירה או לנתיב בעל שוליים רחבים יותר. שולי הכביש מסוכנים לנו מאוד ולצערנו יש לא מעט אנשים אשר מצאו את מותם כאשר עצרו בשולי הכביש לצורך תיקון תקלה ברכב או החלפת גלגל. חשוב לשים לב שגם העצירה צריכה להתבצע באופן בטוח- להוריד מהירות לאט לאט, להיצמד לצד הדרך ככל הניתן, לאותת ולוודא שאין רכבים מאחורינו. 

מחפשים גרר בקריית שמונה והצפון? התקשרו עכשיו או פנו לפרטים נוספים >>>

עצרנו את הרכב בצד, מה עכשיו?

דבר ראשון והכי חשוב שיש, במידה ויש איתנו ילדים ברכב אנחנו מנחים אותם שבשום פנים ואופן אין לצאת מהרכב ושומרים על כל הדלתות שלא יפתחו. כל רכב במדינת ישראל מחויב בהחזקת וסט זוהר ומשולש אזהרה, הם נועדו להגן עלינו בדיוק בשביל הרגע הזה. האדם שצריך לצאת מהרכב ולבדוק את התקלה או לבצע פעולה של החלפת גלגל ילבש את הווסט עליו, יצא מהרכב ויקח איתו את המשולש. כשהוא בודק שהכביש פנוי ובטוח הוא מתרחק כ – 150 מטר מהרכב ומציב את המשולש כדי לאותת לנהגים המגיעים שיש רכב בצידי הדרך ושיזהרו. לאחר שביטחתם את עצמכם ואת יושבי הרכב זה הזמן לבדוק האם התקלה ניתנת לתיקון בשטח על ידכם או שעליכם להזמין שירותי גרירה. 

אם עצרתם את הרכב במקום מסוכן, הרחיקו את כל יושבי הרכב ממנו. עדיף שילדכם ישבו מעבר לתעלה שבצד הכביש או במקום מספיק רחוק אחר מהרכב כדי שבמידה ואחד הרכבים על הכביש, אכן יפגע (חס וחלילה!) ברכב שלכם, אתם לא תהיו בסכנה והנזק יהיה חומרי בלבד.

למי צריך להתקשר עכשיו?

לסוכנויות הביטוח ופוליסות מסויימות יש שירותי גרירה אך שימו לב כי זמן ההמתנה לאילו, יהיה ארוך במיוחד והרבה פעמים יהיה מדובר בתביעת הביטוח, מה שייקר את הביטוח של שנה הבאה. לכן גרר בקרית שמונה יכול להיות הפתרון הטוב ביותר בשבילכם. גרר קרית שמונה מגיע אליכם מהר ומוציא אתכם מהמצב המבאס אליו נקתלעתם.

בזמן הזה נשאר לכם לחכות ולהנות מזמן איכות אחד של השניה ולנסות להקליל את הסיטואציה, זה אכן לא קל להיתקע וזה משבש תוכניות להמשך היום אבל מאירועים כאלו אפשר רק ללמוד. 

האם אפשר למנוע תקלות כאלו מראש?

חלק נכבד מן הרכבים שנתקעים בצידי הכביש זה מחוסר טיפול ברכב ואי עשיית טיפולים מבוקרים בזמן. לא כל הנהגים ובעלי הרכב יודעים שיש כמה פעולות שחובה לבצע באופן שוטף על מנת לוודא את תקינות הרכב ואת שימורו לאורך זמן. אחת לחודש יש לבדוק את שמן המנוע, את המים ברדיאטור ואת מד הלחץ בצמיגים. חשוב לוודא שהגלגל הרזרבי תקין ומנופח היטב ושיש ג'ק זמין ברכב כדי להחליף גלגל במידת הצורך. יש להגיע לטיפולים מבוקרים במוסך קרית שמונה על פי כמות הקילומטרים שהרכב נוסע לפי הוראות היצרן ולטפל בתקלות שצצות בהקדם האפשרי. 

רכב שנתקע בצידי הכביש יכול להיות מאתגר ומלחיץ לנהגים ותיקים וחדשים כאחד. כשאנחנו מגיעים ומעניקים שירותי גרירה בקריית שמונה אנחנו פוגשים את האנשים לחוצים ומפוחדים כאשר הם נקלעו לסיטואציה שהם לא תכננו להיתקל בה וזה רלוונטי לכל הנהגים באשר הם. חשוב להבין ולהכיל שזה אכן עלול לקרות ולהיות מוכנים ככל הניתן לתרחיש, לוודא שיש ברשותכם את כל הציוד הנדרש ולשמור על קור רוח עד ליציאה מהסיטואציה. זכרו שזה נפוץ מאוד ואם אם מבלים שעות רבות על הכביש חשוב שתהיו מוכנים לתרחיש הזה. חשוב שתיצרו קשר עם גריריסט אחראי, מקצועי ואמין שידע להרגיע אתכם ולתפעל את הסיטואציה הכי מהר שאפשר ולדאוג ולרכב שלכם- אנחנו נשמח להעניק לכם את השירות הזה. 

אם נתקעתם ואתם זקוקים לגרר בקריית שמונה או גרריסט עצמאי בקריית שמונה צרו קשר כאן!

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם:

משתלה בקריית שמונה >>>
מחסן עצים בקריית שמונה >>>
סוכן ביטוח באזור קריית שמונה >>>
יועץ משכנתאות מקצועי בקריית שמונה >>>

דילוג לתוכן