כל מה שחשוב לדעת על חדשות ואטרקציות קריית שמונה

חנות חיות, מגזין חנות חיות

בקריית שמונה

המוצרים האיכותיים והמפנקים ביותר לבעלי החיים שלכם❗ עכשיו במחירים המפנקים ביותר בקריית שמונה והצפון❗ התקשרו עכשיו – יש לנו מה שחיות המחמד שלכם צריכות❗

איך בוחרים אוכל לכלב

אתם בטח יודעים שלאוכל שאנחנו אוכלים יש השפעה פיזית על הגוף שלנו, זה הרי רק הגיוני. האוכל שאנחנו צורכים, הוא זה שנותן לגוף שלנו את האנרגיה. הוא עובר לאורכו של גופנו ומשאיר חומרים חשובים למערכות הגוף השונות. כמו בני האדם, כך גופם של כל בעלי החיים כמעט עובד, במיוחד של היונקים וחיות המחמד בפרט.

הרבה משפחות ובעלי חיות מחמד שונים, נותנים לכלבים שלהם לאכול מתוך האוכל שלהם בטענה כי "מה שטוב לי, טוב לו". זו טעות וחשוב שתדעו את זה כי הטעות הקטנה הזו (שבאה ממקום של אהבה) עושה הרבה נזקים בריאותיים לכלב שלכם ומקצרת את חייו משמעותית! אבל אנחנו לא כאן כדי להלחיץ, אנחנו כאן לעזור!

השפעות מזון אדם על חיית המחמד שלכם

כמובן שישנם מזונות שגם אנחנו אוכלים וגם יכולים להיות מזינים ובריאים לחיות המחמד. למשל כלבים יכולים להרוויח מלעיסת ואכילת גזרים טריים אבל רוב המאכלים שאנחנו נהנים מהם, מייצרים אצל חיות המחמד הרבה בעיות בריאותיות.

מערכת העיכול שלהם לא התפתחה עם הזמן בצורה שלנו ולכן מזון מעובד, מוצרי חלב וכמעט כל סוג של אוכל שאנחנו נהנים מממנו, עלול לגרום לבעיות במערכת העיכול של החתול או של הכלב שלכם. חלב לחתול בוגר יכול לגרום לשלשולים וכלב עלול אפילו להקיא אותו. בצל מכל סוג זה "לא" אחד גדול לכלבים וכמו אלו יש עוד הרבה.

באופן עקרוני, עדיף שתקנו אוכל ייעודי לחיות המחמד מחנות החיות בקריית שמונה. כך תמנעו בעיות במערכת העיכול של חיית המחמד שלכם וגם מחלות שיניים. אכילה של מזון לא מתאים, פוגעת בבריאות השיניים של חיות המחמד שלכם ומחלות שיניים הם גורם עקרי לתמותה של חיות מחמד. אוכל ייעודי לחיות, מגיע בסוג המתאים ביותר לשיניים של חיות המחמד שלכם כמו גם ליכולותיהן של המערכות השונות בגוף.

איזה סוג אוכל לחיות לקנות?

קודם כל, המדענים הטובים ביותר הם אלה שמפתחים את המזונות השונים לחיות המחמד שלכם. הם מתחשבים בטעם ובערכים התזונתיים כמו גם בצורת האכילה של החיה והתאמת גודל ומרקם המזון ליכול הלעיסה שלה. בחנות חיות תוכלו למצוא מגוון רחב של מותגים של חברות מזון לחיות שכל אחת מהם מציעה מזונות שונים בטעמים שונים.

הכי טוב לעשות ניסוי וטעיה מושכלת. מה זה אומר? בביקור אצל הוטרינר, התייעצו איתו לגבי סוגי המזון המתאימים לחיית הספציפית שלכם. הוא יידע להכווין אתכם לדברים החשובים כמו, איזה מרכיבי מזון מתאימים לכלב או החתול שלכם ואיזה לא, האם יש לו רגישויות מסוימות וכן הלאה.

עם הידע מהוטרינר, הגיעו לחנות חיות מקצועית בקרית שמונה והתייעצו עם המוכרים. יש להם את הניסיון הכי טוב כי הם גם מכירים את כל המותגים וגם שומעים ביקורות כנות מלקוחות שונים שרוכשים אצלכם את המזונות. הם יוכלו להכווין אתכם מתוך הניסיון שלכם אל סוג המזון המתאים לחיית המחמד שלכם ביותר.

מתחילים בקטן

גם אחרי שכל המקצוענים המליצו לכם על המזון המתאים לדעתם, אל תקנו את השק הגדול ביותר. התחילו בקטן ובדקו אם חיית המחמד שלכם נהנית מהאוכל. אם אתם רואים שאיכות הפרווה של חיית המחמד שלכם משתנה, היא הופכת להיות פחות נעימה או מתחילה להקריח אפילו במקומות מסוימים, לא משנה מי המליץ לכם על המזון הזה, הגיע הזמן להחליף אותו.

מזון משפיע באופן ישיר על פרוות חיות המחמד אז במידה ואתם רואים שהפרווה השתנתה לרעה, הדבר הראשון לעשות הוא להחליף מזון. התייעצו עם וטרינר לגבי זה כי מאוד יכול להיות שיש לחיית המחמד שלכם רגישות לאחד המרכיבים והתייעצות עם הוטרינר תחסוך לכם זמן במציאת סוג המזון או המותג המתאים.

לפי הטעם

בסופו של דבר, גם לחיות שלנו יש טעם. אם אתם רואים שחיית המחמד שלכם לא נוגעת באוכל או שהיא מתחילה לרדת במשקל, לא משנה כמה האוכל הזה בריא לה, אם היא לא תאכל ממנו, הוא לעולם לא יעזור. הקשיבו לחיית המחמד שלכם והתייחסו להתנהגות שלה, התייעצו עם המוכרים בחנות החיות והקשיבו גם לעצות הוטרינר. 

אולי יעניין אותך גם:

רופא שיניים מומלץ בצפון >>>
רואה חשבון בקרית שמונה והצפון >>>
פסיכולוג מומחה בצפון וקריית שמונה >>>
מספרה מומלצת בסביבת קריית שמונה והצפון >>>

דילוג לתוכן